Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Het is al gelukt:)

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    dank jullie wel meiden!

ik heb nog geen uitnodiging gehad.. mag ik ook bij de club?:D

3. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Sorry, rosemarie, ik had de verkeerde uitgenodigd, die zonder 86, je bent van harte welkom, uitnodiging verstuurd!

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mag ik er ook bij???:)

5. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    geeft niet, had hem nu gevonden:)

6. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @anoniempjuh, had je al uitgenodigd hoor, nu nogmaals verstuurd dus moet in je inbox staan. Tot zo

7. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    #527 Kernesia, 6 aug 2011
    Laatst bewerkt: 6 aug 2011
    @rosemarie86: sterkte met je oma.

Jeetje zeg, ik ben even een middag en avond niet in staat mee te lezen en er zijn weer 4 pagina's bij. Ik ben bij mijn schoonouders geweest, maar we hebben besloten het nog geheim te houden tot we het hartje hebben gehoord. Mijn vriend was erg bang dat zijn moeder het aan me zou zien. Als ze het al heeft gezien dan heeft ze iig niks gezegd, en dat is ook typisch zij, ze zal respecteren dat we ermee komen als wij er klaar voor zijn.

8. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anoniempjuh, evan, charity2010 Welkom en Gefeliciteerd!!!!!

Chelleke84: hoe gaat het intussen weer met je na de rotdag van gisteren? ligt bloedverlies lijkt normaal te zijn en m.n. bij moeilijk stoelgang. Fijn dat het intussen weer gestopt is.

Linc: veel plezier met vertllen aan je schoonfamilie. leuk is dat he!!

Bloempje83: ow nee meid, wat Kl*te. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd en dat jullie weer snel een positieve test in hanen mogen hebben. Schroom niet hier je hart te luchten. Dikke knuffel.

Mirella25
    : ik heb die angst ook, maar ik denk dat dat bij elke controle spannend blijft. We kunnen niet meer doen dan optimistisch blijven.

Linnie1984: leuk he die enthousiaste reacties van je familie.

Jonie2
    : ik duim heel hard voor je meid. Hoop dat het allemaal niks te betekenen heeft gehad.

Unox: stress en spanning is niet goed voor je meid. Alleen kun je dit niet uitschakelen helaas. Ik hoop dat de situatie snel voor jullie mag veranderen en je rustig van je zwangerschap kan gaan genieten.

Rosemarie86: heel veel sterkte meid.

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Vanmorgen nog een test gedaan met het aantal weken erop en er stond 3+, dus dat is goed:)
    Vandaag nog geen plannen we zien wel.
    Morgen weer aan het werk na 2 weken vakantie, zo geen zin:(
    Maar het voordeel is dat de weken wel sneller voorbij gaan;)

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bloempje, wat naar... :( Veel sterkte ermee!

Juultje, ik kan me dat goed voorstellen met die data, maar je hebt het niet in de hand. Ik ben benieuwd hoe ver je straks blijkt te zijn! Mijn test van MvM (met 4w6d denk ik) knalde ook onwijs. Maar goed, ik kan echt niet verder zijn dan dat.

Lantine, mijn dochter wordt volgende week 2. Ze begrijpt het denk ik niet (is ook gek, een baby in je buik), maar als ik vraag wat er in mijn buik zit, zegt ze wel: 'Baby!' Maar goed, bij papa ook ;)

Ano, begrijpelijk hoor, lekker afwachten en ik hoop voor je dat het lekker goed blijft gaan en we je hier wat vaker mogen zien!

Chelleke, is normaal hoor! Kan zelfs nog een beetje van de innestelling zijn, wat oud bloed. In de hele zwangerschap is bloedverlies mogelijk. Alleen even opletten dat je geen buikkrampen en heftig rood bloedverlies krijgt, want dat is geen goed teken..

Evan, Charity, welkom en gefeliciteerd!

Vruchtje, die buikpijn herken ik, als ik een beetje teveel heb gedaan.

Unox, ik heb dat ook gehad. Op de grens van je bil en rug zitten je SI gewrichten. Dat waren bij mij de boosdoeners, die gaan los zitten door de hormonen (voorbereiding op de bevalling). Rustig aan doen, en niks doen wat pijn doet!!
    En ik zou even rustig aan doen met de echo. Wij hadden een echo met (wat ik dacht) 6,5 week, maar toen was er nog geen hartje te zien en bleek ik korter zwanger. Dat is echt niet zo fijn! Liever een weekje later ;)

Rosemarie, sterkte met je oma!

Ik ga die club eens even zoeken, klinkt wel handig!

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Troela: Met mij gaat het wel goed. merk nu wel bijna de hele dag door krampjes op , ben dood moe en mijn borsten zijn nu echt flink gegroeid, zelfs mijn omgeving ziet het al hahaha. Verder ook wel gevoelige borsten, maar buiten dat niet te klagen.
    Zelf zie ik wel al een beetje een buikje komen en inhouden van mijn buik gaat moeilijk, de buitenwereld ziet het nog niet hoor...
    Het roze verlies is helemaal gestopt hoor en heb inmiddels al weer een aantal keer goed naar de wc kunnen gaan ( kiwi's en lauw water is het middel!!!)
    Pfff zal blij zijn als het 15 aug. is en ik een goede echo heb gehad met een kloppend hartje.....

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    tamtam: wat goed dat je toch een clearbleutest hebt gedaan met een super resultaat:). Ik durfde vorige week ook niet, maar had het ook uiteindelijk toch gedaan. Balen dat jullie vakantie weer voorbij is, maar wat je zelf zegt als je werkt vliegen de weken ook voorbij. Ik zag bij "clubs" je vraag over onzekerheid bij 2e zwangerschap. Ik herken het 100% heel raar eigenlijk,maar het is wel zo. Wat je man zegt klopt wel denk ik. We weten nu wat het allemaal hoe het voelt en hoe bijzonder het is.

chelleke: ik zie dat je zwanger bent geraakt via IUI. Wij hebben ons zoontje via IUI gekregen 2e IUI ronde. Dit keer is het spontaan gelukt in ronde 7. Heel fijn voor jullie dat jullie na al het lange wachten nu zwanger zijn. En fijn dat je al een echo hebt gehad en weet dat het in ieder geval op de goede plaats zit:).

Blijft er hier nu ook nog gewoon gekletst worden ondanks dat we "clubs" hebben? Ik persoonlijk vind het hier beter puur omdat ik dat al zolang gewend ben

13. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik mag me ook bij jullie voegen!!! Ik ben uitgerekend op 7 april (ik weet wanneer mn eisprong was dmv ovulatietesten)!!
    Ik ben net zo onzeker als de meesten hier. Ook al lijkt deze zwangerschap gigantisch veel op mijn vorige toch maakt dat t niet beter ;). Hier ook bruinverlies met gisterochtend ook ineens rood :s. Gelukkig is het nu alweer wat beter, maar het vertrouwen was echt even tot het nul

14. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    .... nulpunt gedaald. Maar nu gaat het dus gelukkig weer beter!

Gefeliciteerd allemaal!!!!

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Welkom Lili81 en gefeliciteerd.
    Fijn dat het bloedverlies weer minder is kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt

16. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Lili81 en gefeliciteerd. Bruinveues is erg vervelend ja, uk ben blij voor je dat dat weer over is.

17. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Gefeliciteerd meiden!!

Morgen bel ik even naar het ziekenhuis, maar had na een aantal testen (steeds donkerder -album-) vanmorgen een dik positieve :)
    Januari gestopt met de pil, 4 april laatste keer ongi... 25 juli diagnose PCOS, aan een Provera kuur... Dus ben voorzichtig blij.
    Ben benieuwd wat de arts zegt :)
    En ik denk dat ik rond 15 april ben uitgerekend.. al heb ik weinig idee ivm alle positieve ovu testen (door PCOS)

18. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!!

Ik wou me graag bij jullie aansluiten..... ik wordt als alles goed gat natuurlijk ook mama in april 2012. \
    Ik ben nu ongeveer 5 week zwanger van ons eerste kindje!

groetjes

19. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Nanon welkom en gefeliciteerd!
    Ook een voorzichtige feli voor Hannie!

Ik stuur jullie ook alvast een uinodiging voor onze CLUB!

20. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeten we de afsprakenlijst ook niet meenemen naar de club? Als dat past tenminste.

Deel Deze Pagina