jah zal ff zoeken hoor!!! heb heeeel veel... ander moet je even op mijn hyves kijken staat onderaan de link... staat wel een reeds fotos bij van "ons alles" genoemd
Dat zijn het zeker!!! Shizhu heb ik al 10/11 jaar en 2 jaar geleden een beagle genomen, en ik wou een labradoe Tot mijn oudje shizhu begon in tw kakken. Town had ik zoiets... ik wil een labrador.. we hadden kinderwens afgesloten En toen kreeg mijn shizhu weer leven haha
valt wel mee hoor gewoon 3x per dag een hele grote wandeling maken!! en dan liggen ze weer munt!! het zijn wel ech onze kindjes!! en ons alles....
jah doe het ook zelf hoor!! vind het heerlijk om te wandelen met ze maar tussendoor doe ik ook wel 1 a 2x kort rondje
Babs: meid, wat vervelend dat dit je zo onzeker maakt. Maar zoals ik als velen de raad kan geven houd moed er in. En idd is makkelijker gezegd dan gedaan, maar onze duimen draaien ontzetten hard voor jou. Ik lees dat je nu weer even je zinnen het gezet op lekker kletsen hier. vind ik fijn om te zien. HAhah en dat jij dan net weer die hond ziet op de foto haha. Ik keek nog even terug van welke hond?? Maar ik lette alleen op het buikje. Naomie: ik ben nu 7 wkn en 1 dag, maar mijn buikje is er nog niet. Voel me wel wat opgeblaasder, maar daar heb je het ook wel bij gehad. Inhouden gaat wel wat moeilijker. Zullen de darmen wel zijn. Dames, ik heb vanmiddag mijn eerste echo. Spannennd. Om 16.10 uur. Maar kan vanavond pas jullie op de hoogte brengen aangezien ik daarna meteen naar verjaardag moet. Allemaal duimen he.. En ik kan het hier idd ook allemaal niet bijhouden. Zit ook bij de club en het lukt me gewoon niet. Maar lees wel dagelijks mee. Sorry daarvoor.
Zo ben dr weer, ff 2 uurtjes wegepit Wat een lieve foto's Babs... Wij zijn ook super gek met onze beestjes,, we hebben 3 katten. Maar wij zeggen ook altijd kids en wij zijn de pappa en mamma Ze geven je zoveel energie en levendigheid. heerlijk