Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Poeh! Gelukkig maar zeg!! Fijn dat je vrijdag alweer mag anoniempje!!

2. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Wat goed, wel spannend. Fijn inderdaad dat je vrijdag weer mag :)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @anoniempjuh: fijn dat je vrijdag nog eens mag! maar geweldig dat je een goede echo hebt gehad :D geniet ervan meid!

hier ook een hele goede echo gehad :D
    de kleine was nu 10.7 mm dus een goede 1 cm groot! ben nu 7.1 weken en dus uitgerekend op 2 april maar dat kan straks met de termijnecho nog veranderen!

we hebben een heeeeel mooi kloppend hartje kunnen zien!

zal de 2 fotos even toevoegen!

iedereen uit de familie net ingelicht en vanmiddag even naar mn werk om het te vertellen want dan kan ik de kraamzorg gaan regelen (zelfde instelling ;))

16 september hebben we de termijnecho!

4. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Wat fijn :) gefeliciteerd :D
    en een paar mooie fotos!! geniet ervan!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo 2 mooie echo's dames gefeliciteerd!!!! wat een opluchting dat het hartje klopt, lijkt me vreselijk spannend!!! nogmaals gefeliciteerd!!

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Fijn Naomi!! Gefeliciteerd! Mooie foto's!

7. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo dames!

Hier weer een berichtje van mijn kant! We hebben met z'n tweeën vakantie en dan vind ik het niet echt leuk voor manlief om steeds achter de comp. te zitten...maar lees wel mee op de telefoon hoor! ;)

De zwangerschapskwaaltjes wisselen hier een beetje. Buikpijn neemt iets af, rugpijn nog aanwezig evenals pijnlijke borsten (lees: alsof er een stanleymes in mijn tepels wordt gezet en dan wordt rondgedraaid...haha..herkenbaar?) en vandaag voor eerst beetje misselijk. Moeheid is nog te overzien..maar val wel al twee dagen midden op de dag even in slaap.

Heb in de winkel het tijdschrift Zwanger gekocht...een aanrader! Erg leuk! Ik wil ook graag een paar goede boeken aanschaffen; nog tips?
    Het liefst wil ik een boek met foto's van de verschillende weken.

Weten jullie trouwens als je 4 weken en x dagen zwanger bent...zeg je dan dat je 4 of 5 weken zwanger bent?

Groetjes LadyT

Heb geprobeerd zoveel mogelijk bij te lezen; hier nog wat persoonlijke reacties:

@fidel2010….wauw…dat is wel heeeel duidelijk! ;)

@chelleke84: dat ziet er echt heel mooi uit…! Gefeliciteerd met de foto van je beebje!

@bab281; ik denk dat het beter is om dit te minderen! Voor koffie/cola ed wordt aangeraden niet meer dan 3-4 koppen per dag te drinken. In één blikje energiedrank zit al meer dan deze maximale hoeveelheid. Ik dronk het ook regelmatig bij drukke periodes op het werk (max. 1 per dag, maar wel naast koffie), maar ik doe het niet meer…

@anoniempjuh: wat fijn dat je vrijdag weer mag dan krijg je misschien nog wat meer duidelijkheid…maar wel fijn dat dit een goede echo was!

@moestra; leuk he…dat we weer op hetzelfde forum zitten! En fidel2010 ook natuurlijk! Zijn er nog meer dames afkomstig van het forum NOD 1-15 aug?

@naomi123: mooi mooi mooi!!

8. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Oooh ja...herkennen jullie ook die onzekerheid? Als ik niets voel in mijn lichaam, maak ik me gewoon zorgen, stom he! Heb gisteren nog een extra test gedaan en zag gelukkig weer een mooi streepje, alleen maar iets duidelijker dan de vorige keer (afgelopen vrijdag).

Hebben jullie ook vaker nog testen gedaan alleen om het streepje te zien?

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ladyt herkenbaar hoor, hier vriendlief er ook een hekel aan als ik achter de laptop zit als hij thuis is... dus probeer t wel zoveel mogelijk te doen als hij er NIET is.. nog een ouderwetse tel. geen internet op tel. hihi. ook zo'n hypermodern ding is niks voor mij, mijn tel moet water en valvast zijn, laat deze zo vaak vallen en heb vaak met stof en zand te maken dus nee niks voor mij..

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    thx dames :D:D

@onzekerheid: hier ook want ik heb nog steeds geen kwaaltjes! lekker hoor maar ik vergeet dus soms weleens dat ik dingen niet mag omdat ik zwanger ben ahah.

@ladyT: tot de 4.2 bijv. zeg ik 4 weken daarna worden het er 5 ahahaha. ik ben nu dus 7 weken maar over 2 dagen bijna 8:p

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ABSOLUUT HERKENBAAR PFFF zal blij zijn als het de 31e is hihi,zelfs met de mooie cb hihihi tel de dagen af nog 15 te gaan...

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    @ LadyT Het grote wonder van Lennart Nilsson en Lars Hamberger. Ik mag er graag in lezen en er staan vanaf dag 1 mooie foto's in.
    Ook hier wisselende kwaaltjes! Ook ik maak me er dan reuze zorgen om en ben haast blij als ik denk: nog heel even en ik mag rennen richting toilet!!

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Whaha! Hoe herkenbaar!! Ik smokkel ook altijd met de dagen! En ook zo ruim!:D;)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaha leuk dat jullie dat ook zo ruim nemen:p

ik ben zooooooo benieuwd wat ze op mn werk straks gaan zeggen!!!! hopelijk pakken ze het goed op..... begin in september nl via hun een 2jarige bbl-opleiding... nou wil ik dat gewoon doorzetten, zal er even tussenuit liggen maar het moet lukken. hopelijk halen ze me er nu niet vanaf.....

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames ik hoop er vanavond nog te zijn, nu op naar t werk!!! bhel geen zin vandaag...

16. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ano geweldig dar je een goeie echo hebt
    die andere echo ool super

Hier vanmorgen de gyn. Gebeld heb een lage bloeddruk en voel me echt klote...
    morgen om 11 uur mag ik komen!!! Hoop echt uitsluitsel!!!
    Ben daar hard aan toe namelijk

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Spannend Naomi!

Aangezien de meeste vriendinnen niet zo thuis zijn in het jargon roep ik meestal dat het nog heel pril is en ik zo'n 7 weken zwanger ben. dat klopt vandaag dus precies. Ben ik een paar dagen verder dan zeg ik 'ruim 7 weken'. of: ik zit in de 8e week.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jeeej, twee meiden met een goede echo, super!!!

Smokkelen met de weken, hier ook zo een... hihi

LadyT, ik ben ook van nod1-5 aug, maar was niet zo heel actief. Net als hier overigens.... Lees wel, maar vind het lastig om steeds op iedereen te reageren....

19. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Haha zeker herkenbaar ;) ik had vorige week zo'n buikpijn.. ik liep elk half uur naar de wc... heb een paar dagen later nog een test gedaan en zowel K2v5 gaf (nog duidelijker) positief als cb+ind stond zwanger 3+ :D Den nu weer wat rustiger, maar 'blij' dat ik ngsteeds misselijk ben en dat elk geurtje in de kamer ruikt of het onder mn neus geschoven staat... Geeft toch nog wel hopelijk een beetje zekerheid. Maar ik heb nog geen echo gehad dus vind het best wel spannend. Dus het is wel aftellen.. ng 8 nachtjes :p

20. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    vervelend dat je je zo beroerd voelt :( hopelijk kan ze je helpen!
    Sterkte ermee!!

Deel Deze Pagina