@Josephine, die tattoo op je arm is erg mooi de rest zal ook wel haha maar die valt niet op je profiel foto te zien Ja is heel snel, maar wel prettig. Jij krijgt ook een guo begrijp ik ? Was er bij jouw ook iets gezien op de echo waarvoor je die krijgt ? Dankje wel elke dag denk ik het voelt zo goed er kan niks mis zijn maar toch spookt het door je hoofd. We zullen zien hoop snel dat het woensdag is en dan half 2 haha.
@sjors: ow ja dat klopt! sorry was het vergeten.. hopelijk is alles goed met jullie ventje! @josephine: gaaf dat je zelf tattoos zet! hier geen tattoos en mn man ook niet. we houden er beide niet van, al kan het bij een ander best mooi zijn. vooral wanneer het een betekenis heeft!!
Anoniempjuh, dat is wel mooi symbolisch, een niet ingekleurd sterretje en wel ingekleurde sterretjes. Sta je ook open voor andere suggesties met diezelfde gedachte, of weet je al zeker dat je sterretjes wilt? Sjors, dank je wel! Ik heb zojuist even een kleurenversie van mijn profielfoto in m'n fotoalbum gezet, daar kun je het iets beter zien. Zit voor mij vol symboliek. Het is nog niet af, maar het schiet al wel op, alhoewel ik nu dus een hele tijd moet wachten vanwege de zwangerschap (is het absoluut waard natuurlijk haha!). Wat betreft de GUO: de broer van mijn vriend is geboren met een open ruggetje, klompvoet en hartafwijkingen. Vandaar dat ze extra goed willen checken bij ons. Op de echo konden ze niet direct iets vinden gelukkig, ruggegraatje leek mooi recht. Laten we hopen dat wij allebei een prachtige 20 weken echo hebben. Naomi, gelukkig zijn tattoos geen verplichting. Ik ben pas heel laat met tattoos begonnen, na m'n 30e. Daar ben ik wel blij mee, want ik heb geen zogenaamde "jeugdzondes" op m'n huid staan. Het zijn nu bewuste keuzes (behalve dat impulsieve gelukskatje dan, waarmee ik toch ook heel erg blij ben ).
Josephine ja sta zeker open voor andere dingen, dus als je suggesties hebt Weet niet waarom ik op die sterren kom eigenlijk, vond het wel mooi en erbij passen..
Anoniempjuh, ik zeg het omdat er een hele sterrentrend aan de gang is, alhoewel het nu wat minder wordt. Je zou ook kunnen denken aan bloemen in de knop en bloemen die volop aan het bloeien zijn. Of vlinders en vogeltjes die vliegen rond een mooie bloesemtak, waarbij de vogeltjes voor jullie kindjes staan en de vlinders voor de miskramen. Ik ben nu met een ontwerp bezig voor een man, het wordt een groot bovenbeenstuk. Hij wil een Maria, die met een knipoog twee dobbelstenen naar voren werpt, de ene dobbelsteen laat 6 stippen zien (6 x mk) en de andere dobbelsteen laat 1 stip zien, die staat voor hun pasgeboren kindje. Om de Maria vliegen de 6 engeltjes die ook staan voor hun miskramen. Het moet een positieve afsluiting zijn van een hele zware tijd. Ik vind dit zo mooi symbolisch, maar dit is dan wel een heel groot tattoo ontwerp natuurlijk.
@Chelleke: ik zal eens gaan kijken bij de zeeman !!! @Ankje: wat dijn dat je een super dag hebt gehad in de efteling. En dat weekendje, gaat eerlijk worden voor jullie. Lekker genieten. De laatste loodjes voor de serre? Ook fijn als dat dadelijk af is he. @Hannie: Doppler: Het is waar jij je fijn bij voelt. Ik persoonlijk schaf hem niet aan, aangezien ik denk dat ik me zelf er gek mee maak. En als je het hartje dan een keer niet kan vinden maak je je meteen ongerust. . En vrijdag hoor je het hartje ook en dan heb je na 4 weekjes ook weer de 20 wkn echo. en idd wat je zegt het zal niet lang meer duren dat je iets gaat voelen..Maar dat is natuurlijk aan jou. @2012: ik voel volgens mij nog niks. soms voel ik wel iets in mijn buik, maar kan het niet vergelijken met een vlindertje dat rondfladdert tegen je buikwand. Tenzij het een vervelende vlinder is, want het voelt niet altijd kriebelig, maar eerder nog een beetje stekelig. Tja, moeilijk te omschrijven. Maar denk niet dat het de kleine is. Geen zorgen maken meid!!! Ik denk dat er in de loop van de dag best signalen zijn, maar daar ben je je niet altijd van bewust. @Naomi123: Haha wat schattig dat je dochtertje zo in slaap was gevallen. Zoiets zie je ook vaan bij funest homevideo's haha. @Josephine: heel herkenbaar het buikje wat je nog in wil houden. Had ik ook, maar ik begin nu toch wel een zwangerbuikje te krijgen. Dus het mag nu echt wel gezien worden haha. En pas op met teveel sjouwen he. Fijn dat alles goed was bij de vk. Die lage bloeddruk kan wel te maken hebben dat je je even niet goed voelde in het restaurant. Of omdat je een te drukke dag hebt gehad. @Sjors: ik kan me heel goed voorstelen dat je nog in onzekerheid zit. Maar komt vast wel goed. Wel beloven dat je daarna echt gaat genieten he!!! Wat vervelend dat je last hebt van je nieren. Hopelijk valt het allemaal mee. Volgens mij kun je de uitslag dezelfde dag nog krijgen, als je de urine op tijd hebt ingeleverd. Hier gaat alles oke. Voel me prima!! Ik ga de afspraak bij de verloskundige donderdag denk ik afzeggen. Heb deze gepland onder voorbehoud omdat ik me een aantal wkn terug nogal onzeker voelde of het allemaal wel goed ging. Om die reden kon ik een extra afspraak plannen om het hartje te horen en me wat meer gerust te stellen mocht het nodig is. Maar heb er vertrouwen in, mijn buikje groeit en dat is voor mij een teken dat het goed is. En het breekt ook zo op mijn vrije dag. Afgelopen weekend spontaan een bloedneus gekregen. Nog nooit gehad. Ik ga deze week starten met zwangerschapszwemmen. Lijkt me heerlijk.
pfff heb echt even moeten bijlezen 9 pagina's, heb ook vast niet alles onthouden, sorry @chelleke 2 cm dat is nogal een verschil. hier wel iets verschil maar dat komt door houding, kan er hele simpele oefeningen voor doen, maar vergeet ze altijd.. @tijgertje leuk een meid!! @hannie wat een schrik zeg bah, gelukkig gaat nu goed, beterschap hoor ehh dan las ik nog iets over een angelsound.. hier ook wel aan t twijfelen geweest, maar ach gewoon geduld hebben.. nog even en dan worden we bont en blauw van binnen hahah, dan hebben we alle bevestiging die we willen hebben @tattoo, waarschijnlijk wil ik kijken of ik rond 10-06-2012 een tattoo wil laten zetten, speciaal van een orchidee, verwikkeld met een roos ofzo, dan is 10 jaar geleden dat me vader is overleden, op zijn grafsteen staat ook een orchidee, vandaar. @dames die deze week 20 wkn hebben, veel plezier hoor, me zus heeft hem vandaag, vanavond komt ze langs als het goed is, maar krijg t niet te weten wat het wordt. jammer he kreeg vandaag te horen dat me beste vriendin haar contract niet wordt verlengt, via uitzendbureau, rede, ze is te vaak ziek, waardoor ze de minimale verkoop niet haalt. (callcentrum ziggo)
Ff ego: Ik ben vanmorgen bij de HA geweest en hij had medisch geen alternatieven meer voor mij(tegen de misselijkheid), dus heeft een verwijs brief voor acupunctuur gegeven al stond hij er niet helemaal achter, maar ik hoor er best goede verhalen over en wil alles nu proberen. Net een afspraak gemaakt voor vrijdag morgen, hoop toch zo dat dat gaat helpen. De vermoeidheid waar ik last van heb heeft ook mede met de medicijnen te maken, maar stoppen daarmee is nog geen optie helaas dan voel ik me nog ellendiger. Heb ook aangeven dat ik me regelmatig neerslachtig voel en aangezien ik depressief ben geweest ben ik daar wat angstig voor. Heb nergens zin in en puf voor. Het is dat ik Danian heb, maar anders kwam ik mijn bed denk ik niet uit. *Einde geklaag*
@josephine, ik ga zo effe kijken naar je foto ja nu moet je effe wachten idd. volgend jaar weer verder @Troela, Dankjewel, ik ga mn best doen haha, als woensdag alles goed is haalt dat heel veel druk van de ketel...denk dat het dan wel gaat lukken Gelukkig vandaag wat minder pijn gehad en zullen zien wat er morgen uitkomt Heb ook nog nooit een blaasontsteking gehad en dacht altijd dat is met pijn bij het plassen ect. maar dit kan dus ook.. Als jij je zeker voelt zou ik ook die afspraak afzeggen, of je moet zeggen nog een keer extra luisteren ( is toch altijd leuk )
He meid, wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Accupunctuur kan toch geen kwaad, aangezien de ha er niet achter stond? Gewoon proberen idd, wie weet heb je er heel veel baat bij. Kunnen andere dames op zp je geen tips geven die hier ervaring mee hebben gehad? Ik heb ook echt geen idee wat nog kan helpen. veel sterkte en hoop dat je je gauw beter mag voelen. Dikke knuffel
Sjors: begrijp je helemaal hoor!! blijft spannend. Ik vind de 20 weken echo ook hartstikke spannend, maar ligt toch anders als bij jou. het hartje nog een keer luisteren is idd altijd leuk, maar heb die dag ook al een afspraak bij de tandarts en ben zo heel mijn vrije dag weer kwijt aan afspraken in de ochtend en middag. En moet zeggen dat ik echt broeken nodig heb dus kan mijn tijd beter daar aan besteden. hahaha shoppen is ook leuk
@tamtam, ik hoop dat het je helpt meid, zou het zeker proberen ookal staat de dokter er niet achter het kan geen kwaad voor de beeb dus..sterkte!
haha shoppen is zeker leuk ! ja dat begrijp ik, doen wat jij wil denk dat dat heel normaal is..het blijft toch een onderzoek of je kindje wel gezond is. Maar gelukkig zijn een heel groot deel van de normale 20 weken echo's goed ook weet ik dat dat bij mij ook goed kan, maar toch onzeker.
TamTam; ik voel me ook zo. Nergens zin in, moe, tegen werken op zien etc. Vreselijk. Ik hoop maar dat het rond die 20 weken wat beter wordt want dit is niet zo leuk.
pffff en ik maar denken dat t nergens zin in hebben een luie tick van mij op t moment was.. zoveel te doen int huisje en echt nergens zin in, neem me iedere keer voor bijv. ramen wassen boekenkast uitsoppen etc etc, ondertussen blijft t liggen haha, wie weet morgen vrij, dat ik dan wat gedaan krijg..
balen dat jullie zo moe zijn, hier word t nu wel wat minder gelukkig. heb gister de hele beneden verdieping schoon gemaakt, bank uit elkaar en van zijn plek, stoelen tafels alles van de plek, gezogen gedweild alles gesopt en iopgeruimd, heerlijk!!!! vandaag boven een flink begin gemaakt en woensdagmiddag als ik vrij ben weer verder. t kamertje waar de baby moet komen staat nog vol met troep dus die wil ik leeg gaan maken. josephine dat zijn idd ook wel mooie ideen, al zou ik t dan tegen die tijd eerst moeten zien, want opzicht heb ik niks met al die dingen, maar zoals jij het verteld klinkt het wel heel mooi. Als we hier na de bevalling nog steeds zitten, vraag ik nog wel een eker je advies goed? Al zie ik dat je in groningen woont, dus langskomen wordt lastig haha