Chelleke: nogmaals super voor je. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook vanuit ging dat niemand de gegevens in de club kon lezen tenzij je lid was. Hmmmm vind ik dan ook niet zo prettig. Maar goed, Ik zie dat hier een nieuwe lijst is aangemaakt. Ik mag er ook op Uitgerekend op 4 April 18 aug eerste echo met 7 weken. Is donderdag al. Vind het onwijs spannend aangezien ik 3 mnd terug een miskraam heb gehad. hoop ook een kloppend hartje te zien.
tjonge ik mis 1 dagje moet gelijk weer bladzijdes lezen om bij te zijn haha... Ik ben trouwens ergens rond 15 april uitgerekend, 1e kindje en ben 23 jaar ohja en heb 24e eerste echo in t ziekenhuis k vind t wel spannend. Dit is mijn eerste zwangerschap... dus alles nieuw. En k heb elke keer buikpijn, niet constant met vlagen, maar wel flink aanwezig. Herkend iemand dat? En misselijk :S niet spugen, maar zit bij elk sterk of vreemd geurtje te kokhalzen Ik wilde vanmiddag de waterkoker ontkalken, doe ik altijd met een vaatwastablet en nu liep de hele boel over... Ik verwachte dat het wel lekker rook, kokhalzen hoesten. Gelukkig was mijn man thuis die heeft heel lief de boel opgeruimd. En gister had ik een heeeel klein beetje bruinverlies (misschien 1 of 2 mm hoor) maar k schrok wel. De laatste keer dat k ongi was was 4 april, dus ik dacht nee he niet nu!! Maar dat was t enige Nou zo maar pannenkoeken bakken voor manlief... Ben benieuwd hoe t gaat Vandaag lekker een hangdagje gehad, huispak aan en binnen geknuffeld met de katjes En ik weet nu dat ik niet weer een hele dag moet overslaan Eetse allemaal en fijne avond
Chelleke gewelig dat het goed ging!!! Wat kletsen jullie veel! Zeg Ik ben moe!!!!!! En vvoel me niet lekkerr!! Gelukkiig een week vrij nu Merk dat ik momenteel weinig van mijn honnden kan hebben!!!
Hoi Hannie, Ben je immuum voor toxoplasmose dan? Of hoef je daar niet zo bang voor te zijn als je de katten alleen maar knuffelt? Krijg je het alleen van de kattenbak verschonen?
Hoi allemaal, weer behoorlijk bijgeschreven..probeer even te reageren: Chelleke, wat fijn dat alles goed was! Troela85, welkom bij de club! Spannend morgen een echo! Hannie, jij ook welkom Die buikpijn herken ik hoor, heb dat ook wel een beetje de hele dag door, en dan tussendoor steeds vlagen van misselijkheid.Ook niet echt spugen, maar inderdaad sterke reuk. Hier vandaag een lekkere vrije dag gehad..even naar mijn (zwangere) zus geweest en nu lekker lui onderuit, want ben zo moe! Misselijkheid valt momenteel mee.
@Chelleke Gefeliciteerd met je goede echo! @nieuwe zwangeren Gefeliciteerd en geniet ervan! @toxoplasmose Je kan katten wel gewoon knuffelen e.d., alleen geen kattenbakken schoonmaken of in ieder geval niet in aanraking komen met urine en ontlasting van kat. Ikzelf heb het al gehad en heb dus antistoffen, maar dit geeft géén garanties en moet dus ook voorzichtig blijven. Maar ik kan wel lekker filet americain blijven eten, mits het vers is. Hier vermoeiende dag achter de rug met Jenz, had niet helemaal zijn dag. Dus hou het weer voor gezien. Fijne avond allemaal!
Oeh Wen, jaloers ben ik ivm het mogen eten van Filet Americain Ik heb al dagen zo'n vreselijke zin in biefstuk en rood vlees maar heb me goed kunnen inhouden. Heb ook zin in zout. Gelukkig heb ik van nature een vrij lage bloeddruk dus heb ik nog wat speling. Een kopje boullion of kippensoep/ groentesoep kan vast geen kwaad. Meestal als ik zin heb in biefstuk oid dan is mijn ijzerspiegel niet helemaal jofel, dus ik heb er maar een lepel roosvicee Ferro tegenaan gegooid. Dat helpt vast. En anders eet ik van de week een goed doorbakken biefstuk. Met champigonnetjes.. mmm Heb ook zo'n sterke neus. Vreselijk, vooral boodschappen doen in combinatie met misselijkheid. al die geuren van mensen, parfums, lichaamsgeuren, kaas-on-display, en koffie. Brr *zoekt groene kotssmiley*
hannie, balen he dat beetje bruin, heb ook 1 dag heel weinig gehad. maar je maakt je toch emteen zorgen, tenminste ik wel. ben erg blij dat het over is. de buikpijn herken ik niet echt. wen1975 zo das lekker dat je gewoon filet american mag, dat at ik normaal echt elke dag, dus mis het nu erg. vandaar dat ik vandaag eens vegetarische filet heb gehaald maar bah dat was niks!!! unox, ja eet ook graag een biefstukje met ui en lekker duyvis pepersausje, mjummieeee, maar doorbakken, nee dank u dan vind ik er weinig aan. en als je de filet mist, 1 tip:neem niet de vegetarische haha dies niet te eten!! Chelleke jaaaaaaaaaaaaaaaa een goeie echo, wauw meid wat superrrr, lekker genieten nu he!!!!
Volgens mij kan je het alleen krijgen via uitwerpselen... maar ik kan al niet tegen een katenbak verschonen, daar ga ik letterlijk van over mn nek :S dus dat deed mijn man al. De andere 2 hebben buiten een hele grote bak, alleen de jongste (7 wk) gebruikt de bak... Dus makkie
Anoniempjuh; Dat is zo'n product dat ik per definitie al niet begrijp: filet americain is vlees.. en daar dan iets vegetarisch van maken kan nooit goed gaan
unox, hahaha ben er ook niet van, maar had er zoooo'n zin in, en het zag er echt super lekker uit dat ik het moest proberen, nou had ik beter niet kunnen doen dus....
Ach, weet je dat ook weer Ik ben niet zo van de aardappels, krijg ze gewoon niet weg. Dan maar frietjes, rijst en pasta.
He meiden, Was ik ook weer! Heb vanmiddag een eind gewandeld. Maar heb sindsdien zo'n vreselijk opgeblazen buik!! Kennen jullie dat ook? Ik kan niets eens normaal zitten... Chelleke, Weet niet zeker meer of ik al op je goede nieuws heb gereageerd, maar anders bij deze: Super fijn!! Gefeliciteerd!!
donderdagochtend komt MvM, toch een beetje spannend hoor!! en toch vandaag de stoute schoenen aangedaan en alsnog een cb gedaan... duidelijk of niet!!!! Bekijk bijlage 175032