Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Fidel, wat leuk dat je dat gekregen hebt! Leuk idee trouwens!

Maud85, lekker he, even hartje luisteren.

Vruchtje...wat leuk...een meisje! Gefeliciteerd!

Sjors/mammie patricia Ook ik voelde ons kindje gisteren *fijn!*

Naomi...sterkte met de pijn...kan me voorstellen dat het moeilijk en zwaar is!

Ano...wow, wat een super mooie buik...

Sjors, succes en veel plezier vanmiddag!

Hier vandaag een hele dag school...geen idee of ik het volhoud...zie het wel..
    Finn is vandaag bij mn moeder, en daar ga ik straks ook naartoe.
    Lekker daar eten en vanavond wat spullen voor Finn's nieuwe kamer en de babykamer knutselen/naaien...leuk!

2. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeƫren
    Groningen
    Juultje en Anoniempjuh, mooie buikjes!!!

Sjors, heel veel succes vandaag. Het is vast allemaal goed. Ik hoop dat je een hele mooie echo hebt.

Vruchtje, van harte, een meisje! :D

Vanochtend kon ik m'n buik heel goed voelen (de vorm, nog geen beweging ofzo). Het deel onder m'n navel gaat nu wel meer uitsteken dan dat deel boven m'n navel (ja ja, spekbuikie nog steeds, ondanks afvallen). Toch wel heel speciaal hoor, al die veranderingen. Ik word er wel blij van.

Een hele fijne dag allemaal! Liefs!

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Bedankt allemaal !! heel lief van jullie :)
    Gelukkig kon ik nog effe slapen, na mn berichtje vanochtend en is het nu toch al weer kwart over elf :D
    Nog iets meer dan 2 uur :)
    Mooi buikje btw ;)

Nou jullie horen zo snel mogelijk van mij ! nogmaals bedankt :)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sjors: bijnaaaa!!! suc6 meid!!

hier mijn buik van vandaag! :)

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Naomi mooie buik meid!!!

sjors je bent nu spannendddd..

vruchtje wat leukkkk een meisje, van allebei wat,net als ik alleen andersom haha

xxx

6. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Allemaal nogmaals bedankt !

We hebben eindelijk het hoge woord gehad *opluchting*
    Alles zag er prima uit !! we zijn zo blij :D
    De arts vertelde ons dat we nu net zoveel kans hebben op een gezond kindje als ieder ander :D al het risico verder is uitgesloten en kunnen nu echt eindelijk genieten !

ik moet nu weer weg vandaar effe snel een ego berichtje !
    lees vanavond verder even bij :)

7. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Goed nieuws Sjors, nu kan het grote genieten beginnen! :)

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Oh wat fijn voor jullie Sjors!!!!! *knuff*

9. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    #4869 troela85, 26 okt 2011
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
    Sjors: wat super meid!!!!!! EN NU GAAN GENIETEN !!!!! JOEHOEEEE:D

Vruchtje: een meid super leuk voor jullie!!!

Mooie buikjes langsgekomen.
    Ik merk ook wel dat het de laatste weekje hard gaat met groeien.
    lijkt me erg mooi om dadelijk een echt zwangerbuikje te hebben.

Ik heb het er voor deze week opzitten.

Zijn er al dames bezig met het regelen van opvang???
    Wij hebben vorige week een gesprek gehad bij een kinderdagverblijf, ondanks dat ze flexibel zijn willen ze toch een beetje zekerheid hebben en bijvoorbeeld 2 dagen afspreken waarop de kleine komt.
    Maar ik werk in de zorg (wisselende diensten) en het gaat een beetje tegen mijn principe in om de kleine op mijn vrije dagen weg te brengen. dit zal regelmatig voorkomen.

We hebben ongeveer een maand bedenktijd.
    Dus ben nu ook op zoek naar een gastouder, niet via gastouderbureau, aangezien de maandelijkse bureaukosten het ook weer duur maken.
    heb nu gereageerd op een oproep en ze heeft in ieder geval interesse om volgend jaar voor onze kleine te zorgen. Hopelijk komen we er uit, want vind het best moeilijk hoor.

Zijn er hier meer dames in de zorg die hier tegen aan lopen of ervaring mee hebben gehad?

10. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Troela: let wel op dat de gastouder die je neemt ingeschreven staat in het landelijk kinderopvangregister: www.landelijkregisterkinderopvang.nl

Anders heb je geen recht op kinderopvangtoeslag. De meeste gastoudersbureaus staan wel ingeschreven, maar bij afzonderlijke gastouders zou ik het zeker checken.

11. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @buikjes: Heb al een paar mooie buikjes langs zien komen, zeker die van ano is a erg groot zeg. Heb ook maar even een foto van mijn eigen buikje erbij gezet :)

@voelen: Ik voel nog helemaal niks, dus ben eigenlijk best wel jaloers op alle meiden die het al wel voelen. Kan niet wachten om het te voelen, dan wordt alles nog echter. Helaas ligt bij mij de placenta ook aan de voorkant, dus kan nog wel even duren.

@vruchtje: gefeliciteerd met je meid, leuk!!!

@Sjors: Ben blij voor je dat je zo'n goede uitslag hebt van je 20-weken echo. En nu maar lekker genieten.

@woonplaats: Ik woon in Vlaardingen (iets ten westen van Rotterdam).

@Ankje: Kun je voor mij de volgende afspraken toevoegen? 18 november 20-weken echo en 23 november de volgende afspraak bij de verloskundige.

@opvang: Wij hebben onze kleine al opgegeven bij een kinderdagverblijf, maar ik werk dan ook op regelmatige tijden en kan dus gewoon vaste dagen opgeven.

Ik ben gisteren weer bij de verloskundige geweest. Mijn baarmoeder ligt nu tot vlak onder mijn navel. We hebben het hartje gehoord en dat klonk heel mooi. Verder hebben we ook nog een echo gekregen, de kleine sliep dus we hebben weinig beweging gezien, maar we hebben wel een hele mooie foto weer meegekregen, dus deze post ik hier ook maar even.
    Verder heb ik weer eens een blaasontsteking, de derde al deze zwangerschap, en dus wil de huisarts nu eerst urine op kweek zetten voordat ze medicijnen geeft. Vandaag dus maar gelijk langs het zh gereden om urine af te geven en hopelijk heb ik snel uitslag daarvan, want het is om gek van te worden. Ik heb altijd wel veel last gehad van blaasontstekingen, maar nu ik zwanger ben is de huisarts natuurlijk extra voorzichtig met medicijnen geven, wel logisch natuurlijk, maar wel irri dat ik er nu langer mee rond moet lopen...

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sjors super meid dat alles goed was, heerlijk genieten nu!!

kernesia nou die van jou is net zo groot als die van mij hoor, prachtig!!!en mooie echo van jullie kindje!!!
    Wist niet dat dat kan 2 foto's in 1 bericht?mij lukt dat niet...

15nov hebben wij de 20weken echo zag dat er dan in totaal 6 mensen de 20wk echo hebben?das een hoop, gezellig haha

13. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Dankjewel allemaal ! We zijn super blij.

@Buikjes, Allemaal al hele mooie buikjes, zal binnenkort ook effe foto posten.

Hebben vandaag ook 2 3d echo's gekregen, is zo apart
    en vooral nu omdat er nog geen vet aan het kindje zit, maar ontzettend leuk dat ze eraan dachten dat te doen :)

@Kernesia, mooie echo hoor :) wat vervelend dat je al 3 keer een blaasontsteking hebt gehad. Hoop dat je snel medicijnen krijgt ervoor en de uitslag krijgt van het kweekje.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sjors: super dat alles helemaal goed was :) gefeliciteerd!! altijd een opluchting he!

@kernesia: balen dat je alweer een blaasontsteking hebt!
    mooie buik en echofoto!!

uhmmmmm de rest een zwaai weet het al niet meer...

hier een bekkenband gekocht vanmiddag, en wat een opluchting is dat! in huis draag ik hem niet maar met stukjes lopen buiten is het echt heerlijk. loop niet meer als een oud wijf met zwabberende benen maar sta weer stevig op mn benen. de pijn is zeker niet weg maar is duidelijk minder :)
    dat was zn 89,- wel waard...

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    sjors: JOEHOE:) wat super dat jullie 20 weken echo goed was. Lekker alles loslaten en genieten.

Naomi: wat super dat je zoveel baadt hebt bij de bekkenband

Kernesia: fijn dat alles goed was bij de VK. Mooie echo foto

Ik zag mooie buikjes voorbij komen. Leuk hoor!!

16. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    efffe up van mijn kom vanavond weer reageren op iedereen .

ik heb straks om half 10 geslacht bepaling echo ....
    ik ben echt zenuwachtig ik wil dat julie me duimen meiden alsjeblief dat de baby de geslacht laat zien het is me 2 zwanger schap maar maar vind dit veel zenewachtiger
    groetjes ...

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sjors: jippie!!!! alles goed. nou meid en nu lekker genieten, dat hebben jullie na die spannende 8a 9 weken wel verdiend...
    @ Naomi: gelukkig meid dat die bekkenband wat helpt.... dat zou mij het geld ook waard zijn...
    @all: niet veel fut om te reageren heb wel alles bij gelezen.
    Wat een mooie buikjes al zeg...
    Vandaag hele keuken gesopt en nu dus behoorlijk moe.... maar.... vanmiddag kon ik niet stoppen met poetsen , het was echt heerlijk;)

Hele dikke knuffel voor iedereen en tot morgen weer

18. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @naomi: geweldig dat je met die bekkenband weer met wat minder pijn uit de voeten kan. Ennuh... zwangerschapsdementie?? ;) Hihi, heb er af en toe ook wel een beetje last van hoor. :p

Net even een paar banen behang geplakt in het kamertje. Echt geweldig dat glasvezelbehang, das lekker stevig dus mijn vriend kan tenminste ook meehelpen zonder het behang kapot te trekken :D en de banen zijn lekker breed dus het schiet goed op.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kernesia: hihih ja helaas ben ik er na de 1e zwangerschap niet meer vanaf gekomen ;)

@ons2wonder84: spannend meid!!! hopelijk laat de kleine even een kijkje nemen tussen zn beentjes.

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Sjors wat fijn van de goede echo! lekker genieten nu meid!

kernesia wow jij hebt ook een mooi buikje zeg!! en wat een mooie echo ook, wow!!

ons2wonder ennnn? wat is het????

@opvang: hebben wij niet nodig, ik werk 4 dagen overdag en mijn man 4 dagen 's avonds en.de woensdagmiddag. de woensdagmiddag past schoonmoeder op en de overige tijd is 1 van ons dus thuis. ben er erg blij mee. als we wel opvang nodig zouden hebben zou ik voor gastouderopvang gaan. lijkt me huiselijker en gezelliger dan een kdv, zeker als t kindje nog zo klein is. Ik heb niks tegen kdv hoor maar ik zou het verschrikkelijk vinden om mijn baby daar heen te brengen. als t kindje ouder is en lekker met anderen kan spelen zou ik er minder moeite mee hebben denk ik..

Deel Deze Pagina