nee werkt niet bloedverdunnend, maar het schijnt wel bij veel vrouwen te werken dus wie niet waagt wie niet wint!!! Ik werk denk ik net zoals jou in de zorg!!!
mogguh Zo hier zijn we er alweer uit! Neomi was wakker om 7.30 dus da was nog erg netjes. pff ben beetje misselijk, ook weer wat nieuws, ben ik echt nooooit!!! vraagje:ik had last van veel meer afscheiding, nu was dat donderdag dus ietsje beige, maar nu komt er helemaal niks meer????kan dus ook geen kleur zien haha. maar hebben jullie dat ook, dat t ineens weg is?
Goedemorgen. Ook hier alweer wakker. Net vriendlief uitgezwaaid naar zijn werk en ik lekker een vrije dag met Finn... Ben een tikkie misselijk en heb een zwaar gevoel in mn buik...oja, en moet erg vaak plassen. Afscheiding heb ik hier ook de ene dag wel en dan weer niet, en ook de kleur verschilt een beetje (heb alleen geen roze) Jullie nog plannen voor vandaag?
tnx vor de reacties! nee hier ook geen rose hoor. Maar had het eerst gewoon echt wel eidere dag en nu niet...tje je maakt je overal gek om he? Manlief gaat vandaag witten bij zijn ouders, dus ik ga met Neomi dagje naar mijn ouders/zus in Arnhem, nu ff aankleden en dan gaan we!! fijne dag allemaal!!!!
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom. Er wordt zoveel gekletst dat ik alles niet bij kan houden, dus ik reageer af en toe ff. Hier gaat alles goed. Gisteren mijn contract bijgetekend voor een half jaar die loopt dan net af voor mijn verlof, dus dan zien we wel wat er gaat gebeuren. Ik heb op mijn werk nog niks vertrekt ik wilde tot na de echo wachten, maar weet niet of dat gaat lukken aangezien het toch wel zwaar werk is ach we zien wel. Vandaag nog precies een maand tot de eerste echo en over ander halve week de intake. Geen last van roze verlies heb ik bij mijn zoontje ook niet gehad. Sinds woensdag de hele dag door misselijk bah Zolang ik zorg dat ik genoeg eet en mijn maag dus vol is gaat het beter gelukkig. Vanmiddag de stad ff in en op de kermis kijken hopelijk blijft het dan droog. Fijn weekend iedereen
@ tamtam fijn dat je contract is verlengt nu duimen dat ze dat nogmaals doen Vandaag precies 6 weken maar eigenlijk nemen alle nare klachten af.... Nog wel gevoelige borsten, en mn buik pfff vooral savonds na het eten.. lijkt het wel of ik al 4 manden ben Ben niet meer misselijk de hoofdpijn is ook weg en het rare wiebelige gevoel in mn benen ook. Eindelijk slaap ik nu ook weer gewoon Welkom nieuwe mama's !
@evan: Bij mij komen en gaan de klachten ook hoor. Denk dat we ons daar niet te druk om moeten maken, al doe ik dat ook. ik heb namelijk totaal geen gevoelige borsten meer en die had ik eerst wel een paar daagjes. tepels voelen nog wel ietsje gevoeliger, maar das ook maar een beetje......maandag echo, hopelijk een goede....
Hoi dames! Mag ik me bij jullie voegen? Ik heb vanochtend licht positief getest en zou uitgerekend zijn op 23 april Ik klets graag met jullie mee!
Dank jullie wel Ik moet plassen om het half uur, niet normaal! Hahaha. Maar dat komt grotendeels door de spanning, denk ik. Het is nog zo onwerkelijk. Hebben jullie al een verloskundige geselecteerd? Ik ben eens aan het Googlen, maar tot nu toe vind ik alleen maar van die jonge bloempjes die net afgestudeerd zijn, of foto's van een praktijk die er niet uit ziet... Dat wordt dus nog even verder zoeken denk ik! Wil graag iemand met een fatsoenlijke praktijk en ervaring.
Hier ga je gewoon standaard naar de verloskundige die bij de gemeente hoort. Maar ik ga dinsdag naar de huisarts voor een verwijsbrief voor de gynacoloog. Ik moet uiteindelijk toch in het ziekenhuis bevallen doordat ik bij de eerste een keizersnede heb gehad. En ik hoop dat het ziekenhuis niet zo moeilijk doet over een vroegere echo als de verloskundige dat bij mijn miskraam wel deed...
Satire, gefeliciteerd! Onwerkelijk gevoel he? Hier ook hoor, regelmatig twijfel of het nou echt zo is..maarja ze zeggen een streep is een streep.. Hier ook naar de gyn. Heb vorige keer een geplande keizersnee gehad, en zal dat ook dit keer weer krijgen, ivm een botafwijking...
Hi! @nieuwe meiden; Welkom en gefeliciteerd! Volgens allerlei bronnen ben ik vandaag 4 wk en 4 dagen zwanger. Begin deze week (dinsdagavond) gaf de cb digitaal 1-2 weken aan. Ik had er nog 1 liggen en was benieuwd of ik nu een 2-3 zou krijgen, maar na een seconde of 15 stond er zwanger, 3+. Het stond er precies tegelijk. Iemand dit al eens gehad of een idee hoe dat kan? In 3,5 dag ban 1-2 wk naar 3+? (beide geen ochtendurine). Gr!
hallo allemaal, kom me hier ook gezellig aanmelden! Na een vmk in mei is het deze rond gelukt en ben ik weer zwanger Gisteren een test gedaan en dik knalkruis, dus dat zit hopelijk beter dan de vorige keer (toen bleven mijn testen heel licht) @satire: jij ook gefeliciteerd meid! Gek gevoel he, ineens zwanger zijn. Verder heb ik al ruim een week vlagen van misselijkheid, net als bij mijn 1e (maar ik herinner me dat het toen later begon, al kan ik ernaast zitten) en als ik wat eet gaat het over. Ik zal hier veel lezen en af en toe reageren, want zwpforum doet het niet goed op mijn telefoon en met die kleine heb ik niet altijd even veel tijd om achter de laptop te gaan 1 voordeel aan de vmk, ik mag al met 6 weken voor een echo, om de zenuwen wat te verminderen... al zegt dit natuurlijk nog niet echt iets, want daarna kan het ook nog fout gaan maar we denken positief en hopen dat ons beebje blijft plakken!
@Sar: Jaaah!! Ik ken jou zeker nog wel! Wat leuk dat we weer tegelijk zijn met de maand zeg!!! Hoe is het met die kleine? @Wendie: Gefeliciteerd met je positieve test!!!! Jij gaat nu ook voor een 2e kindje. Zijn een hoop April mamas die voor hun 2e kindje gaan zeg! Ik heb zelf ook niet echt veel kwalen hoor. Alleen soms een beetje een opgeblazen gevoel, een rommelig gevoel in mijn buik. @ babs: Zag je reactie. Maar geen elke echo is hetzelfde he. Tis al niet hetzelfde vanwege het verschil van het zkh. Maar hoe voel je je nu? @ Unox: Ik kan je de hand schudden! Ik heb precies hetzelfde!! Voel me over het algemeen wel goed, maar heb een soort van opgeblazen gevoel. En dan heb ik honger . Ja dan zit ik echt vol! Whahahahaha @ Nijntje: Welkom!! Wij lopen bijna gelijk! Ik ben rond de 13e uitgerekend. @ Boney: Natuurlijk mag je even lekker klagen .daar is deze site toch ook een beetje voor  Wel ontzettend jammer dat je weer misselijk bent zeg. Hopelijk duurt het dit keer niet zo lang. @ Nieuwe April mamas: Gefeliciteerd!!!!!!
@ Hier: Vandaag vieren we Jeroen's verjaardag (mijn man). We hebben de hele achtertuin overdekt met zeil....dus we kunnen lekker buiten blijven zitten. Zit nu ook heerlijk in de zitkuil met mijn laptop op schoot....heerlijk genieten dit.
@ankje: gefeliciteerd met je man! Geniet van het feestje ps: vind je het nu niet extra moeilijk om nog je mond te houden? Ik ontloop expres mijn moeder al, want wil het eigenlijk nog wel even voor me houden ivm de vorige vmk.. wanneer gaan jullie het aan de omgeving vertellen?