Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    pfff jeetje, jij hebt het al flink te pakken dus! Een tweeling? wow, dat zou gaaf zijn!

Ik heb weer een nieuw symptoom: mijn emoties vliegen alle kanten op. Het ene moment zit ik te schateren van het lachen en het volgende moment te janken... dat wordt gezellig voor ML :p

Is overigens ons eerste kindje:D

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh Juultje bereid je maar voor hahaha.
    Dat duurt na de bevalling ook nog een heeeeeeeele tijd:D

3. Lantine

Lantine Lid

2 feb 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Dames,

met jullie goed vinden kom ik me ook melden. Test sinds 21 juli positief. Bijgevoegd vinden jullie de test van gister op 13 DPO en hij lijkt me duidelijk, toch?

Volgens de calculator zouden wij ons kindje mogen verwachten op 2 april 2011.

Voor ons gaat het om ons eerste kindje en we zijn op het moment helemaal in de wolken. Hopen maar dat we dat nog heel lang vast kunnen houden.

Ik hoop op een gezellige club voor de komende maanden!

Groet,
    Lantine

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    hoi dames,
    Hier waarschijnlijk weer mis. Heb erge buikpijn. Vanmorgen bij ha geweest en die had ook een nega test. Buikpijn zakt nog niet dus waarschijnlijk straks richting ziekenhuis om te kijken wat er aan de hand is.

5. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Oh mamavan2boys dat is erg! Wens je veel sterkte!

6. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

In mijn fotomapje heb ik een foto gezet met 3 testen van kruidvat die ik afgelopen dgn heb gedaan. Zie zelf een mooie duidelijke streep nu ;)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mamvan2boys wat erg zeg:(
    Heel veel sterkte meid:(

8. Lantine

Lantine Lid

2 feb 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte mamavan2boys!

Gr.

9. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Helaas is er niets van een zwangerschap te zien. Waar de posi test vandaan komt weten ze niet. Ook waar de pijn vandaan komt weten ze niet. wel hebben ze kunnen zien dat ik ws pcos?! of zo iets heb. Morgen wordt er een afspraak gemaakt om daarmee verder te gaan. Dus we zien het verder wel. Bedankt voor jullie meeleven

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Lantine gefeliciteerd! En Welkom!

Mamvan2boys wat een naar verhaal :( heel erg veel sterkte en ik hoop dat we je hier heel gauw terug mogen zien met een positieve test! Zet m op meid!

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Gentle op pagina 3 van dit topic staat in 1 van de onderste berichten het laatste lijstje van uitgerekende data. Wil je jezelf hier even aan toevoegen??

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wat is het hier rustig dames! niemand iets te kletsen of iets leuks te melden??

13. Lantine

Lantine Lid

2 feb 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

mamavan2boys, wat een ontzettend naar nieuws. Ik hoop dat je heel snel weer een knaltest in handen mag hebben. Heel veel sterkte!

Juultje bedankt. Jij en alle andere dames natuurlijk ook van harte.

Groet,
    Martine

14. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Hallo,

Mamavan2boys wat vreselijk nieuws . En wat raar van die posi test .
    Heel veel sterkte en hoop dat het snel goed komt .

Andere dames gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ! Hoop dat er nog veel meer zich aan kunnen sluiten bij dit forum .

15. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Mama's april 2012

Mamvan2boys, 27 jaar, Gelderland, 3e kindje, ???? 2012
    Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje, 30 maart 2012
    Gertje08, 30 jaar, groningen, 2e kindje, 1 april 2012
    xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje, 1 april 2012
    Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje, 1 april 2012
    Assepoes84,
    27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 2 april 2012
    JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje, 5 april 2012

Hoi meiden, ik kom me hier ook melden. Had van het weekend een positieve test in mijn handen! (eigenlijk donderdag al, maar had iets te vroeg getest) Mijn uitgerekende datum zal 1 april zijn, en het wordt ons tweede kindje. (hebben al een zoontje)
    Heb vanochtend de verloskundige gebeld en onze eerste afspraak is 18 augustus al.

@mamvan2boys, las je verhaal, wat een rotnieuws!

16. Lantine

Lantine Lid

2 feb 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Marg1981,

Van harte gefeliciteerd en welkom!

17. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Wat een vroege afspraak al ja marg1981 ik moet nog effe langer wachten heb een afspraak op 29 augustus weer wachten hahaha .

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mamavan2boys, wat naar zeg :( Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Lantine, gefeliciteerd! Spannend he?

Marg1981, gefeliciteerd! Lekker op tijd naar de VK!

Ik belde gisteren ook al. Ons eerste kindje is in het buitenland geboren, dus ik wist niet precies hoe de regels hier zouden zijn. Ze zeiden dat ik over 2 weken maar even moest bellen, en dan zouden ze rond die tijd ook meteen een afspraak maken. Maar de echo was nog later, rond week 10 ofzo. Nou ja, ik vind het wel prima. Met Julia waren we zo vroeg, maar zagen we eigenlijk nog niks.

19. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oja, en vandaag mijn ouders ingelicht, want ze gaan vrijdag op vakantie. Ik vond het wel leuk als ze het al zouden weten.

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Marg gefeliciteerd!!!

Ik heb vandaag de VK gebeld en mijn verhaal uitgelegd. Ik ben 7 juni voor het laatst ongesteld geweest, heb 5 en 6 juli licht positief getest, daarna negatieve testen. Menstruatie kwam maar niet, huisarts gebeld maar die kon niks doen, moest gewoon wachten. Ik temperatuurde en het leek erop dat ik ineens nog een eisprong kreeg (FF heeft een ei aangegeven op CD 9, 15, 20 en nu 38). Afgelopen zaterdag eindelijk weer positief getest, gisteren nog met CB (zie avatar). VK heeft op basis van de duur van vorige cycli berekend dat ik nu 7 weken zwanger zou zijn (dat zou betekenen ei rond CD20). Ik heb 9 augustus de termijnecho. Volgens haar berekening ben ik dan precies 9 weken, volgens mijn berekening (ik ga uit van ei op CD 38) ben ik dan 6 weken... Ik ben erg benieuwd WAT er te zien zal zijn. Als de VK gelijk krijgt dan hoor ik straks niet meer bij de april mama's :(

Deel Deze Pagina