Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    :D

Heb je al verhuisplannen? ;):D

2. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    woon hier net 2 weke haha dus nee
    Na volgende week ga ik vragen of ik na lelystad mag!!!

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hallo iedereen wat een geklets hier niet meer bij te houden:D
    wat betreft over mezelf ik merk wel dat ik me de laatste dagen wat beroerde ga voelen.
    o en ik mag volgende week proefdraaien als overblijfmoeder bij de kleuters heb gewoon eerlijk erbij gezegt dat ik zwanger ben 6 weken en dat ik dus niet het gehele jaar beschikbaar ben.
    Maar dat was allemaal prima! dus ik heb wel zin in volgende week!

4. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik zou graag ook op de april 2012 bevallingslijst willen staan
    6 april, 2e kindje
    afsprakenlijst
    05-09-2011 eerste echo en intake VK

5. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @evan heb jij een mutsje erbij gekregen van MvM wat schattig zeg!(L)

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Hier heb ik alle andere keren wel mee gedaan aan MvM.
    Deze keer sla ik voorlopig over.
    Mede doordat wij het nog even geheim willen houden tot we zeker weten dat alles goed gaat.
    En doordat ik naast mijn schoonouders woon zien ze het gelijk als de bussen opgehaald worden.
    Dus misschien dat ik na de eerste echo als nog mee doe, maar dat zien we wel.

Vanochtend gebeld met de Gyn ik kan 20 September terecht voor mijn eerste echo.
    Dan zou ik rond de 8 weken zijn en dat vind ik een mooi tijdstip voor een echo.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo hier net terug van mijn werk! heb het verteld en ze reageerden erg enthousiast gelukkig.
    ik mag ook gewoon de opleiding gaan volgen en moet aangeven wat wel en niet meer gaat op een gegeven moment!

kan iemand mij op lijst met afspraken zetten: 16 september om 10.00 uur 3e echo!!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat kletsen jullie gezellig veel zeg! Leuk!

Hier nog steeds misselijk en dat zal voorlopig nog wel niet over gaan.

MvM komt hier ook van de week. Kleine moeite, groot gebaar...
    De bussen moet ik hier zelf weg brengen. Een dorp 10km verderop.

9. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    Heey meiden ,

Even een kort vraag ; iemand nog tips die helpen bij stoppen met roken
    Ben sinds gisterenavond gestopt met roken
    Heb wel alles mee gelezen helaas alleen zeer weinig tijd om mee te kletsen

Groetjes mirella

10. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomie fijn dat ze zoveel rekeninf mee houden zeg!!!!

Boney spannend dus, leuk vooruitzicht!!!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @babs: ja en ik maar bang zijn dat ze dat niet zouden doen....

heb ook afgesproken dat ik zolang mogelijk naar school blijf gaan en zo snel mogelijk weer begin. in de tussentijd zullen collegas mn huiswerk door moeten geven zodat ik dat thuis wel bij kan houden!

pffff wat worden dat heftige 2 jaren zeg haahah. maar heb er wel zin in :p

12. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me je angst voorstellen

Ik begin 1 sept met een nieuwe baan

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww dat is ook spannend!! en dan moet je het ook nog vertellen straks!

ik werk hier ook nog maar 3 maanden haha.

14. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm oke nou heb jaar contract dus dat zit wel goed dan toch???

15. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Ik zit al een paar dagen te denken hoe ik het mijn collega's ga vertellen... ik werk in het onderwijs en heb nog 2,5 week vakantie... dus ik heb nog even om er over na te denken, maar heeft iemand nog een idee?
    en ik twijfel wanneer ik het zal vertellen, volgende week een echo als die goed is... of bij 12 weken, maar dat is de week voor we op vakantie gaan en dat vind ik ook niet zo veel aan ;) wanneer hebben jullie het verteld/vertellen jullie het? Enne hoe ;) want k wil graag een beetje origineel zijn, niet alleen maar ik ben zwanger ;)

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

bedankt voor jullie lieve reacties!!!
    zal straks even de foto plaatsen als het lukt.
    maar dus wel blij dat ik vrijdag weer mag, maar ga dan wel vragen of ik dan met 1-1,5 week nog een keer mag, desnoods tegen betaling, want vervolgens 3 weken wachten vind ik echt ergg lang...

zooooo heb al een paar dagen trek in zalm!!!!!!

dus net na t werk naar de markt, een homp van 300gr verse zalm gehaald, bijd e ah lekkere sojasaus, en dippen maar, mjummieeeee, heb de helft al op, echt heerlijk!!!!!

naomi super dat jou echo ook goed was!!!

17. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anoniempjuh: fijn dat je een goede echo hebt gehad.

@MvM: ze vragen naar een hele berg ziektes. Ik weet niet meer welke, maar hier op het forum zit ook iemand van MvM, dus kan je haar mss vragen om welke ziektes het gaat.

@kwaaltjes: heb nog steeds niet echt ergens last van. Alleen wat moeier en grotere borsten met gevoelige tepels. Ik geniet er maar van zolang ik me zo voel.

@bellen VK: je kan bellen zodra je weet dat je zwanger bent. De VK zal aan de hand van je laatste menstruatie een afspraak met je maken. Ik heb mijn eerste afspraak met 8 (7+6) weken, dat is nu dus nog precies een week wachten...

18. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Dat is een beetje het probleem mijn laatste menstruatie begon 4 april :p dus ik heb ook bijna geen idee hoelang ik zwanger ben. Heb volgende week woensdag een termijn echo bij de gyn, als ik het dan weet bel ik wel. Al heb ik ze al een mail gestuurd, dus misschien zeggen ze wel dat ik eerder al een afspraak kan maken... Dank je wel in elk geval.

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hier alvast een update:
    Hopelijk heb ik iedereen...anders hoor ik het wel :D

[FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Het leek mij wel handig dat één iemand de lijsten bij houd (dat wil ik wel doen). Als er iets moet veranderen of erbij moet komen laat het me dan even weten.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Bevallingslijst April 2012 mama’s[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]1 April[/FONT][FONT=&quot] ----[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]2 April[/FONT][FONT=&quot] ---- Naomi123, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]3 April[/FONT][FONT=&quot] ---- Chelleke84, 1e kindje [/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Unox, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]4 April[/FONT][FONT=&quot] ---- troela85, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]5 April[/FONT][FONT=&quot] ---- tamtam78, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]6 April[/FONT][FONT=&quot] ---- babs81, 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Vanny1979, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Mammie Patricia, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]7 April[/FONT][FONT=&quot] ---- Dima, 1e kidje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- evan, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]8 April[/FONT][FONT=&quot] ----[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]9 April[/FONT][FONT=&quot] ---- Mau85 (26), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Moontje2008, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]10 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]11 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]12 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]13 April[/FONT][FONT=&quot] --- Wen1975, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- R3NSK3 (29), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Ankje (27), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Semiramis (28), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]14 April[/FONT][FONT=&quot] --- 2012mama, 2e kindje, KS[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Estha, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- fidel2010, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]15 April[/FONT][FONT=&quot] --- Nijntje27, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- charity2010, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Hannie (23), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]16 April[/FONT][FONT=&quot] --- MM1981, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Wendie1979, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]17 April[/FONT][FONT=&quot] --- Misssaki (25), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]18 April[/FONT][FONT=&quot] --- Nicole84, 2e kindje (eigenlijk 3e, mijn stiefzoon is 13 en telt ook voor 100% mee, maar 2e uit mijn buik )[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- LadyT, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- KateK via ICSI, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]19 April[/FONT][FONT=&quot] --- Sar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]20 April[/FONT][FONT=&quot] --- Moestra (30), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- wonderbaby1, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]21 April[/FONT][FONT=&quot] --- Debke83, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]22 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]23 April[/FONT][FONT=&quot] --- Satire, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]----------- Torties (23), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]24 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]25 April[/FONT][FONT=&quot] --- liftrasa (28), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]26 April[/FONT][FONT=&quot] --- [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]27 April[/FONT][FONT=&quot] --- snelly, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]28 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]29 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]30 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]31 April[/FONT][FONT=&quot] ---[/FONT]

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    En hier dan de afsprakenlijst: :D

[FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Het leek mij wel handig dat één iemand de lijsten bij houd (dat wil ik wel doen). Als er iets moet veranderen of erbij moet komen laat het me dan even weten.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]16-08-2010[/FONT][FONT=&quot] --- Naomi123: 2e echo en intake vk[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- Anoniempjuh: 1e echo gyn. 6,4wk 09:40 uur[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- babs81: afspraak gyn. ivm te lage bloeddruk[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]18-08-2010[/FONT][FONT=&quot] --- troela85: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]19-08-2010[/FONT][FONT=&quot] --- Anoniempjuh: 2e echo vk 09:30 uur[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]22-08-2010[/FONT][FONT=&quot] --- Semiramis: 3e echo gyn 14:00 uur[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]23-08-2010[/FONT][FONT=&quot] --- Satire: intake vk[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]24-08-2011[/FONT][FONT=&quot] --- Babs81: 2de echo gyn 14:30[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- tamtam78: intake vk[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- MM1981: intake vk[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- charity2010: 1e echo 16:45 uur[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- Hannie: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]25-08-2011[/FONT][FONT=&quot] --- Unox: termijnecho[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- Moontje2008: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]29-08-2011[/FONT][FONT=&quot] --- mama2012: afspraak + echo gyn 14:40 uur [/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- Nijntje27: 1e afspraak gyn + echo 14:00 uur[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- Maud85: Intake vk[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]30-08-2011[/FONT][FONT=&quot] --- Maud85: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- Ankje: Intake vk[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]31-08-2011[/FONT][FONT=&quot] --- MM1981: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- fidel2010: 1e afspraak gyn 10:30 uur[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]02-09-2011[/FONT][FONT=&quot] --- KateK: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]05-09-2011[/FONT][FONT=&quot] --- Mammie Patricia: intake vk + echo[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]06-09-2011[/FONT][FONT=&quot] --- R3NSK3: intake vk + echo[/FONT]
    [FONT=&quot]---------------- evan: intake vk[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]08-09-2011[/FONT][FONT=&quot] --- evan: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]13-09-2011[/FONT][FONT=&quot] --- tamtam78: 1e echo VK 18:30 uur[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]16-09-2011[/FONT][FONT=&quot] --- naomi123: termijnecho (3e echo)[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]20-09-2011[/FONT][FONT=&quot] --- liftrasa: 1[/FONT][FONT=&quot]e echo[/FONT]

Deel Deze Pagina