De allereerste x in 2007 raakte ik in 4 maanden zwanger ( helaas MA met 11 weken) daarna duurde het weer 4 maanden toen ik zwanger werdt van mijn oudste dochter bij mijn jongste was het in de 2e maand raak! Mijn vorige zwschap was het in 1 x raak helaas vmk en nu vanaf mijn mkgerekend ronde 2 en totaal ronde 3 Deze ronde wist ik gewoon dat het raak ging zijn al voor we aant klussen waren! En toen 4 dagen na ei werdt het gevoel sterker en helemaal toen ik een innestelingsbloeding had was toen al dolgelukkig haha!
Zonnestraal: balen dat je last hebt van je bekken. Hopelijk kan fysio helpen voor jou!? onswondertje: wat leuk weer een zoon. Gefeliciteerd. En qua spullen wel makkelijk Hannie: beterschap!! Sjors: januari dit jaar spiraal eruit. Bleek geen goede eisprong te hebben dus begin april gestart met clomid en 4e ronde clomid was het al raak. Over ons zoontje hebben we namelijk ruim 3 jaar gedaan. Nog meiden die binnenkort geslachtsecho krijgen? En zijn jullie al bezig met namen bedenken of hebben jullie die al?
Ik heb vandaag de geslachtsecho gehad, maar ik heb dit topic al een week niet meer gevolgd. Maar voor de geinteresseerden het is een meisje! Ano, je had dus gelijk en de nub ook.
@Linnie: vervelend dat er alweer ingebroken is in jullie winkel! Misschien had je het al een keertje gemeld, maar wat voor soort winkel hebben jullie? @Plassen: ja ik moet er ook nog elke nacht 1 of 2 keer uit. En nu het zo koud is in de hal en badkamer ben ik klaarwakker als ik terug ben. @Juultje: wow 900 km per week rijden! Wat voor werk doe je dan? @Vogeltje: gefeliciteerd met jullie meisje! Met hoeveel weken heb je deze echo al laten doen dan? @Sjors: wij hebben er ruim een half jaar over gedaan om zwanger te raken.
Thanks meiden. Ik moet er nog wel even aan wennen, hihi. Ik kijk er enorm naar uit om roze te shoppen
@ hoe lang er over gedaan: oké dan span ik zeker de kroon volgens mij..... wij hebben er ruim 19 maanden over gedaan met HSG en Laparoscopie tot gevolg..... daarna de 1e ronde na de HSG zwanger, maar dit kwam omdat ik toen IUI kreeg om het "probleem" te omzeilen.... ik heb/had nl vijandig baarmoederslijmvlies... het gevolg was dat het alle zaadcellen doodde en dus niets doorliet. maar........ de kans is ruim 50% dat dit probleem na deze zwaqngerschap verholpen kan zijn, omdat de zuurtegraad van het slijmvlies kan veranderen tijdens de zwangerschap. Mijn gyn gaf me dan ook het strengste advies mocht ik niet weer meteen zwanger willen raken zeker terug te gaan aan de pil, want ze zei "en dat vond ik wel erg leuk" dat we een verschrikkelijk vruchtbaar stel waren en de gok er echt niet op moest wagen.... met een beetje geluk hoeven we, mocht er ooit een tweede komen niet weer het hele medische traject in.... Oei das meteen een hele uitleg hahaha, maar goed wij hebben er dus 19 maanden over gedaan en was daarom ook de eerste maanden verschrikkelijk onzeker....... btw dames... sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos de laatste dagen. Ik lees echt nog alles mee, maar door mij verschrikkelijke gedrevenheid, vind ik de rust niet om lang achter de pc te zitten........ wil nog zoooooooooooooooo veel doen....... net alweer de ijskast uitgesopt, de was gedraaid, de eetkamer opgeruimd en de slaapkamer gepoetst........ nu dadelijk lekker met mijn pyjama aan op bedje film kijken... maar......... lieverds ik lees echt nog mee en het leuke is... na zo'n explosief werkuurtje krijg ik geweldige reactie uit mijn buik en daar kan ik zoooooooooooooooooo van genieten. xxxxxxxxxxxxx
Celestea wauwwwwwwwww gefeliciteerd meid(dacht dat je morgen pas moest) Zie had ik gelijk joehoeeeee was ook echt duidelijk. ow wat gaaf na 3 jongens een meid, jij gaat vast helemaal los
nou komt ie dan: -Okt 2007 gestopt met pil. -Mrt 2008 naar huisarts gegaan want had een lange cylcus, doorverwezen naar de gyn en was nhiks aan de hand maar toch clomid gekregen. -1e ronde met clomid zwanger ---mk met 9weken -1e ronde na curretage weer meteen zwanger---mk met ruim 11wk. -3e ronde na curretage zwanger---Neomi geboren!!! Neomi is dus geboren zo;n 29maanden na het stoppen met de pil!!!! Toen Neomi 1 jaar was met de pil gestopt, we wilden gewoon zelf eens kijken hoe of wat. Eerste maand geen eisprong gehad. Maand daarna zwanger, (bij de eerste eisprong dus) mk met 5-6weken. Direct na de curretage weer zwanger en nu dus 17weken!!!! Al met al ben ik dus 4 van de 5x in de eerste ronde zwanger geraakt, dus wel vrij vruchtbaar, alleen een hoop mk helaas... Maaaarrr ik klaag niet, heb een prachtige dochter en een zoon op komst, wat wil een mens nog meer?? enn deze keer dus geen clomid meer maar spontaan, dat was ook super!!! zo lang verhaal haha.
@ Maud ik heb hem 2 dagen geleden gehad met 13w en 4d. Het was echt al duidelijk te zien 3 streepjes heb ook echo's gezien met hetzelfde termijn van jongens. @ Celestea gefeliciteerd met een meisje. Bij onze eerste 2 maanden over gedaan. Nu eerste ronde raak maar dat werd een mk toen 1 maand rust en toen weer meteen raak en nu een plakker.
@Celestea, een meisje, leuk! Van harte! @Maud, een sportwinkel @Sjors, wij met kleine tussenpauzes bijna 1,5 jaar. Gelukkig geen miskramen @All, bedankt voor alle lieve berichtjes Slaap lekker allemaal X
@Maud: bedankt voor de tip. Zal eens kijken op die site.Ik vind het idd belangrijk dat de gastouder geregistreerd staat. @Kernesia: wat vervelend dat je de zoveelste blaasontsteking hebt. Mooi buikje en echo van jullie kleintje!! @Naomi: Fijn voor je dat je baat hebt bij de bekkenband. @Onswonder: Wat leuk een jongen!! Gefeliciteerd. ook voor zijn toekomstige grote broer! en toch wel makkelijk dat je alles nog hebt van de 1e. @Chelleke: pfff vond ik poetsen maar ooit heerlijk. Heb er eigenlijk zo'n hekel aan, maar ach lekker muziekje op en met wat energie zal het morgen ook vast wel lukken. @Juultje: ideaal zeg dat jullie geen opvang hoeven te regelen. @Linnie: nou het valt ook niet mee bij jullie. Dat ze toch met hun tengels van andermans spullen afblijven. Wel goed dat je er rustig onder blijft, ondanks dat het gigantisch kl*te is. @Hannie: Gaat het alweer een beetje? kan me voorstellen dat je bekaf bent. Je hebt wel goed de rust genomen door af te bellen. En morgen maakt alles het weer goed als je het hartje hoort kloppen. @2012mama: wat fijn dat de arboarts je serieus neemt. en voor jezelf opkomen. Als voor jou de ochtenden beter zijn, dan hier gewoon naar streven. Natuurlijk makkelijk gezegd, maar echt aan je zelf denken. @Unox: nog moe!! Als ik je wat energie kon geven had ik het gedaan! @Josephine: en ben je gestaag voor de jurkjes?? Welke winkels ben je afgegaan? @Mamapatricia: Leuk middagje bios. met je dochter en mams. Mooie film? @Zonnestraal: wat vervelend dat je last hebt van je bekken. Laat je iets weten hoe het afgelopen is bij de bedrijfsarts? @fidel: ik moet ook nog steeds elke nacht naar de wc. Maar heb dit al weeeeeeeken. eerst kon ik heel moeilijk in slaap komen, maar gelukkig kut me dat nu wel weer goed. Ben er eigenlijk al aan gewend haha. gelukkig zit mijn wc 1 deur verderop. @Vogeltje: wat leuk een meid! gefeliciteerd @Sjors: mbt je eerdere miskramen kan ik me voorstellen dat je je extra zorgen hebt gemaakt. Maar nu een plakker en gaat helemaal goed komen. @Vruchtje: wij hebben voor een jongen al zeker een naam. Meid ook wel, maar heb ik toch nog lichte twijfel over. @Celestea: leuk zeg een meid Gefeliciteerd @Chelleke: hahaha, wat een energie heb jij zeg!! en maak je niet druk joh, heb je een keer geen puf om te reageren dan doe je dat toch niet. Niemand die je dat kwalijk neemt. Misschien dat je voortaan eerst moet reageren voordat je aan huishoudelijke klusjes begint hahaha.
Zo lees je maar dat er toch stiekem veel mk's voorkomen. En dat zwanger worden toch eigenlijk maar een bijzonder iets is en helemaal niet vanzelfsprekend. Wij hier rond feb 2011 begonnen. In Mei zwanger, helaas vmk. Tussendoor 1x ongesteld en toen weer zwanger. Dus vrij rap gegaan. En nu een heerlijke plakkerd!!! Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Zit echt lekker. heb er 3 en daar doe ik het mooi mee. Lang shirt of trui met legging vind ik ook leuk. laarsje er onder en klaar. Vanavond voor het eerst zwangerschapszwemmen gedaan, maar ik vind het helemaal niks. ben hier echt te nuchter voor. Dus voor mij niet meer, maar ik hoor van anderen dat ze het wel heel fijn vinden. Vandaag bij de zeemand boxkleden gekocht. Kostten maar en tientje. Deze tip gaf iemand een tijdje terug op het forum. Thanks daarvoor. Vind ze echt leuk!! Fijne avond nog en welterusten voor straks!!
@'s nachts plassen: heb ik gelukkig bijna nooit last van en nu ook nog niet, kan heerlijk de hele nacht doorslapen, alleen jammer dat mijn dag alweer om 5:45 begint, dus echt uitslapen is er niet bij. @zwanger worden: ben in september 2010 met de pil gestopt. Heb vervolgens de eerste paar maanden netjes elke 4 weken een bloeding gehad, maar achteraf gezien denk ik geen ei. Die had ik pas zo rond eind januari dit jaar voor de eerste keer denk ik. Vervolgens geen regelmatige cyclus meer dus het was gokken. Eerste week van juli was ik op vakantie en daar was het raak. En nu 17 weken zwanger. Vandaag de babykamer verder behangen, dus dat is nu klaar. Kunnen we van het weekend de muren schilderen en nog nieuw laminaat uitzoeken. Schiet al op als ik het zo zeg, maar het is nog 1 grote bende hier. Mijn neefje van bijna 4 komt iig helpen om de meubeltjes in elkaar te zetten, dat vindt hij geweldig . Moeten dan alleen wel wachten tot een weekend dat hij bij zijn papa is, maar dat geeft niet, vind het leuk als hij het naar zijn zin heeft.
bedankt allemaal dames voor julie berichtje lief... ja maar toch word shoppen wel gedaan ook al heb ik veel dingen in de winkel zijn zo leuke dingen dat je niet met je vingers van af kan blijfen ... dames ik kom in de weekend meer te reageren wat manlief is ziek moet met hem bezig zijn ... efe een vraag zijn nog dames die misleijk nog zijn bij mijn is het nog zo erg ik spuug niet maar eet ook niet veel en die tableten helepen niet van de huisarts ben al 12 kilo avgevalen maak beetje zorg dat de baby weinig bij komt door mijn voel ik me schuldig .. ik ben bezig geweest voor zwangerzijn 14maanden dan met hulp clomid , gelijk de eerste ronde . iedereen weltrusten allemaal .
[FONT="][/FONT] Even een teken van leven. Maar hou het kort. Ben momenteel erg druk met Jonna. Ze is me vreselijk aan het uittesten en is ontzettend driftig. Zit soms ook met mijn handen in het haar hoe ik bepaalde dingen moet doen. Tis me een dame wel hoor! Ook eet ze de laatste tijd erg slecht. Ze was altijd zon goede eeter. Maak me nog niet zo druk hoor, tis alleen een gevecht nu. Ze heeft genoeg reserves, dus dat zit wel goed. Maar nu lijkt het alsof ze nooit lief is, maar dat is ze wel hoor! Hou ontzettend veel van haar. Nu ik ook zwanger ben, merk ik toch wel dat het zwaar begint te worden. Je hebt ook minder geduld. En een meid van 16 kilo naar boven tillen (2 trappen) .wat een gedoe! [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Wat goed nieuws!!!! Lekker genieten nu![/FONT] [FONT="]@ ons2wonder:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Gefeliciteerd met een zoon!! 2 jongens straks in huis leuk hoor![/FONT] [FONT="]@ Vogeltje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Jij gefeliciteerd met een meid!!!![/FONT] [FONT="]@ Buikjes:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Heb weer geweldige fotos langs zien komen! Mooi hoor.[/FONT] [FONT="]@ Hoe snel zwanger?:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Nov. 08 gestopt met pil. Jan. 09 zwanger. Helaas toen een mk met 7 weken.[/FONT] [FONT="]Apr. 09 weer zwanger van Jonna.[/FONT] [FONT="]Juni 11 gestopt met de pil, aug. 11 zwanger.[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Vr. 28-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Hannie: VK[/FONT] [FONT="]Di. 01-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: VK[/FONT] [FONT="]------ Maud85: pretecho tbv geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: VK[/FONT] [FONT="]09:20 fidel2010: VK[/FONT] [FONT="]Do. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]10:30 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 09-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: VK[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT] [FONT="]Ma. 14-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:45 Chelleke84: VK[/FONT] [FONT="]------ moestra: VK[/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]13:15 juultjeT: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ anoniempjuh: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ MM1981: VK[/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Vr. 18-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ juultjeT: VK[/FONT] [FONT="]------ Kernesia: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Ma. 21-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Unox: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Josephine76: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 22-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Maud85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]09:30 ons2wonder84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 23-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: pretecho[/FONT] [FONT="]------ Kernesia: VK[/FONT] [FONT="]Ma. 28-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 29-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:40 2012mama: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 30-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]17:15 Sar: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 01-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:45 Ankje: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]09:00 fidel2010: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]------ moestra: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Vr. 02-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Za. 03-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 07-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 3D/4D echo[/FONT]
leuk om te lezen hoe lang iedereen erover heeft gedaan. Heel verschillend natuurlijk, wel vald het mij ook op dat er zoveel een mk hebben gehad he. Als ik het dsn zo opschrijf hier gister, en tel dat neomi dus is geboren 2,5 jaar na het stoppen emt de pil denk ik echt zo das best lang... Maar heb het gelukkig niet echt zo ervaren, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik toen al wel 2keer best even zwanger was geweest, en dan weer wachten op een ongie duurde altijd wel 10weken, dus tja dan gaat de tijd ook hard..... Zo ben druk geweest Het kamertje waar de babie komt stond vol met troep van de zolder oa (die hbben we afgelopen weken opgeknapt. En met vol bedoel ik echt vol!!!(zonnebank-3 dozen kleine kleertjes van neomi, salontafel, 2 koffers, wasrek met was, kledingrek met jef's kleren, tuinkussens, 2 verhuisdozen vol troep en nog veeeel meer) En nu....alleen nog 1 doos met spullen van jeff die die zelf even moet uitzoeken, zonnebank die naar t grofvuil moet en that's it!!!Ja la een paar babyspullen haha. Heerlijk gevoel !!!
troela85 bedankt voor je reactie! Ja Lion King een gouwe ouwe! Maar het was wel leuk om hem is in 3D te zien. Mijn dochter(4) had hem nooit gezien, het was ook een verrassing voor haar dat we naar de bioscoop gingen. Fijn he die zwangerschapsbroeken! Tenminste die spijker zwangerschapsbroek van mij die zit zo heerlijk!