Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @liftrasa Ben op je site geweest o wat zien die taarten en cupcakes er allemaal mooi uit!
    Krijg er spontaan trek in:D
    Ooit wil ik in ieder geval ook zo'n workshop volgen omdat te leren maken!
    Maar knap van je hoor dat jij dat allemaal kunt maken!

2. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw wauww wil ook nog eens zown workshop volgen
    heb wel zeld mijn bruidstaart gemaak, 6 uur mee bezig geweest en was heerlijj

Meiden duim aub voor mij. Ga eigenlijk al uit van een slechte echo,
    van de 14 mk heb ik van 8 zw een echo gehad die shit was...
    brrrr

3. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal,

Heb nog niets terug gelezen, maar eerst even een ego-berichtje van mijn kant...want maak me best wel zorgen!

Had vanochtend geen krampen in mijn buik (voel me eigenlijk best goed..alleen borsten iets pijnlijk, maar minder dan eerst) en heb dus een zwangerschapstest gedaan.
    Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het streepje donkerder zou zijn, maar nu is het lichter!

Wat denken jullie? Reden tot zorg? Ik hoop dat jullie even willen meekijken!

4. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady-t tjah echo laten maken???
    Ik heb het ook gehad met digitale die eerst 2-3 en toen 1-2 aangaf.
    en was niet goed afgelopen

Betekend niet dat het bij jou ook zo hoeft te lopen... maar zou een verloskundige bellen!! En advies vragen!!!
    Xxx

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Het streepje is idd iets lichter LadyT, maar dat hoeft niet perse iets te betekenen toch? Misschien was de urine minder geconcentreerd...

Maar goed, dat zeg ik wel zo gemakkelijk, maar ik maak me ook zorgen hoor!
    Ik heb sinds gister best wel pijnlijke steken/krampjes in de lies. Rechts.
    Geen idee of dit goed of slecht is, maar bij mijn zwangerschap hiervoor had ik het ook heel regelmatig... En dat liep dus uit op een miskraam...
    Zijn er hier meer meiden die dit herkennen??

6. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Ik heb even de verloskundige gebeld. Zij gaf aan dat zolang ik geen hevige buikkrampen heb en/of bloedverlies ik me geen directe zorgen hoef te maken. Het is wel zo dat het gewoon een spannende tijd is die eerste 3 maanden, maar daar verandert niets aan. De lichte streep zij niet zoveel... (gelukkig!)
    Moestra; het klopt wel dat de urine minder geconcentreerd was...het was wel ochtendurine, maar ik had een enorm volle blaas (ik drink veel om blaasontsteking te vermijden :)) Ik herken wel krampjes/steken, maar bij mij zitten die meer in het midden achter het schaambeen (vandaag dus helemaal niets tot nu toe).
    De verloskundige zei tegen mij dat ik altijd mocht bellen als ik twijfels of zorgen had.... heeft die van jou ook een dergelijke mening? Dan zou ik gewoon bellen....maar het is vast heel normaal!

Voor de afsprakenlijst:
    26 september om 16.25 uur heb ik de 1e echo. Daarna wordt de intake gepland. Dan ben ik precies 10 weken...

Ik wilde dat ik iets eerder mocht komen, maar ze gaven aan dat 10 weken ideaal is...eerder hoor je wel misschien een hartje, maar blijf je in spanning...
    Nou ja,...afwachten dus!

Heb met manlief wel afgesproken dat ik iets minder bang probeer te zijn en meer relax. Hij gaf aan dat ik net zo lang aan het zoeken ben, tot ik mijn angsten bevestig... heeft ie wel een beetje gelijk in :D

Dus ik ga mijn best doen iets rationeler te zijn! ;)

Fijne dag allemaal!

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    HcG schommelt in het begin behoorlijk. het heeft bij mij ook tot 22 dagen na de ovulatie geduurd voor ik knal positief testte. Je urine kan inderdaad net iets minder geconcentreerd zijn. Er hoeft niet meteen wat aan de hand te zijn. Ik zou het nog gewoon even afwachten. Cru gezegd; je hebt er hoe dan ook helaas geen invloed op. Ik vind hem wel wat lichter, maar niet ontzettend veel lichter. Zo een had ik er ook tussen zitten, een paar dagen na NOD.

@Krampen en steken: Hoort er ook allemaal bij, als ik het zo hoor. Heb ik ook last van, al is het nu minder dan voorheen. In de 5e week waren het echt ongesteldheidskrampen die ik alleen kende van de periode met een Mirenaspiraal (waar mijn baarmoeder nogal heftig op reageerde en het er vooral UIT wilde werken dmv krampen).

Zolang er geen rood bloed is.. probeer je niet te gek te maken, ook niet met een geschiedenis van miskramen. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.

8. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben het hartje gehoord en gezien!!!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoiii meiden ik heb gisteren en vandaag positief getest mag ik me bij jullie voegen? Mijn uitgerekende datum is 28 april 3e kindje

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    LadyT, fijn dat ze je zorgen serieus nemen!
    En ook bedankt voor je geruststellende woorden! ;)
    Unox Ik weet niet hoe dat voelt, maar ik stel me zo voor dat het erg pijnlijk was, die krampen die je beschrijft. Ze ernstig is het hier niet gelukkig!

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd Babs!

En welkom Flexgirl!

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Fijn Babs!
    Welkom Flexgirl!

Wat zijn we eensgezind Moestra :D

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeej babs! Wat fijn!
    Gefeliciteerd

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Babs gefeliciteerd :)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Babs, gefeliciteerd!!!
    Fl3xgirl, ook jij gefeliciteerd!

Onzekerheid, hier ook... zucht... konden we de tijd maar vooruitspoelen richting die eerste (of tweede of derde) echo...

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Dat zou handig zijn!!
    Ik heb nu de neiging om ergens te gaan zitten en niet weer iets te gaan doen, tot die 3 maanden voorbij zijn... Wat een drama!

17. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeahhhh tnxx allll....

18. gimena

gimena Niet meer actief

ik kwam even spieken :D JEEEEEEH BEN ZOOOO BLIJ HE :D
    GEFELICITEERD :D

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Geweldig nieuws babs! :D!
    Op de dag dat jij de 2e echo hebt, heb ik de eerst, ben dan 6+3 en vindt het echt doooood eng!

En alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD :D!

20. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @babs81 geweldig nieuws!
    @welkom fl3xgirl

Ik ben net met me dochter naar de kinderboerderij geweest ik dacht lekker effe eruit
    pff maar ik kon helaas niet lang blijven
    ik heb namelijk last van vlagen misselijkheid
    Wie heeft dit nu ook?

Deel Deze Pagina