@ troela: Zover we weten krijgt hij dit niet, maar wellicht is het wel wijs om dit te bespreken wanneer hij op controle gaat. ook omdat het UWV idd wel wat zou kunnen betekenen. Hij moet immers wekelijks verplicht weg voor therapieën.... ben benieuwd. maar ik had idd ook al gekken op die site van Belastingdienst/Toeslagen en kwam er ook al achter. mocht hij parttime gaan werken, dan krijgen we een pak meer vergoed
maar dames.... ik ga slapen, ben dood moe en moet morgen weer werken. Thanks voor het meedenken allemaal. Jullie zijn lief xxxx
troela hmmm ook beetje balen dus van hoe het in elkaar zit.... Ja ik ook hoor, had graag willen blijven werken, maja denk dat ik echt ontslag ga nemen.. chelleke idd ff uitzoeken dus!! vandaag was er ook een gesl bepaling toch??? nou nog ff lekker wakker worden en dan Neomi aankleden en wegbrengen naar de creche en dan werken tot 15.00. Alleen die vrouw ben ik vandaag voor t laatst (na 2 jaar ofzo) want ze gaat verhuizen naar den haag. Houd in dat ik vanaf volgende week een andere client krijg, zoooo geen zin in bah.... nou fijne dag meiden!!!
owja iemand van jullie al bij etos de zwangerdoos opgehaald? heb m vorige week gehaald en tuurlijk tis gratis, maar vond 'm tegenvallen met vorige keer. Zaten wat blaadjes in, 2 luiertjes, en dan kleine tube buikcreme, een speen en een knuffel that's it!! Toen jeff zei dat ie leeg was dacht ik eerst dat ie een grapje maakte hahahahah
Zo naar de vk ben al wel wat rustiger maar nog wel nerveus! Kramp heb ik andaag nog niey geoelt denk dat me lichaam langzaam aan weer tot rust komt....
@Delfino, komt vast helemaal goed, probeer wat meer te ontspannen meid ! @Anoniempjuh, ja ik vond dat dus ook, het is idd gratis maar vond het een hele saai doos. @chelleke, zou t zeker even uitzoeken, hier nog geen idee wat te doen heb geen werk dus ja....
Zag dat er weer wat nieuwe zwangeren waren gefeliciteerd en welkom. Degene die een echo heeft vandaag succes.(weet de naam niet meer) @ Etos doos: Ik vond er ook vrij weinig inzitten ben benieuwd naar de prenatal doos. Ben net bij de VK geweest en alles was goed. Bloeddruk 110/60 en de baarmoeder zat 2 vingers onder de navel en dat klopte met 18 weken(ben ik morgen)Hartje gehoord zat nu rechts terwijl die bij mij altijd links zit haha. Moet nu 29 november weer voor controle. Vrijdag acupunctuur gehad. Merk nog geen verbetering, maar goed daar ging ik ook niet van uit na 1 keer moet vrijdag weer. Als er na 4 keer geen verbetering is dan werkt het ook niet meer, dus we wachten af. Het ging een week goed, maar vanmorgen weer boven de wc gehangen bah
Babs, leuk en lief dat je ff reageert! Ankje, leuk he samen met een vriendin zwanger. Ik ben samen met mn (tweeling)zus zwanger, maar zijn ook eigenlijk beste vriendinnen, dus erg leuk! Oja, ankje, wb de lijst, vriendlief denkt inmiddels ook een meisje..ben benieuwd! Delfino..wat ontzettend raar en naar dat ze er zo over denken...en zomaar even een maandje stoppen doe je toch niet?? Rare reactie vind ik het! Gecondoleerd met je oma! Oja, en natuurlijk succes, zometeen bij de VK! Sjors, wij gebruiken hier gewone kruiken hoor. Finn is in juli geboren dus alleen de eerste 2 weken kruiken. Sab...welkom hier! Troela...spannend, kennismaken met de gastouder...ben benieuwd! Hopelijk klikt het! Maud..spannend, geslachtsbepaling. Ben benieuwd of jullie een zoon of dochter krijgen! Fidel, spannend dat je moeder een datum heeft, maar fijn dat ze weer op de been zal zijn als de kleinkinderen komen. Kan ze ook lekker genieten! Linnie, wat vervelend dat je je wat minder voelt...herken het wel hoor..Pak je rust en denk aan jezelf en jullie kleintje! Chelleke...ja duur he? die kinderopvang! Hier betalen we voor 3 hele dagen inderdaad ruim 900 per maand...krijgen natuurlijk daarvan wel deel terug van de belasting. Vanaf 2012 is het inderdaad zo dat je werk moet hebben om teruggaaf te krijgen volgens mij.. Ano..in de etosdoos zat inderdaad niet zoveel. Vond ik ook. Weet van mn zus dat die van prenatal wel lekker vol met leuke spullen zit! Tamtam...acupunctuur? Voor je klachten? Ben zeer benieuwd of het helpt...geloof wel in dat soort behandelingen. Fijn dat alles goed was bij de VK! Matras...hier ook een gewoon matrasje van Ikea..bevalt prima Maat 50: Hier toch wel een tijdje aangehad hoor, ondanks dat Finn bij de geboorte 50cm lang was..maat 56 was in het begin echt te groot. Kruiken..ons kleintje gaat de eerste tijd in de wieg bij ons op de slaapkamer, en daar ligt dus weer een ander matrasje. Misschien bij jullie ook? En dan kun je dus gewone kruiken gebruiken, want na een paar weken heb je ze toch niet meer nodig. Hier vandaag lekker een vrije dag. Vanochtend beetje opruimen, maar merk dat ik alweer last van mn buik krijg...rustig aan doen dus. Vanmiddag kiomt mn moeder en gaan we beginnen met verven van Finn's kamertje..leuk! Voel me de hele week al niet zo fit...veel last van mn botafwijking, en dan voornamelijk heupen en bekken, waardoor ik slecht slaap en daar weer erg verdrietig van wordt.. pff, wordt er soms zo moe van! Morgen ook nog lekker vrij, dan een dagje niks, samen met Finn!
@2012mama, Wij gebruiken hier ook gewone kruiken hoor. Wat je zegt is zo, had ik helemaal niet aan gedacht. Wij willen ook de eerste tijd ons kindje op onze kamer in het wiegje Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt...hoop dat het snel wat beter word ! Hier weer een schoonmaakdag denk ik, ga zo maar is effe beginnen Gisteravond een ontzettende emotionele avond ( vraag me niet waarom ) ik heb tranen met tuiten gehuild. ( kon overal om huilen :S ) maarja het is er weer uit en voel me weer goed, dus is het misschien toch ergens goed voor geweest haha
@Tamtam, Fijn dat alles goed is !! Wat vervelend dat je weer last hebt van overgeven maar wel fijn dat het een week goed is gegaan, heeft toch de overhand gehad ik hoop dat je accupunctuur gaat helpen en je er helemaal van af komt !
Hey meiden. Ben net terug van de vk en heb het niet droog gehouden... Bloeduitslag was binnen ijzer gehaalte is iets te laag en suiker iets aan de hoge kant dus met 26 weken opnieuw bloedprikken.... Hartje gehoort na heellang zoeken man kreeg het effe benauwd maar klonk zooooo mooi! Daarna even over het gedoe gehad van mijn broer en ze bood aan met 40 / 41 weken te gaan strippen en moet het voor de rest gaan loslaten! Maar dat wist ik zelf ook wel.... Een afwachten dus hoe het vder gaat....
Delfino, wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje!! Probeer idd los te laten wat er gezegt wordt.. jammer om deze bijzondere tijd zo te laten beinvloeden al kan ik het met goed voorstellen. 2012mama, leuk zo een dagje schilderen!! Grote makeover?? wat speciaal tegelijk met je tweelingzus zwanger te zijn! Lopen jullie ver uiteen kwa datum? Ik kwam erachter al 11 rompertjes te hebben in maat 50, nu dus wel ff genoeg. Hopen dat de baby dus niet te groot is hahaha Hier een beetje een slome dag, wel op het werk maar het is gelukkig rustig. Slaap slecht en voel me ook niet top! Nou morgen weer een dag hoor!
Sab, het hele kamertje si nu kaal...moeten dus kozijnen en deur verven, en dan behangen, en dat weer sausen...denk dat het opzich wel mee valt...ben wel blij om er nu lekker aan te beginnen... Mn zus en ik lopen 14 weken uitelkaar...ze is nu 30 weken en uitgerekend in Januari...wel heel speciaal hoor
Heey Goedemorgen dames! Ik vroeg me af: zijn er hier dames die al met een voedingskussen slapen?! Ik heb hem gepakt vanmorgen om 6u, toen manlief uit bed ging. En het lag eigenlijk heerlijk! Mijn hele rug en heupen ontspanden zich!
@Delfino: gelukkig is alles goed. @ano: ik vond die Etos doos ook erg tegenvallen, hopelijk is de doos die je na de geboorte krijgt beter... @aerosleep: weet ff niet meer wie zei dat er nog een betrad bij moet, maar het is toch zelf al een matras, dus dan hief je er niet nog een aan te schaffen. Gisteren toen ik aan het sporten was heeft vriendlief laminaat gelegd in de babykamer, moet nu alleen nog het laatste randje. Was dus wel een fijne verrassing tien ik thuis kwam. Vanavond nog de plintjes doen en de kamer stofvrij maken en dan kunnen we beginnen met het in elkaar zetten van de meubeltjes. Heb helaas nog geen mooie lamp kunnen vinden voor de babykamer, dus hou het voorlopig maar bij de lamp die er al hing.
Leuk dat iedereen al met de kamertjes bezig is Hier helaas nog een rommelkantoor dat op geruimd moet worden. Maar we hebben nog even Moestra, af en toe pak ik het voedingskussen al wel om mee te slapen, ligt lekker!! Alleen als je je dan om wil draaien moet je moeilijk doen hahaha.
moestra nee nog niet, maar moet wel zeggen dat het buikslapen nu echt neit meer comfortabel is, moet er ook sneller van naar de wc.. maar op op zij of rug ligt nog prima, lig wel meer te draaien als voorheen.. morgen VK eindelijk, pfff van de week gedroomd dat t niet goed was gegeaan met frummel dus ben blij als het morgen is.. vanavond ter afleiding een paar baantjes zwemmen.. net thuis van DA honden moesten geent worden pfff ook een dure uitgave nu heel even relaxen..