Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Ik heb nog niks gelezen in dit topic , ga ik zo braaf doen hoor ;)

Maar ik kom mij toch melden hier.
    Zaterdag had ik een hele hele lichtje positieve test en vanmiddag was hij stukken duidelijker.
    Hoe ver ik precies ben weet ik niet omdat mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 35 dagen.
    Als ik uitga van een cyclus van 30 dagen dan zou ik 25 april uitgerekend zijn.
    Dit zal ik dan ook maar aanhouden tot de eerste echo.

Ik zal mij een beetje voorstellen.
    Ben 28 jaar getrouwd en woonachtig in Enschede.
    Heb al een zoontje van 09-03-2009.
    Heb een eigen bedrijf in taarten maken op bestelling en workshops geven.
    Helaas heb ik in januari dit jaar een curettage ondergaan met 12 weken.
    Dus ik ben nogal huiverig voor deze zwangerschap.
    Maar blijf wel van het positieve uitgaan hoor ;)
    Willen jullie nog meer weten dan roept u maar en ik zal antwoorden ;)

Ga nu maar eens wat terug lezen!!

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ik had ook niet anders verwacht! Geniet ervan meid!:)

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Wat een mooie foto!!:)

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Welkom liftrasa!!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    super mooie foto chelleke!!!

brrr hier beginnen de zenuwen te komen!!!!net al even flink naar de wc geweest :)

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    liftrasa; welkom!

Mooie echo Chelleke! Geinig, zo'n rondje. Alsof ie zo kan gaan hoelahoepen :D

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @unox: dat rondje is het dooierzakje:) daar haalt t vruchtje nu zijn voedingsstofjes uit

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ladies, kijk net op L1.nl en zie dat er brand is op mijn werk.... pffff eigenlijk had ik avonddienst, maar ik heb geruild i.v.m. het niet meer alleen mogen staan....
    Brand is in de oude paviljoens, maar daaraan grenzen onze nieuwe woningen.... ben ik even blij dat ik er niet ben... had ik kunnen evacueren........

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oeh dat is schrikken hoor!

Leuk om jouw echo te zien. Als het goed is lopen we gelijk op. Ik hoor de 25e pas of alles in orde is. Nog 10 dagen..

10. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh he, heb sinds vrijdagmiddag niet meer gelezen hier en er zijn zo'n 30 pagina's bij. Ik zie dat jullie een nieuwe bevallingslijst en afsprakenlijst zijn begonnen, dus kan ik hier ook weer bij? Ik ben 28 en ben 4 april uitgerekend voor het eerste kindje. Verder heb ik 23 augustus een intake bij de VK, ik zal dan iig een echo krijgen om het hartje te horen.

@Club: Die wordt bijgehouden door Linnie1984, alleen die lijkt de laatste dagen niet zo actief te zijn. Misschien kunnen jullie een pb naar haar sturen en om een invite vragen. Ik wist trouwens wel dat de club zichtbaar was voor alle members van zwangerschapspagina, maar heb er geen super persoonlijke dingen op gezet.

@Alle nieuwe zwangeren (en dat zijn er nu dus een boel): gefeliciteerd en welkom. Zal mijn best doen om toch weer zoveel mogelijk van de nieuwe namen te onthouden, maar was net blij dat ik de meeste van de club wel ongeveer kende.

Ik hoop dat ik alles een beetje kan blijven bijhouden, maar met deze drukte wordt dat best lastig naast een full-time baan... :p Als ik dus niet op iedereen reageer mijn excuses hiervoor.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    chelleke gefeliciteerd met de mooie echo hoor!!!, lijkt me een hele geruststelling!!!

en wat een schrik, brand op t werk!! gelukkig zit jij mooi thuis
    @ moenstra dank je, heel apart om het echt te zien staan hoor..

hier boobs veel minder pijnlijk, grotere bh aangedaan en dan lijkt te helpen, wel enorm last van me rug/bil.. bhell... aardappels smaakte ook niet echt vanavond, en ben BEKAF!!!

morgenochtend lekker vrij!! morgenavond bij me moeder eten..
    hebben het ondertussen de ouders toch maar wel verteld, vooral me vriend wilde dag wel heel graag... leuke reacties maar nog wel voorzichtig..

12. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Leuke echo Chelleke! Je kunt het vruchtje en de dooierzak goed herkennen!

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    dank je wel :)

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ladies, ik zeg welterusten, ga mijn bedje in... ben zoooooooooooooooooo moe....gaaaaaaaaaaaap ZZZZZZZZzzzzzzzz tot morgen

15. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauwww wat mooi zeg!!! ***jaloerssss****

16. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    @energydrankjes

zijn hier meer meiden verslaafd hieraan?? drink nu nog maar 2 blikjes ipv 5 maar zoooo lekker, kan dit kwaad??

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik denk dat het grootste gevaar de cafainne is, dus als je daarbij weinig tot geen koffie of thee of cola drinkt.. lijkt me dan van niet, bel voor de zekerheid de vk, dan weet je het zeker!!!

18. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Nog een vraagje over dat toxoplasmose... zit dat ook in plas van katjes? aangezien we nu n kleine uk in huis hebben van 7 wk en nog regelmatig zijn plas elders laat lopen dan in de bak. Ik ruim het wel op, misselijk en kattenpisgeur gaan NIET samen... :p haha... Maar wist eigenlijk niet of het kwaad kon...
    Evenals een krab... Zit er weer onder, eveneens door Aiko... Kijk er ook niet meer van op na 3 kittens die we eerder hebben grootgebracht... Maar bedacht me wel kun je daar ook toxoplasmose van krijgen?
    Weet iemand de antwoorden, want op internet staat t allemaal wat vaag, schoonhouden tetanus wel niet erg etc etc...
    Welterusten vast :)

19. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik drink zoweizo geen cola en thee , alleen smorgens een bakkie koffie!!
    jij hebt ook zulke mooie en veel cijfers beneden:$
    vorig jaar voor ik mijn profiel hier verwijderde zat ik net op de 3de regel:p

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    volgens mij zit het echt in de de drollen niet in de plas, de krabben voor de zekerheid goed ontsmetten met sterilon!! vraag dat ook nog even na of dat genoeg is..
    ook tuinieren even handschoenen aandoen, voor katten die graag de tuin als kattebak gebruiken

Deel Deze Pagina