Naomie: jeetje wat een ellende voor je. Hopelijk wordt er een oplossing gevonden en helpt de bekkenband. Je klaagt echt niet hoor. Wij zijn terug van de geslachtsbepalingsecho. Alles zag er medisch gezien goed uit dus heel fijn. Ze nam echt heel uitgebreid de tijd. Ik gaf aan dat ik ook wel zorgen kon maken over 20wkn echo etc en ze zei dat dat dus echt niet hoefde. Toch fijn om te horen. Voor 99% weet ze zeker dat we een meisje krijgen. Ik kan het nog niet geloven puur omdat ik echt ervan uit ging dat het weer een jong zou worden. Uiteraard zijn we ontzettend blij
Nee natuurlijk klaag je niet. Het is dubbel zo lastig omdat je nog een kleintje hebt rondlopen..... ano: inderdaad super mooie buik!!
zwaarder denk ik want nu moet ik elke keer bukken en tillen anders had ze mooi zelf kunnen lopen! dan lopen ze overal naar toe wordt er da gezegd ja zij kruipt nu overal heen en moet ik ook corrigeren dus ja.. ik zou willen dat ze liep. ze staat al wel maar meer nog niet.
*Ik reageer alleen effe op berichten van vandaag* Maud85 Mooi is dat he om zo voor het eerst het hartje te horen van je baby! Ik herken het fijne gevoel nog van me dochter!♥ Volgende week hoor ik ook het hartje voor het eerst bij de vk! Sjors22 Grappig dat je ook al iets aparts voelde. Toevallig had ik dat gisteren ook, ik voelde iets van plopjes heel gek haha.Ook ik durf nog niet te zeggen direct of het de baby was maar daar zal ik snel achter komen. Lees nu net dat meerdere dit gevoelt al hebben *glunder* dan zou het toch de baby moeten zijn! vruchtje24 Gefeliciteerd een meid leuk hoor! fidel2010 Leuk hoor wat je hebt gekregen van je zus! juultjeT Grappig dat de baby daarna zo actief was! naomi123 wat ontzettend vervelend voor je! Sterkte en hopelijk geeft de bekkenband verlichting! anoniempjuh Mooie buik, groeit goed!
[FONT="][/FONT] Vandaag weer gewerkt. Jonna was bij mijn stiefmoeder vandaag. Kreeg ik een leuke foto op mijn telefoon. Ze zijn lekkere koekjes aan het bakken!! Jonna vond het geweldig! Ze rende ook gelijk naar de keuken om mij de koekjes te laten zien, zo leuk! En ze waren erg lekker (kan ook niet anders he). [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]@ Ano:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Zo! Jij hebt al een mooie buik zeg![/FONT] [FONT="]Vind je ondergoed helemaal niet lelijk hoor! Sexy!!! [/FONT] [FONT="]@ Vruchtje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Gefeliciteerd met een meid!!![/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Wo. 26-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Sjors22: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: VK[/FONT] [FONT="]21:30 ons2wonder84: Geslachtsbepaling echo[/FONT] [FONT="]Vr. 28-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Hannie: VK[/FONT] [FONT="]Di. 01-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: VK[/FONT] [FONT="]------ Maud85: pretecho tbv geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: VK[/FONT] [FONT="]09:20 fidel2010: VK[/FONT] [FONT="]Do. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]10:30 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 09-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: VK[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT] [FONT="]Ma. 14-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:45 Chelleke84: VK[/FONT] [FONT="]------ moestra: VK[/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]13:15 juultjeT: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ anoniempjuh: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ MM1981: VK[/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Vr. 18-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ juultjeT: VK[/FONT] [FONT="]Ma. 21-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Unox: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Josephine76: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 22-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Maud85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]09:30 ons2wonder84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 23-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: pretecho[/FONT] [FONT="]Ma. 28-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 29-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:40 2012mama: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 30-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]17:15 Sar: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 01-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:45 Ankje: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]09:00 fidel2010: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]------ moestra: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Vr. 02-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Za. 03-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 07-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 3D/4D echo[/FONT]
[FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]25 Maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]31 Maart[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kernesia (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Rosemarie86[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984 (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t [/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="] d[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]c[/FONT][FONT="]h[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]2 April[/FONT] [FONT="]Jessy82[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]Tamarah[/FONT][FONT="], 4e kindje [/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]Lili81[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT] [FONT="]trotsemamavan2[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Boney[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]evan (30)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]zonnestraal1981[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]9 April[/FONT] [FONT="]Moontje2008 (31)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT] [FONT="]victoria (32)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Maud85 (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t [/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="] d[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]c[/FONT][FONT="]h[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]13 April[/FONT] [FONT="]Wen1975[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Semiramis (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Hannie (23)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT]
[FONT="]14 April[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]15 April[/FONT] [FONT="]Nijntje27[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Regenboogje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT] [FONT="]Loesje13 (29)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]2012mama (26)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]17 April[/FONT] [FONT="]Ankje (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Bruintje[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]21 April[/FONT] [FONT="]MamaR[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]20 April[/FONT] [FONT="]moestra (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]22 April[/FONT] [FONT="]Beccy (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT] [FONT="]Satire (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 April[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]fl3xgirl (26)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT] [FONT="]Vogeltje (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens[/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren?[/FONT] [FONT="]Jongens: 3x [/FONT][FONT="]------------Meisjes: 2x[/FONT]
[FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------- Wordt een jongen![/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ Wordt een jongen![/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten Wordt een jongen![/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Unox ----------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, blijft geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Loesje13 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Vruchtje24 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten Wordt een meisje![/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84 ----- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Josephine76 -------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Troela85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Lili81 ---------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Jessy82 ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen------- Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984 ------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten Wordt een meisje![/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen------- Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Kernesia ------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT]
@vruchtje, Gefeliciteerd meid! weer een meisje erbij fijn dat alles er goed uit zag! @ano, mooi buikje heb je al @mamapatricia, ik denk ook dat dat het dan is toch hopelijk voelen we snel meer @naomi, vervelend meid, hoop dat de bekkenband helpt! en je klaagt niet hoor dat is toch normaal als je dat wil vertellen. we zitten hier ook om ons verhaal kwijt te kunnen toch
@vruchtje een meisje erbij leuk hoor, de meiden maken een inhaalslag haha, gefeliciteerd!! thja heb verder niks te vertellen, zometeen aant werk bah, geen zin vandaag... werk ze iedereen
Hier al om kwart over 6 wakker en niet meer in slaap te krijgen Zo ontzettend zenuwachtig....hoop dat het snel hafl 2 is want de zenuwen gieren door mn lijf. Dacht dat het niet erger kon
sjors het gaat gewoon helemaal goedkomen!!! je mag wel bij mij de was komen strijken, heb een megastapel liggen... hahaha veel succes en plezier!!!!
Lieve sjors, mijn duimen draaien overuren voor jullie.... die uitslag van de 20-weken echo is gewoon goed!!!!!!!!! geniet er maar van dat je de kleine kunt zien op de echo, tis waarschijnlijk de laatste keer voor de liggingsecho met 34-36 weken..... Dikke knuffel xx
@sjors: veel suc6 met wachten!! maar ik weet zeker dat de echo helemaal goed gaat komen jullie krijgen straks gewoon een lief klein mooi gezond zoontje!
@vruchtje: yessss weer een meisje! wow wat leuk zeg, gefeliciteerd @sjors: succes vandaag!!! vooral met wachten, de echo zelf zal vast goed zijn heb vertrouwen! @anoniempjuh: wow wat een buikje heb je al zeg! wel mooi hoor, idd mooi rond!! Gisteravond heeft manlief de kleine ook gevoeld lag in bed met mijn hand op mijn buik en voelde hem zo goed, kleintje schpte echt tegen mijn hand aan. manlief hand op mijn buik, eerst een poosje nikis, maar toen voelde ook hij duidelijk een plopje! zo leuk! Hier een foto van mijn buik vandaag, 17w1d: Bekijk bijlage 193125
@Naomi: wat ontzettend vervelend van je bekkenpijn! Kan me goed voorstellen dat het echt #$% voelt dat je je eigen dochtertje niet meer kan tillen. Hopelijk helpt die bekkenband en komt er iets minder druk op te staan! @Ano: jeetje wat heb jij al een mooi buikje, die van mij is er nog nauwelijks! @Juultje: jij hebt ook een mooi rond buikje! @Vruchtje: gefeliciteerd met jullie dochter! Dat wordt roze shoppen! @Sjors: veel succes vandaag! Komt vast helemaal goed! @Beweging voelen: ik voel de afgelopen paar dagen soms wat "plopjes" in m'n onderbuik, dacht eerst dat het luchtbelletjes in m'n darmen waren. Maar begin nu toch te twijfelen omdat ik het elke dag wel een keertje voel, zou het dan toch? Misschien die tip van Juultjes eens volgen en kijken of het daarna weer "plopt"
haha maud, die tip moet je zeker uitproberen plopjes in je onderbuik zijn denk ik vrijwel zeker je beebje... je darmen zijn naar boven opgeschoven!!