anoniempje, heeeeel erg veel succes morgen!! En volgens mij was er nog iemand die morgen voor een echo mocht. Die wens ik ook heeeeel veel succes!!! En sorry dat ik je naam ff kwijt ben... Ben mobiel aan het internetten, dus dat werkt wat onhandig...
Hallo dames ik kom me ook aanmelden. Heb vanochtend getest en ik heb weer een streep. Mij laatste kans als het weer mis gaat dan zijn we er klaar mee. Weet niet precies waar ik zit ik denk nu zo 12 a 13 dpo dus nog erg pril.Ben zo rond de 27ste uitgerekend
Goedemorgen.. Snelly, welkom bij de groep, wat vervelend en spannend, die laatste kans..wel fijn dat het gelukt is, en nu duimen voor een plakkertje. Alle andere nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd! Iedereen met vandaag afspraken en echo's succes en we wachten hier in spanning af! Hier lekker geslapen..en Finn slaapt nu ook nog dus zit even lekker rustig wakker te worden. Ben tikkie misselijk. Zo naar mn werk, een lang dagje werken, maar morgen alweer lekker vrij... Ben benieuwd hoe het vandaag gaat... Fijne dag iedereen!
mogguh pfff nog 2 uurtjes, nou voel toch echt wel de zenuwen. zo even douchen en dan neomi naar de creche brengn en door naar het zh. neem me iphone wel mee, dus jullie horen me wel! xxx
hoi snelly gefeliciteerd!!! het gevoel wat jij geeft hadden wij ook vorig jaarOok jij gaat plekbeeb krijgen duim duim!!!
aha nee ga niet filmen en foto's maken hoor, maar als ik een mooie echo foto krijg show ik m natuurlijk wel~
[ik zit al een paar dagen dat mij jou naam bekend voorkomt!! Dacht even helder om te kijken wanneer jij je aangemeld hebt. ook 2008. Wij hebben in die tijd met elkaar nog gekletst Had mij de eerste x 2008 aangemeld. @echo.... kan niet wachten ben je al weg???B][/B]
Hi! Alle nieuwkomers: gefeliciteerd! Voor iedereen met een echo: succes & geniet ervan Ik heb het inmiddels zondag en gisteren aan iedereen verteld! Ik kon niet meer wachten. Heel veel leuke reacties! Ik hoop dat ik niet te vroeg was (5,5 week) want ineens ben ik niet meer misselijk en doen mijn borsten minder pijn. Even de vk gebeld, maar die zegt dat er geen reden voor zorgen is. Dat verschilt van moment tot moment wel vaker. Hoe is dat bij jullie? X
hallo dames, ik zou ook graag lid van de club willen worden! (en ik hoorde iets over hyves, waar kan ik die vinden??) Pfoe, wat hebben jullie veel gebept. Ik zag wel mooie echo foto's voorbij komen! Zelf moest ik eigenlijk gisteren de vk bellen, maar ben het gewoon vergeten haha. Nu kan het morgen pas weer Heel gek maar op de een of andere manier maak ik me helemaal geen zorgen deze keer, het voelt gewoon goed gek he! Weet nog niet wanneer we het gaan vertellen, misschien na de echo, dan hebben we bewijs Heb deze keer wel enorme rugpijn zeg, kan er amper door slapen. Oh ja, mijn leeftijd is (vanaf zondag dan) 27! Kun je dat nog op de lijst zetten Ankje?
Wat kletsen jullie een boel dames !! 't is ja bijna niet bij te houden maar ik doe mijn best hoor Welkom aan de nieuwe dames. Ik zal zo de gyn eens bellen voor een afspraak. Ik hoop dat ik niet tot 12 weken hoef te wachten op een echo... Vorige keer kwamen we er toen achter dat het vruchtje niet verder gegroeid was dan 5 a 6 weken. Dus hoop dat ze daar wel een beetje rekening mee houden. Hier gaan we het nog niemand vertellen. Bij de vorige 2 zwangseschappen hebben we het direct verteld. En daar door moest ik 5 maanden na de miskraam nog tegen bekenden vertellen dat ik een miskraam had gehad. Dat wil ik niet meer dus moeten ze nu maar wachten tot ik een goede echo heb gehad Hier nog geen symptomen behalve licht gespannen borsten dus eigenlijk heel erg lekker Hoop ook dat dat zo blijft hihi
alle nieuwe zwangere gefeliciteerd, duim voor plakkers.. beetje late reactie anoniempjuh succes!!! reuze nieuwschierig @kim 198 stelt mij ook een beetje gerust hoor, hier nemen de kwaaltjes wat af... nog wel volle maar geen pijnlijke boobs meer, het kleine beetje misselijkheid is ook over.. alleen nog last me me bilspieren en rug en moe... hier nog 15 dagen tot eerste echo pfff wat duurt dat nog lang...
Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb dat ook wel! Maar soms komen hier ook wel ineens twijfels hoor!
Hoi meiden, Vanmorgen huisarts gebeld voor een afspraak, is die beste man op vakantie! En volgens de assistent van de vervangende arts hoef ik pas met 8 weken zwangerschap langs te komen. Dus ik moet nog even geduld hebben!! Balen, tijd kan me niet snel genoeg gaan! Ik heb het nu alleen aan mijn zusje verteld, en een collega van mij die ook net zover is als mij. We wisten van elkaar dat we gestopt waren met de pil. Verder willen we het nog niemand vertellen, ik wil eerst een goede echo hebben. Qua kwaaltjes, de ene dag ben ik af en toe misselijk, en de andere dag voel ik helemaal niets. Alleen mijn borsten blijven gevoelig, en voelen mega aan! X
Goedemorgen! Ik kom net bij de huisarts vandaan! Hij gaat overleggen met de gynacoloog over een evt eerdere echo. Omdat een echo met 7 weken geen miskraam uitsluit. Maar goed, dat weet ik allemaal al! Heb alles al in levende lijve ondervonden helaas... Maar ik vond het wel fijn dat de man me begreep! En in ieder geval moeite wil doen voor me! Wel grappig was dat er vlak voor mij ook al iemand was geweest voor een doorverwijzing naar de gynacoloog. En dat die persoon ook op 15 juli voor het laatst ongesteld werd! Ik vond het grappig, maar de huisarts ook! (is er hier iemand die zich nu aangesproken voelt?? lol) Nouwja, het is in ieder geval afwachten voor me, tot de huisarts me terug belt.
ik zal eens met mijn luie kont achter de pc weggaan, ben vanmorge vrij en heb nog geen donder uitgespookt, lekker lui vandaag dat mag ook wel eens
zo terug van de echo... nou ze deed dat apparaat erin, maar kon het beeldscherm amper zien, maar zag wel meteen een vruchtzak en een vruchtje. Dus Jeff zegt volgens mij zie ik wel een hartje kloppen, ja zegt de gyn maar het hele beeld klopt. maar eindelijk na een dikke minuut zei ze dat ze ook wel dacht hartactie te zien... vervolgens lukte het meten niet omdat het tegen de zijkant lag. ze meette max 5mm en het apparaat gaat pas tellen vanaf 6mm=6w2d. ze dacht wel dat t misschien wat groter was, maar dat kon ze dus niet zien nu. Al met al dus wel een goeie eco, maar ben wel heeeeel blij dat ik vrijdag weer mag, hoop dat hij dan direct het hartje ziet en het wel goed kan meten!!!