Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Fidel: Mooie hengst, aan zijn achterhand zie je idd dat hij nog een flink stuk de hoogte in gaat...... gaan jullie hem deze winter nog zadelmak maken of wacht je echt tot 3 jaar. ( btw, jij moet er niet meer opkruipen he hahahahaha) Zelf heb ik altijd friezen gehad bij pap en mam thuis. hadden jullie de hengst in geschaard of niet??

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @all: vandaag wederom de hele dag bezig geweest. Vanmorgen hebben mijn man en ik de hele vloer beneden eruit gehamerd ( tegelvloer lag helemaal in de cement) en vervolgens heb ik de hele boven en beneden verdieping moeten poetsen want alles zat onder het stof.... ben echt dood op nu dus ga zo lekker naar bedje toe..... denk dat t vandaag voor mij toch iets te veel is geweest..... dikke knuffel 4 all!!!!!

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ik moet zo lachen om jou chelleke!!! Je hormonen slaan volgens mij goed toe!! Op de positieve manier, als jij in het kraambed ligt is jullie huis prachtig!! En vooral heeeeeeel schoon! ;p

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    hahaha moestra.... ik kan er niet meer mee lachen;) we hebben een oud huis gekocht en dat is nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet klaar..... ben blij als de gang en woon en eetkamer klaar zijn als de kleine komt. we hebben een oude keuken en een heeeeeeeeeeeele oude badkamer ( 1953), maar goed hij functioneert.... had t liefste alles klaar, maar goed dat kost wel een euro of 20.000...

Ik ga lekker mijn bedje in.... ben echt kapot moe.... en morgen doe ik lekker helemaal niks denk ik......

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mijn ouders weten dit niet wil ik graag zo houden voorlopig iig

We hebben net te horen gekregen dat mijn oma mijn vader zijn moeder op sterrven ligt:(

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

En uitleggen uit zwanger worden niet vanzelf gaat hebben we gedaan en daarop zeiden ze dat hoeven jullie ons niet te vertellen dat weten we zelf ook wel! Toch vinden ze dat we best een maand hadden kunnen wachten pffff vraag toch ook niet of ze hun huwelijk een maand opzij willen schuiven?

7. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Delfino: jeetje wat een verhaal. Ik vind het niet eerlijk dat ze dit jullie kwalijk nemen. Als je voor een kindje gaat dan ben je toch niet bezig met wanneer je evt. uitgerekend zou zijn als je zwanger raakt. Je bent alleen maar bezig met überhaupt zwanger raken!

Hopelijk gaan ze dit inzien en wordt de sfeer weer wat beter.

8. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Delfino: vervelend zeg. Je bent allang blij dat je zwanger raakt en hebt geluk dat het deze ronde raak was. Stel dat je een ronde had gewacht dan had je misschien wel meerdere rondes later pas zwanger geworden. Ik vind het niet terecht dat er van jullie verwacht wordt dat jullie dat maar "even" uitstellen voor een bruiloft. Met een beetje mazzel kan je er alsnog even heen en anders zouden ze moeten begrijpen dat jij het ook heel jammer vindt dat je niet kan.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @delfino: jeetje meid wat een ***situatie!! vind het belachelijk dat ze hadden verwacht dat jullie een maandje hadden gewacht! je wilt een kind en dan ga je dat niet uitstellen voor zoiets..

@fidel: wauw wat een geweldige beestje :D ik vind tinkers altijd de leukste die er zijn hihi. ben heel benieuwd hoe hij is als hij volgroeid is en lekker bespierd! vast een prachtdier.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jullie reactie doet me goed dankjullie wel meiden! :)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    fijn! is altijd lekker als je ergens je verhaal kwijt kan en er voor jou positieve reacties op krijgt!

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    goedemorgen!! Wat vroeg zeg! Maar ja, leg een kind van 3 maar eens uit wat wintertijd is... Hij is nu natuurlijk gewoon klaarwakker, want in zijn beleving is het gewoon 8u... Gelukkig lag ik al om 9u in bed gisteravond! Zelfs manlief was er al voor half 10! Maar goed, ik had het ook wel even nodig na alle drukte van de afgelopen week... De bruidsbloemen maken, getuige zijn op mijn zusje haar bruiloft en zoonlief die de ringen mocht geven. Heel mooi allemaal, maar achteraf toch vermoeiender dan ik dacht! Dus vandaag nog maar lekker rustig aan!

13. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Fidel, niet onaardig bedoeld maar t lijkt wel een beetje een koe-paard, echt leuk J

@Delfino, wat vervelend dat jullie blijdschap niet door iedereen gedeeld wordt en veel suc6 met je oma

@Chelleke, al wil jij je naam nog een keer veranderen kun je er altijd nog de ‘poetsvrouw’ van maken. Doe je wel een beetje rustig aan, goed om jezelf denken hoor.

Fijne zondag allemaal!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier pas kwart voor 10 wakker kids ook naja nu dan kwart voor 9 pfff wat ingewikkeld haha naja jullie snappen het vast wel;)

Door alle stress van gisteren heb ik flinke buikpijnen gehad en nu dus misselijk en hoofdpijn.... Wordt er niet goed van....

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Jeetje Delfino wat een gezeur in je familie :( wat erg dat ze hun eigen gevoel niet even opzij kunnen zetten en blij kunnen zijn voor jullie! Alsof een bruiloft belangrijker is dan een kindje krijgen? Alsof je expres een maand uitzoekt om uitgerekend te zijn zodat je niet bij een bruiloft hoeft te zijn? alsof je dat uberhaupt voor het uitkiezen hebt? Pfff, moeilijk meid. Ik heb hoop dat je er boven kunt staan en er niet teveel last van hebt. Sterkte!

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey Juultje... zag je foto's op FB...
    Heb je toch gezegd aan iedereen dat jullie een jongetje krijgen of niet? Anders komen ze er ws met dat mooie blauwe muurtje wel achter:):) of maakt het toch niet meer uit;)

btw dames ben alweer 18 weken:) over 16 daagjes 20-weken echo en geslachtsbepaling ( hopelijk) spannend.....

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    dames een vraagje. Gisteren de hele dag druk in de weer geweest en 's avonds onder de douche het gevoel dat mijn hele buik samentrok, hij was ook echt hard.... vanmorgen had ik na het in elkaar zetten van de meubeltjes ook heel even dat gevoel.... Kan dat, is dat normaal of moet ik me zorgen maken????

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Je moet wel wat rustiger doen hoor Chelleke!
    Zoals jij het omschrijft denk ik aan harde buiken.
    Dat is vaak wel een teken dat je te veel hebt gedaan...

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    He Chelleke, de meeste van onze familie en vrienden weten het, sommigen niet, maar ik zet het niet letterlijk op FB. We wilden ook een lichtblauw muurtje als het een meisje werd, maar dan met roze accenten, veel weten dat ook wel. Dus uit het blauwe muurtje kunnen ze niks op maken. Als ze het willen weten mogen ze me mailen haha

ik denk dat je harde buiken hebt meid... teken dat je rustiger aan moet doen! echt goed luisteren naar je lijf hoor! En je activiteiten doseren. Je kunt wel heel veel willen doen, maar je moet nu aan je kleintje denken.... neem rust en doe kleine beetjes tegelijk!!

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Juultje: Ok dan weet ik dat, niet dat ik iets verkeerd op FB zet he;). Ik ga vandaag idd lekker een dagje niks doen... misschien eff naar de gamma maar das ontspannen toch???
    Heerlijk... denk dat ik maar eens een lijstje ga maken met wat we allemaal nog moeten kopen...
    Toen ik het manlief gisterenavond vertelde vroeg hij heel lief.... schat kun je nog wat overuren maken de komende maanden;)

Deel Deze Pagina