Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anon. He jou dochter verscilt straks 2 jaar??? Wat leuk zeg!!

Die van mij is 8 april geboren!!! Die word dan alweer 13

2. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad, weet ik het niet precies. Maar voor mezelf hou ik het nu even op 10 april. Mijn oudste is op 8 april geboren, dus dat wordt nog spannend. April vond ik wel een leuke maand om een kndje te krijgen. Lekker met je kindje het mooi weer seizoen in en veel wandelen, heerlijk.

3. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Welkom alle nieuwe dames, allemaal gefeliciteerd!

Verder heb ik een hoop gelezen maar kon het niet bijbenen.. Ik heb nu lekker drie weken vakantie dus een hoop tijd over..

@ babs: ik ben moe en heb zo af en toe krampen, en verder zijn me borsten een beetje gevoelig.. Verder merk ik nog niet zoveel..

4. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    En misselijk???
    Ik met vlagen
    Opgezette borsten
    pijnlijke tepels
    dikke buik

5. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    ik ben gelukkig nog niet echt misselijk geweest..
    Maar als ik thuis kom doe ik wel gelijk een makkelijke broek aan lang leve het darmenbuikje..

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    verschijnselen:
    pijnlijke tepels
    vollere borsten
    iets meer plassen
    soms iets weeig gevoel
    gerommel in me buik

babs, ja ze zou 2 zijn als de babie komt, vraag me af of ze er dan al iets van snapt.

victoria, gefeliciteerd!ik ben ook direct na mijn miskraam weer zwanger geworden.april lijkt mij ook een erg mooie maand, nog een beetje je buik showen in zomerkleren als t meezit :)) en dan als je kindje geboren is komt het mooiere weer eraan, tenzij we natuurlijk zo'n *&(^ zomer hebben als nu...

even naam kwijt??.. okeej dus je eisprong kan op een heel ander moment zijn geweest?oww dat scheeld dan wel, dan zit het vast helemaal goed, leuk hoor, lekker genieten!!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    nieuwe mama welkom en gefeliciteerd!!

hier geen bloedverlies meer nu, dus ik verwacht dat het van de echo is!! het maakt me inderdaad onzeker, maar als het fout zit komt het hoe dan ook los.... gelukkig raak ik heel snel zwanger dus als het zo is verwacht ik snel weer zwanger te zijn dat is dan weer een voordeeltje..
    maar hoop gewoon dat het goed blijft gaan natuurlijk ;)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @anoniempjuh: volgens mij is het voor mij bedoeld haha ja mijn eisprong zal dan waarschijnlijk pas heel laat geweest zijn, had dan een lange cyclus gehad waarschijnlijk. is lastig omdat het de 1e x was sinds de bevalling daarvoor was het heel precies maar ja ;)

9. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anon. Ze zal het wel begrijpen als meisje zijnde???
    Leuk hoor!!!!!

Naomi fijn dat het weer gestopt is!!!
    Maar ook fijn dat je makkelijj zwanger word!!!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @babs: ja daar ben ik blij om! ja is wel fijn als het je gegund is om elke keer zo snel zwanger te worden! maar laat deze zw.schap maar goed verlopen dan ben ik vele malen blijer :p

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    naomi, fijn dat het over is.
    als ik een eisprong heb ben ik ook snel zwanger, van de 5x dat ik zwanger ben geweest was het 4x in de eerste ronde, maar toch dat stle dme echt niet gerust ofzo, t moet nu gewoon weer eens goed gaan!!!!en t was idd voor jou bedoeld haha.

babs, haha ach eerst maar hopen dat het zover komt, dan zien we wel weer verder!!!

zo ik ga lekker naar bedje toe!!

trusten meiden

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @babs Hier vooral gespannen borsten en een rommelende buik, soms wat pijnlijk.
    Mijn buik is ook wel wat opgezet.
    Misselijk niet echt, maar wel regelmatig een weeïg gevoel...oja, en moeilijk in slaap komen...

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @anoniempjuh zie dat je meerdere mk hebt gehad...hopelijk hebben jullie nu een plakkertje!

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Oke.even afwachten dus wat de preciese datum is/word...
    Heb je al een afspraak bij de vk?
    April lijkt me inderdaad ook een mooie maand om te bevallen. Mijn zoontje is in juli geboren, in een warme zomer (anders dan dit jaar;)) en dat was best pittig, voor en na de bevalling...

15. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden!

Nou... Ik baal een beetje... Ik mag pas 22-9 voor 1e echo! Ik hoopte dat ik eerder zou mogen..
    Als alles goed is is er dan in ieder geval wel een hartje te zien! Ben dan ruim 10 weken. Met hoeveel weken hebben jullie de echo!
    X

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik ga onder behandeling bij de Gyn, ivm met vorige zwangerschap keizersnee. Heb 29-8 eerste afspraak en zal dan ook een echo krijgen...ben dan iets meer dan 7 weken

17. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    natuurlijk dat begrijp ik;)
    maar het is wel een zegen om snel zwanger te worden!! en het op een natuurlijke manier kan!!:D
    dan ben je nooit hopeloos zoals van, wachten wanneer het weer mag na paar jaar!!!;)

18. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan altijd een echo tussendoor maken toch?
    veel pretecho buro's willen al vanaf 7 weken een echo maken, en kost meestal rond 20/35 euro!!!

19. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zit op mijn werk, en ben straks de hele nacht aan ht denken, en denken.
    Hoop dat het snel 24 augustus is!! en dat er een mooie echo is!!

H.a had me al geadviseerd om ascal? of fraxeperine te laten gebruiken, omdat de miskramen misschien komt door bloedstollings factor!
    Nou gyn heeft niets gezegt, dus slik ik mom. maar 2x2 pcm.
    Ik hoop dat het zijn werk gaat doen!!

ben vet moe!! en hoop dak niet in slaap dens hier!!!;)
    Slaap lekker allemaal!!!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Babs, pcm is niet bloedverdunnend hoor....
    Wat doe je voor werk? Ik kom net thuis van m'n avonddienst en zag dat hier nog mensen wakker waren.

Werkse voor jou en voor de rest weltruste.

Deel Deze Pagina