Ach nee bloempje, heel veel sterkte en een digi knuffel. @evan: welkom en gefeliciteerd. Zo, heb met het tukkie gister op de bank erbij bijna 11 uur geslapen.... Zal het wel nodig gehad hebben .
@ Evan: Gefeliciteerd en Welkom @ Bloempje: Ach nee toch dikke knuffel en sterkte @ Linnie: Leuk he het vertellen dat is al iets om naar uit te kijken. Huishouden hier gisteren gedaan, maar het is nu idd wel weer om het te doen succes ermee. @ Mirella: Ik snap je onzekerheid ik heb het ook merk dat ik er alleen maar onzekerder van wordt als ik weer iets lees, maar probeer wel snel de knop om te zetten en positief te blijven. Heb 13 September de eerste echo en die lijkt nog zo ver weg pff. @ Kernesia: Zo dan heb je goed geslapen en idd je zult het wel nodig hebben gehad gewoon aan toegeven Gisteravond nog een test gedaan en er stond weer zwanger Wil vandaag nog een test halen met het aantal weken daar ben ik wel benieuwd naar. Soms wordt ik ook onzeker, omdat ik (haast niet)misselijk ben en dat was bij mijn zoontje wel anders, maar goed het kan nog komen al hoop ik van niet. Heb nu gevoelige borsten en ben erg moe verder niet echt klachten.
Nou, hier even een update van mij. Ik heb geen bloed meer gezien sinds donderdag. De pijn in mijn darmen is sinds vandaag ook gelukkig gestopt. Ik weet niet wat dat was, jeetje kon gewoon niet goed recht lopen van de pijn. Van de week bel ik even de vk voor een echo. Vanaf 6 weken moet er wel iets te zien zijn toch? Heb wel het idee dat het over is, maar iets in mij heeft nog een ietsiepietsie hoop. Manlief denkt dat het gewoon goed zit, dus dat is wel fijn. Verder, gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden! Bloempje, wat ontzettend naar voor je. Ik denk dat mij hetzelfde lot wacht helaas... Sterkte meid
@jonie: succes bij de VK komende week. @tamtam: ik heb ook bijna nergens last van hoor, cupmaat groter en gevoelige borsten. Verder af en toe een klein beetje duizelig of een beetje buikpijn, deze dingen komen ook pas later op de dag. En vergeet niet, elke zwangerschap is anders, dus het zit niet gelijk fout omdat deze anders voelt dan je vorige.
@ Jonie: Hopelijk valt het mee bij jou en gaat alles gewoon goed ik duim voor je succes in ieder geval bij de VK @ Kernesia: Ja ik weet ook elke zwangerschap is anders ik voel wel dat er van alles aan de gang is in mijn buik, dus dat is wel een gerust gevoel.
nou zoonlief wilde even aandacht dus mama kon nog niet reageren hihih bloempje: bij jouw ook al bloedverlies helaas, heel veel sterkte meid, bizar dat je het aan je test hebt gezien. chanelle: hopelijk zijn er voor jouw ook vlug weer 2 streepjes, laat je verdriet de vrije loop, tuurlijk hou je van je kindje ook al is het nog niet geboren gentle: wij hebben het ook door ons zoontje laten vertellen ik zei daniel word en hij erachteraan grote broer hihih mendy: ook voor jullie zal het geluk er toch wel een keer zijn dat het goed gaat, moet zeggen lees hier wel regelmatig dat het mis is en dan twijfel je zelf ook weer linnie: hier ook weinig zin in het huishouden, blijf het ook vooruitschuiven maar soms moet je echt even evan: hehe ben niet meer alleen op 7 april , voelde me zo alleen op die datum, gefeliciteerd kernisia: wou dat ik het kon zolang slapen, ben altijd 6 uur wakker pfff tamtam: hier 2 september echo ben zo blij als ik het hartje zie kloppen dan pas zal ik echt blij zijn, het vanmorgen ook nog maar een test gedaan gelukkig knalde de streep erwel vanaf dus gaan er maar vanuit dat het nog goed zit jonie: succes bij de vk hopelijk zit het toch nog goed ga hard voor je duimen nou eindelijk toch even kunnen reageren op jullie
@ kernesia pfff wat kan jij slapen zeg ! heerlijk Ik kan niet in slaap komen savonds en smorgens ben ik ook alweer half 7 wakker.... mijn klachten zijn het slapen dus, hoofdpijn nu al drie dagen zucht en met vlagen misselijk @ Mirella25 gezellie ja ! Jij had de 13de sept een afspraak toch ? Ik wil daar even mee wachten ik heb in juni een vroege miskraam gehad en hed toen al een afspraak gemaakt deze afzeggen is heel vervelend. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jou hoop zo ontzettend dat dit kindje blijft plakken !!!! Heb je het al aan iemand verteld ?
zo meiden wat kletsen jullie veel bloempje: nogmaals sterkte!! Jonie: ik ga voor jullie duimen. Hebben jullie ook last van zeurderige buikpijn (lijkt beetje op menstruatie gevoel)? En last van witte afscheiding?
Die buikpijn wordt hier wel weer iets minder, maar is wel even heel naar geweest. Soms best wel heftig. Ik merk vooral dat ik nu een korter lontje heb. Maar dat kan ook met stress en spanningen thuis te maken hebben. We willen nl graag snel verhuizen omdat we ons in ons huidige huis niet prettig voelen en geen kind in deze buurt willen laten opgroeien. Helaas groeit het geld ons niet op de rug en zijn de huurprijzen ook niet echt laag.
@Unox, let goed op jezelf. Ik snap de stress mbt jullie huis, hoop dat er snel een oplossing voor gevonden is! Knuffel!
Hoi dames, Wat gezellig hier ! Ik ben volgends FF op 15 april uitgerekend! Mag ik mezelf ook op jullie lijstje zetten? Heb 24 augustus al de eerste echo met 6+3 ontzettend spannend dus!
Dank Linny, er wordt hard aan gewerkt. heb vandaag en gister overigens pijn in mijn rechterbeen en heupkom, tenminste, zo voelt het. Heb het voor de zwangerschap ook wel eens gehad dus ik hoop maar dat het er niets mee te maken heeft. Straks gaan we even op sjouw, misschien dat het dan beter wordt.
@Linnie! Indd een vroege echo, heb vorige zwangerschap een MA gehad, is misgegaan bij 8 weken. Daarom een vroege echo. Volgends myn normale cyclus was ik dan ook echt 8 weken geweest. Maar VK weet niet dat ik temp en dus zelf precies weet hoelang ik nu zwanger ben.. Heb het dus express even voor me gehouden zodat ik nog een extra echo heb , anders had ik nog 2 weken langer moeten wachten en nu heb ik er dus 2 weken later nog een .
Kan het zelf niet plaasten als iets wat met de zwangerschap te maken heeft.. Dus probeer (ik weet dat dat moeilijk is) je er niet te druk om te maken en nu vooral lekker te genieten van dat prille geluk!
volgens mij heeft niemand mijn berichtje hier gelezen, maakt niet uit hoor, maar voor diegene bij wie het niet goed gaat of is gegaan, nogmaals heel veel stertke weet hoe moelijk het is. Hoop voor jullie allemaal dat jullie weer snel zwanger zijn en dan 9 maanden lang!!! groetjes ano
vruchtje24 ja heb ook die krampjes gehad, was meer rond de 4 weken, tis nu weer weg. en die afscheiding, ja heel herkenbaar, meer als normaal en spierwit, haha lekker smakelijk ...