@Bloempje, spannend hoor. Hopelijk over een paar dagen een knaltest. Ik heb overigens ook een dag bloedverlies gehad en daarna niet meer, was overigens wel een week voor NOD dus zou een innesteling kunnen zijn? (geen idee eigenlijk) @ vlindertje, nou tot op heden hadden we het plan een week op het huis van mijn ouders te gaan passen in Friesland, maar zij weten momenteel niet zeker of ze op vakantie gaan ivm familieomstandigheden. Dus ik ben als een malle de vakantieveilingen in de gaten aan t houden, voor de 2e week (zodat we toch evt wel naar friesland kunnen indien nodig) maar ik vis steeds net buiten de boot... Ondertussen ook maar even de campings in nederland en belgie afstruinen op zoek naar een plekje. Wil t liefst dichtbij zee... dus als iemand nog een tip heeft. (vooral waddeneilanden zijn hier in trek!!)
vlindertje, wij zijn precies even ver (althans, als mijn gevoel klopt, volgens de berekening van de VK adhv mijn cycli zou ik nu 7 weken zijn). Wat leuk! Kwaaltjes? Steken in mijn buik, moe, vroeg wakker, lust sommige dingen niet meer en ik ben snel aangebrand! Jij?
Ja dat snel aangebrand herken ik ook idd!! En ben ook met vlagen misselijk... Heb ook ineens de raarste dromen! Dit had ik allemaal niet toen ik van onze dochter zwanger was alleen dat snel aangebrand wel! Pffff niet te genieten haha Leuk dat we (waarschijnlijk) even ver zijn!!
Marg, he dat is balen! Stel je je toch op in... Hopelijk kan je via vakantieveilingen wat vinden! Wel even lekker om er alsnog tussen uit te gaan.. Succes met zoeken!
Er zijn er al een aantal op 5 April uitgerekend het wordt nog druk Wat kwaaltjes betreft heb ik last van mijn buik(steken), met vlagen erg misselijk en last van mijn onderrug. Bij mijn zoontje was ik de eerste 14 weken elke dag de hele dag door misselijk, dus ik hoop dat dat nu niet zo is. @ Marg: Hopelijk vind je nog wat voor de 2e week zou wel fijn zijn.
Gefeliciteerd Linnie!! Ik vanochtend ook weer een test gedaan en nu was hij nog donkerder! Voel me ook echt zwanger Heerlijk!!
Wanneer en hoe gaan jullie 'het nieuws' vertellen? Vanavond hebben we bbq met vrienden bij ons, ga wel even opletten met het vlees en het wijntje laten staan.. De smoes dat ik niet drink omdat ik bob heb ik niet, dus hopelijk valt het niet op... Gr. Linda
@ Vlindertje: Fijn he als de test weer wat donkerder is toch nog meer zekerheid. Ik heb ook nog 2 testen liggen, dus misschien dat ik die na het weekend nog wel een keer ga gebruiken. @ Linnie: De vorige zwangerschap hebben we het de familie en hele goede vrienden al meteen verteld de rest pas na de 12 weken. Morgen vroeg gaan we bij vrienden op visite en die wil ik het eigenlijk al wel vertellen zei hebben het ons ook meteen verteld toen zij zwanger waren(hebben nu een kleine van 6 maand)Volgende week dinsdag gaan we 2 dagen naar mijn ouders helpen verhuizen en dan wil ik het ook vertellen en dan zullen mijn broertje en zusje het ook wel horen. Mijn schoonouders wonen vlakbij, maar ik weet niet of mijn man het al wil vertellen dat is zijn keus. Ik kan het echt niet voor me houden en als het wel fout gaat wil ik het ook kunnen delen. Ik zat nog te denken om een t shirt voor mijn zoontje te halen met daarop ik wordt grote broer, maar dat moet ik nog met mijn man overleggen anders vertellen we het denk ik gewoon. Ik drink niet dus daar kan het al niet in opvallen het enige wat ik moet laten staan is de filet americain en dat zal wel opvallen denk ik haha.
Wij gaan het vertellen als we de 1ste echo hebben gehad... Bij onze dochter hadden we het verteld toen we 6 weken waren dus ben benieuwd of we het vol kunnen houden. Mn beste vriendin weet het al dus kan het met haar delen, scheelt een stuk! Hoe weet ik ook nog niet. Dus alle tips zijn welkom Bij onze dochter trouwens beschuit met roze en blauwe muisjes uitgedeeld!
Hihi amarican filet! Succes ermee Mijn moeder is volgende week vrijdag jarig en twee weken geleden stond er een interview met haar in de schoolkrant (ze is juf van groep 6) en bij haar grootste wens stond: oma worden.... Maar 5 weken vind ik misschien nog wel erg vroeg, aan de andere kant mocht het fout gaan zal ik het ook absoluut wel vertellen.. 'De veilige 12 weken' ga ik iig niet halen, dat zou me nooit lukken..
Mama's april 2012 Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje, 30 maart 2012 Gertje08, 30 jaar, groningen, 2e kindje, 1 april 2012 xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje, 1 april 2012 Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje, 1 april 2012 Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 2 april 2012 Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje, 2 april 2010 JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje, 5 april 2012 Vlindertje1982, 29 jaar, Flevoland, 2de kindje, 5 april 2012 tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje, 5 April 2012 Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje, 6 April 2012 Bloempje 83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje, 8 april 2012 ?
Gefeliciteerd Bloempje! Het wordt al gezellig druk hier! Nog iemand uit Zeeland, Friesland en Drenthe en dan zijn alle provincies vertegenwoordigd
Ik nog niet, wacht denk nog een weekje, heb volgens mij ook wel eens gelezen dat je t/m week 6 moet wachten? Wel wil ik mij graag aanmelden bij moeders voor moeders. Zijn meer april 2012 mama's dit van plan?