Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    #501 Penguin, 6 aug 2011
    Laatst bewerkt: 6 aug 2011
    Dat was berichtje 500!

@Anoniempje, ik heb je vraag denk ik gemist, gaat zo snel hier :)

Meiden ik heb een 'Club April 2012' aangemaakt. Ga nu proberen jullie er voor uit te nodigen. Doordat het alleen op uitnodiging is ingesteld hebben we geen meelezers en zou bijv. iedereen zich daar even kunnen voorstellen. Ook is het makkelijk daar elkaar terug te vinden etc. Lukt alleen helaas niet om de bevallingsdata lijst etc te plaatsen want iedere bericht mag max 1000 tekens zijn.. Foto's enzo kunnen in de toekomst wel geplaatst worden.

X

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linnie, haha had geen vraag gesteld hooe :)
    gewoon mezelf voorgesteld e.d.

3. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Ok! Super feli met je zwangerschap en hartelijk welkom!

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    @ Linnie! Best toevallig, zie dat we beiden op dezelfde dag de eerste echo hebben :)! Ik heb pas na de echo de intake, bewust voor gekozen omdat ik mijn vk al ken..

5. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Leuk zeg, dat julile al die echo's al gepland hebben. Ik bel maandag met de gynaecoloog over bloeduitslagen van de schildklier en ik maak dan ook een afspraak voor een echo denk ik. Ik ben dinsdag 6 weken, dan kan ik al best een afspraak maken voor eind van die week of de week erop? Een hartje horen met 6-7 weken, kan dat?

Heb de uitnodiging voor de groep geaccepteerd, moet nog even een stukje typen.

De beweging heeft overigens geholpen, misschien morgen dan maar even zwemmen. Dat ik elke dag lekker blijf bewegen. Ik zit de hele dag op mijn zuignap :D

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hallo meiden,

oh nee bloempje wat erg! maar hoop dat het goed gaat. ik duim voor je!

@ chanelle: nog een dikke knuffel voor jou!

hier een rot dag... mijn oma ligt op sterven.. ben er langs geweest en het ging echt heel slecht.. :( de laatste jaren ging het al niet zo goed, en je weet dat dit moment er aan zit te komen, maar het is toch erg rot!

8. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    #508 Penguin, 6 aug 2011
    Laatst bewerkt: 6 aug 2011
    @Rosemarie86, heel veel sterkte gewenst. Kan/ga je haar nog vertellen over je zwangerschap?

Leuk hoor meiden om al die verhaaltjes te lezen over iedereen in 'de club'!

@Charity, waarom zou iemand jou hier veroordelen mbt je leeftijd?? Een kinderwens is een kinderwens en je bepaald zelf wanneer je er klaar voor ben en hoopt dat het dan lukt.

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Ben er ook weer na een lange dag werken...

@ Linnie: leuk idee die club, heb de uitnodiging geaccepteerd en een stukje geschreven.

Verder weer een betere dag vandaag, geen roze meer gespot en voel me redelijk. vanmiddag op het werk een meloen ijs gegeten maar dat viel verkeerd. voel me nu weer wat beter, maar ben wel erg moe..... op tijd slapen maar.......

@ Rosemarie: Heel veel sterkte met je oma. denk aan je

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Rosemarie: Sterkte met je oma:(

@ Chelleke: Fijn dat je geen roze meer hebt gespot

@ Charity: Het maakt mij echt niet uit hoe oud je bent ik ken genoeg "jonge"moeders

11. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Linnie1984 Leuk idee die club April 2012!

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Rosemarie86 sterkte met je Oma!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    wat leuk die club! Is denk ik ook wat overzichtelijker. Kun je per onderwerp met elkaar kletsen:D Het is echt NIET te doen om het hier bij te houden. Ben even een dagje weg en er zijn weer 3 pagina's bij. Pfoe!

Charity ik heb het ook in de club vermeld: leeftijd maakt toch niet uit?! Wie zijn wij om te oordelen over jouw leeftijd? Bovendien ken ik zat ouders van in de 30 die het ongetwijfeld minder goed zullen doen dan jij! Niks om je voor te schamen hoor. MAar als je je er niet goed bij voelt om je leeftijd te delen dan hoeft dat absoluut niet!

14. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Kan aan mij liggen maar nu vind ik die club niet meer terug... Kan iemand mij vertellen hoe ik erop kom van uit het algemeen forum? :(
    Ik vind vaak iets en vind het vervolgens niet meer terug...

15. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Limburg
    Ik vind die club ook een heel goed idee. Wil op zoveel reageren... maar op den duur is het niet meer te doen he. Heb er nu al zin in, kunnen we nog meer gaan kletsen... haha ;)

16. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @LinC, je hebt al geaccepteerd, dus als je in de menubalk op clubs klikt moet hij er linksonder bijstaan..

gelukt?

17. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Limburg
    Heb ff moeten zoeken want vond het toch niet direct... maar tis gelukt :) Heb het forum nu in mijn favorieten gezet ;)

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Het lukt mij niet om de uitnodiging te accepteren. Kan iemand daar bij helpen.......?

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Indd een heel leuk idee die club :D! Is ook een stuk overzichtelijker, er word zoveel gekletst dat het soms moeilijk is om bij te houden :p. Alleen best lastig dat je berichtje maar 1000 tekens mag bevatten, denk dat je zo berichtjes soms in 2-en moet splitsen maar ach, dat is ook maar een kleine moeite :).

@JuultjeT, ik had je reactie gelezen in de club en heb er ook al een reactie op terug geplaatst!

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Zie dat er nog meer reacties zijn m.b.t mijn leeftijd. Zijn jullie allemaal al lid van de club? Dan kunnen jullie namelijk allemaal mijn berichtje daar wel even lezen. Zit met de laptop op schoot nu, zonder muis en vindt t best lastig om zonder muis dingen te kopieëren :p.

Deel Deze Pagina