babs VAN HARTE GEFELICITEERD!!! wat een opluchting, je mag nu gelijk met mij, de 31e pfff nog 14 dagen... nouhja 13en 1/2 eigenlijk he vanmorgen ook nog op de weegschaal gestaan, ben afgevallen hihi!!! komt omdat ik niet meer zoveel snoep (chocola) totaal geen zin in!!! hopelijk blijft dat voorlopig wel even zo ben weer moei bhel en zo weer werken, morgenochtend weer lekker vrij, dan komt MvM. nou ben er weer morgen pas, vanavond ook training dus ben pas laat thuis ( als ik t vol houd) iedereen werk ze/plezierige dag, weltrusten etc etc
Oohh kijk dat is nog leuker natuurlijk, dan heb je wat extra echo's ! Op je onderschrift stond de 24e als 2e echo, vandaar .
Jeetje wat word hier veel gekletst zeg haha gezellig hoor . Ik stond al op een eerder lijstje maar zag dat er weer een nieuw lijstje gemaakt is . Ik ben zwanger van ons 2de kindje en mijn uitgerekende datum is 1 april 2012 . Mijn 1ste echo heb ik 29 augustus on 9 uur bij de gyn. ik heb nu toch best wel last van misselijkheid erg vervelend . alle nieuwe zwangeren gfefeliciteerd ik hou het niet zo goed bij allemaal op het moment erg druk op het werk en een drukke dreumes van bijna 2 jaar hahaha .
@Mammie Patricia Dank je wel voor je compliment. Er zal vast wel iemand in de omgeving zitten die workshops geeft. Het is een echte hype aan het worden op het moment. Ik hoop dat de misselijkheid snel gaat verdwijnen. @Babs81 Zelf je bruidstaart maken vind ik heel knap hoor !! En het hartje gehoord en gezien al, wat super !!! @LadyT Snap best dat je je zorgen maakt om je testen maar hou er ook rekening mee dat de hoeveelheid kleurstof ook verschilt per test. Dus het hoeft niks te betekenen. @Moestra ik hoop voor je dat het niks betekend en dat je nu een plakbeebje hebt!! @Fl3xgirl Welkom en leuk dat je komt mee kletsen! @Charity ik hoop voor je dat de misselijkheid gauw over is. @Gertje08 Haha er word hier inderdaad erg druk gekletst. Ook voor jou hoop ik dat de misselijkheid snel over is!
Heb je ze wel allemaal op hetzelfde tijdstip van de dag gedaan? Dus niet de eerste 's ochtends en de laatste 's middags? In je ochtendurine zitten namelijk meer HCG hormoon.
Pff...wat duurt dat wachten op een ech lang he? Hier nog 12 dagen..wou dat het zover was! @ladyT Fijn dat de vk je iets gerust heeft kunnen stellen. Ik voel me momenteel ook niet echt zwanger. Totaal geen last van kwaaltjes en dat maakt me erg onzeker... Wel jammer dat je niet eerder kunt komen voor een echo @moestra, hoop echt dat jullie kleintje blijft plakken! Alle nieuwe zwangeren, welkom
@charity2010 ja het is idd erg vervelend! kokhalzen dat heb ik nog niet gehad maar zit er niet ver naast. ik ga wel kauwgom halen misschien dat dat een beetje helpt. @gertje08 jij ook al. @liftrasa ja ik heb die idee al heel lang maar ik merk ook dat het een echte hype aan het worden is. @fl3xgirl Wat een verschil zeg met die test van gisteren en de test van vandaag. Streepje word steeds zichtbare leuk!
@Babs81 Prachtige bruidstaart hoor !! Was dat de eerste keer dat je zo'n taart maakte of had je het al vaker gedaan ? En ja zeep kettingen is ook een hype maar ik vind het taarten toch leuker hihi.
voor ik deze taart gemaakt had, had ik wel 20x proeftaarten gemaakt elke keer ging die heel de bak in!! ze werden doodziek ervan!! hahaha
Haha nou dan nog vind ik hem heel mooi hoor. En hier moeten ze ook mijn taarten niet meer Mag alleen nog maar appeltaart en kwarktaarten maken ook erg lekker
ohhhh kwarktaart!! jammieee die ga ik straks eens maken!! mmmm die zijn toch ook lekkerder!! zit hier alleen nog met 7 kilo marcepein in kleuren van de regenboog
hey meiden LadyT kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat je kan doen als je weet mocht testen, kijk of je urine goed geel is, hoe geler hoe beter, dan is ie geconcentreerder. snap dat je je zorgen maakt, maar ze zeggen dat de donkerheid van de streep niks uitmaakt, dus zou idd proberen te genieten. en als je het echt niet uithoud, kun ej vanaf 7weken een echo laten doen bij een echobureau Babs, wauwwww meid wat goed, en zelfs al gehoord???superrrr!! en mooie taart hoor!!! moestra, pff tis wat he die eerste 3maanden, nou ik duim voor je hoor!! hier, pff echt iedere dag misselijk me schoonzusje zei dat ze er bij de etos goede pillen voor hebben. maar eens kijken anders...
geen idee, nooit wat over gehoord!!zij zei alleen dat dit het enige was wat werkte bij haar vandaar...