@ankje: was geen probleem hoor, is best veel werk om allemaal bij te houden, ik sta er nu iig op. @evan: vermijd ook bananen, die verstoppen juist. Zo, ben echt ontzettend moe, nog even alles bijlezen hier en dan lekker slapen. Moet er morgen alweer om kwart voor 6 uit. Morgenmiddag lekker de hond van mijn schoonouders ophalen, zij gaan op vakantie en dan mogen wij ervoor zorgen. Heerlijk, 35 kilo schoothond .
Hier gisteravond te moe om te reageren. Nu zo werken, dus heb nog niet alles gelezen, zal ik vanavond even rustig doen.. Ben de dagen aan het aftellen voor mn eeerste afspraak..wil zo graag het bewijs dat er een klein mensje in mn buik woont Ankje, je mag mijn leeftijd er ook wel bijzetten. Ik ben 26. Iedereen een fijne dag!
@Ankje: Ik ben 27 Drukke boel hier! Ik hou het met kletsen niet bij, maar ik lees wel mee en vind het ook leuk om in de lijst te zien hoe het iedereen vergaat met afspraken e.d. Dinsdag heb ik de intake, en ze willen ook gelijk een echo doen. Ik weet ZEKER dat ik dan pas 5 weken en 1 dag zwanger ben, en dat we toch niks kunnen zien. Daar heb ik voor gebeld, maar ze zei dat je met 5 weken en 3 dagen wel een kloppend hartje zou kunnen zien... ..maar ik ben dan pas 5 weken en 1 dag. Leek niet door te dringen aan de telefoon. Ik neem mijn uitgebreide documentatie wel mee, misschien gelooft ze dan dat ik geen lariekoek verkoop Ik vind het prima om met 5 weken EN 8 weken een echo te doen (dat is haar voorstel), maar wat kost me dat? Weet iemand daar meer over? Op hun site staat dat de 8 weken echo, de 11 weken echo en de 20 weken echo vergoed worden. Maar als ik het goed begrijp wil ze dus 4 echo's gaan doen. Allemaal leuk en aardig, maar ik ben er niet om hun winst te spekken voor een overbodige echo
satire, das apart dat ze zo aandringen met die echo, meestal zijn ze zo vroeg juist heel terughoudend. Mijnn gyn zei van de week nog dat er hartactie te zien is vanaf 6-6-5 week. maar als zij willen dat jij die eco krijgt word die ook gewoon vergoed hoor. Ik heb vorige zwangerschap wel 4 echo's voor de 12weken gehad en nooit een rekening gehad.
Maar waarschijnlijk was er bij jou dan een medische indicatie, niet? I.v.m. je eigen gezondheid, of een eerdere zwangerschap? Ik ben kerngezond en nooit zwanger geweest, dus ik vraag me echt af hoe ze dat bij de verzekering 'verantwoorden'. Maar ik kom er dinsdag allemaal wel achter. Kan op internet niet zo veel over die regelingen vinden.
Ik weet niet wat ik gisteren had hoor. Ik zat helemaal niet lekker in mijn velletje. Lag gisteren avond ook flink te huilen in bed bij Jeroen. Voelde me ontzettend klote. Heb Jeroen ook al duizend maal mijn excuses aangeboden omdat ik zo rot reageerde vandaag. Voel me zo kut dat ik zo reageer! Bah!! Gelukkig heb ik zon lieve man die dat wel goed begrijpt, maar toch voel ik me rot. Hij verdient dat niet. En Jonna trouwens ook niet. Gelukkig voel ik me nu al een heel stuk beter. Jonna is ook lekker gehumeurd! Vanmiddag gaan we lekker op de fiets naar vriendin toe (zij is ook een jan. 2010 mama geweest). Haar dochter is een maand ouder als Jonna. Zij is trouwens ook weer zwanger en ik in Nov. Uitgerekend. Evan Bedankt voor het compliment! Satire Ik kreeg alle echos gewoon vergoed. Ik kreeg met 5 weken ook een echo, maar konden het hartje nog niet zo goed zien (bleek ook nog geen 5 wekend te zijn). Ik mocht toen ook met 9 weken terug komen en toen wel een kloppend hartje gezien en gehoord. Zo lang je niks hoort over kosten .wordt het vergoed. Ze moeten het van te voren zeggen als het niet wordt vergoed of eventueel niet wordt vergoed. Ik vroeg er ook zelf om, maar wel ivm een mk.
Het leek mij wel handig dat één iemand de lijsten bij houd (dat wil ik wel doen). Als er iets moet veranderen of erbij moet komen laat het me dan even weten. Bevallingslijst April 2012 mamas 1 April ---- gertje08, 2e kindje 2 April ---- Naomi123, 2e kindje 3 April ---- Chelleke84, 1e kindje ----------- Unox, 1e kindje 4 April ---- troela85, 1e kindje ----------- Kernesia (28), 1e kindje 5 April ---- tamtam78, 2e kindje 6 April ---- babs81, 3e kindje ----------- Vanny1979, 1e kindje ----------- Mammie Patricia, 2e kindje ----------- Linnie1984, 1e kindje 7 April ---- Dima, 1e kidje ----------- evan (30), 1e kindje 8 April ---- 9 April ---- Mau85 (26), 1e kindje ----------- Moontje2008, 2e kindje 10 April --- victoria (32), 3e kindje 11 April --- 12 April --- 13 April --- Wen1975, 2e kindje ----------- R3NSK3 (29), 1e kindje ----------- Ankje (28), 2e kindje ----------- Semiramis (28), 1e kindje 14 April --- 2012mama (26), 2e kindje, KS ----------- Estha, 2e kindje ----------- fidel2010, 1e kindje 15 April --- Nijntje27, 2e kindje ----------- charity2010, 2e kindje ----------- Hannie (23), 1e kindje 16 April --- MM1981, 1e kindje ----------- Wendie1979, 2e kindje 17 April --- Misssaki (25), 2e kindje 18 April --- Nicole84 (27), 2e kindje (eigenlijk 3e, mijn stiefzoon is 13 en telt ook voor 100% mee, maar 2e uit mijn buik ) ----------- LadyT, 1e kindje ----------- KateK via ICSI, 1e kindje 19 April --- Sar, 2e kindje 20 April --- Moestra (30), 2e kindje ----------- wonderbaby1, 2e kindje 21 April --- Debke83, 2e kindje 22 April --- 23 April --- Satire (27), 1e kindje ----------- Torties (23), 2e kindje 24 April --- 25 April --- liftrasa (28), 2e kindje 26 April --- 27 April --- snelly, 2e kindje 28 April --- fl3xgirl (26), 3e kindje 29 April --- 30 April --- 31 April ---
Het leek mij wel handig dat één iemand de lijsten bij houd (dat wil ik wel doen). Als er iets moet veranderen of erbij moet komen laat het me dan even weten. Afsprakenlijst April 2012 mamas 17-08-2010 --- babs81: afspraak gyn. ivm te lage bloeddruk 18-08-2010 --- troela85: 1e echo 19-08-2010 --- Anoniempjuh: 2e echo vk 09:30 uur 22-08-2010 --- Semiramis: 3e echo gyn 14:00 uur 23-08-2010 --- Satire: intake vk ---------------- Kernesia: intake vk 24-08-2011 --- Babs81: 2de echo gyn 14:30 ---------------- tamtam78: intake vk ---------------- MM1981: intake vk ---------------- charity2010: 1e echo 16:45 uur ---------------- Hannie: 1e echo ---------------- Linnie1984: 1e echo 25-08-2011 --- Unox: termijnecho ---------------- Moontje2008: 1e echo 29-08-2011 --- mama2012: afspraak + echo gyn 14:40 uur ---------------- Nijntje27: 1e afspraak gyn + echo 14:00 uur ---------------- Maud85: Intake vk ---------------- gertje08: 1e echo gyn. 09:00 30-08-2011 --- Maud85: 1e echo ---------------- Ankje: Intake vk 31-08-2011 --- MM1981: 1e echo ---------------- fidel2010: 1e afspraak gyn 10:30 uur ---------------- babs81: 3e echo 02-09-2011 --- KateK: 1e echo 05-09-2011 --- Mammie Patricia: intake vk + echo ---------------- Chelleke84: intake vk en 3e echo 06-09-2011 --- R3NSK3: intake vk + echo ---------------- evan: intake vk 08-09-2011 --- evan: 1e echo 13-09-2011 --- tamtam78: 1e echo VK 18:30 uur 16-09-2011 --- naomi123: termijnecho (3e echo) 20-09-2011 --- liftrasa: 1e echo 25-09-2011 --- ladyT: 1e echo 16:25
Dan ga ik er vanuit dat het allemaal vergoed wordt en geniet ik fijn van mijn eerste echo Ik kan in de voorwaarden van CZ bij echoscopie ook niets ontdekken over het aantal echo's dat vergoed wordt.
hier spanning MvM komt zo pffff. en hormonen okee niet lachen hoor maar heb gisteren zitten huilen bij The prince en me 2!! hoe verzin je het??? verder hier ook de dagen aftellen tot de eerste afspraak bij de gyn hoor pfff nog 13 dagen te gaan...
Hahaha fidel, vorige week zat ik in de auto te janken omdat Erwin Kroll op de radio gepassioneerd sprak over het zien van een zonsverduistering... en toen was ik nog maar net zwanger!
ik dat opzicht heb ik er meer vertrouwen in als vorig jaar, toen had ik daar geen last van, jah alleen als ik bijv. baby boom ging kijken dan bleef ik snotteren..
Hey meiden, ik zou ook graag mee willen kletsen met jullie! Ik ben waarschijnlijk 5.1 week, maar het kan ook heel anders zijn ivm mijn lange cyclus. As maandag heb ik al een echo omdat mijn laatste menstruatie op 4 juni was. Ik hoop natuurlijk dat er wat te zien is maar ik ga er maar niet vanuit. Het is trouwens ons eerste kindje! En kwaaltjes? Moe en erg last van hormonen....voel me ook schuldig naar vriend toe maarja je doet er niks aan he?!
Welkom Noosa!! Gefeliciteerd met je zwangerschap. A.s maandag een spannende dag voor je dus. Wij houden trouwens een bevallings en afspraken lijst bij....wil je er ook bij? Uitgerekende datum (tot nu toe): Hoeveelste kindje: Eventueel leeftijd: Afspraken die je wilt delen:
Goedemorgen, Ik ben ook een trouwe meelezer, maar reageren lukt me gewoon niet. Er kletsen hier zoveel mama's. Ek kan het niet allemaal bij houden. Ik heb net de HA gebeld. Ik ben zo vreselijk misselijk dat ik er niet meer normaal door kan leven. Ik wil alleen maar op de bank hangen en slapen. En eten is echt een onmogelijke opgave geworden. En ik weet dat als ik wat eet dat het daarna even beter gaat, maar probeer maar eens te eten als je kots misselijk bent. Nee, het beheerst op dit moment mijn leven en dus ook dat van m'n dochter. Niet gezellig zo. Maar de HA belt me vanmiddag terug. De assistent kon er niks over zeggen. Alle nieuwe meiden, welkom! Meiden met afspraken, succes! Hier komt vanavond MvM. Volgende week woe 1e echo en intake VK. Satire, Mijn VK zei dat je op z'n vroegst hartactie ziet met 6weken en 4dagen.