Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Goedemorgen all!

@Chanelle, welkom en gefeliciteerd!

BBQ overleefd. Het ene stel had een doos rose mee en het andere stel een fles champagne.....

Van allebei een glas inschonken gekregen maar van beiden geen slok genomen, hihi van de rose had mijn vriend in de gaten en toen hij zijn glas op had zette hij die naast mijn glas en ging even later verder met mijn glas :p

Uiteindelijk zijn we nog een uurtje wezen bowlen, kreeg daar een paar behoorlijke steken in mijn buik, weet nu niet of het van bowlen kwam, de zwangerschap of de bbq. Ook vannacht harde steken dus was echt bang om naar de wc te gaan vanmorgen, maar was ok...

Gr. Linnie

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Linnie: Ik herken die steken ik heb er ook last van zal er wel bij horen maar onzeker wordt je er wel van.
    Fijn dat je de barbecue weer overleefd hebt wel slim van je vriend dat hij gewoon zijn glas naast die van jou zette en jou glas op dronk:)

3. Lantine

Lantine Lid

2 feb 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Kernesia en Chanelle Noah, van harte gefeliciteerd en welkom!

Linnie, ik heb me uitstekend vermaakt hoor op de kermis, wat is die allemachtig groot zeg. Daar is de kermis bij ons niks bij hoor. Wel net op tijd weer naar huis, die grote drukte trek ik op het moment niet zo best. De poffertjes daarentegen.. :)

De steken waar jullie over spreken herken ik vooral van de eerste twee weken na de bevruchting, nu wordt ik vooral wakker van buikpijn. Maar het gevoel blijft hetzelfde denk ik, de angst om de volgende ochtend naar het toilet te gaan.

Oh, en dames, begrijp me niet verkeerd hoor. Er is geen mooier alterntief dan moeder voor moeders. Ik zie alleen nog niet zo goed hoe het allemaal te organiseren.

Ow, ja, dat drinken is lastig he. Ik lustte graag een wijntje, dus het valt een ieder direct op. De keren dat ik dus al bol heb gestaan van de hoofdpijn de afgelopen tijd :D. Ach, over twee weken gaan we op vakantie en als we terug zijn, zijn we alweer een stuk verder.
    We zien wel.

Fijn weekend!

Groetjes

4. Lantine

Lantine Lid

2 feb 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps. Alternatief moet natuurlijk zijn..initiatief.

gr.

5. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    kernesia en chanelle, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!

ik heb mij net ook al weer aangemeld voor moeders voor moeders....
    ik moet even kijken hoe ik het doe met die flessen, miss dit keer wel bij centraal inleverpunt..

ik denk dat ze van de week contact met je opnemen...

6. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!!!

Ik ben donderdag gebeld door MvM en maandagochtend komt ze op bezoek. Heb het bij mijn vorige zwangerschap niet gedaan, dus ben erg benieuwd hoe t in zijn werk gaat, hopelijk kan ik die flessen een beetje discreet aan de 'weg' zetten... haha.

Steken in mijn buik heb ik ook gehad. Nu vandaag weer iets nieuws: beetje rozige afscheiding.... mmmmm moet ik me zorgen gaan maken?? Kan t me niet herinneren dat ik dit bij mijn zoontje toen ook had....

Gisteravond met mijn zusje en haar vriend deel 1 van de laatste Harry Potter gekeken. Was erg gezellig. Ze zijn ook blijven slapen en net weg. Zoontje ligt op bed en wij zitten even te 'chillen'. Gaan vanmiddag een glijbaantje ophalen in de buurt van Den Haag...

7. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx allemaal :)

Ik heb vanavond een feestje van mijn schoonzus. Zal wel lastig worden om onopvallend niet te drinken :p. Aangezien mijn vriend storingsdienst heeft en dus ook niet mag drinken, kan ik het excuus van bob niet gebruiken. Nu maar hopen dat het tussen alle mensen niet te veel opvalt :D.

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo allemaal,

ja al die feestjes maken het voor ons niet echt makkelijker !!!:D Nou jah... als smoes dat je aan de antibiotica zit kan misschien ng iemand gebruiken en als ze vragen waarvoor kun je blaasontsteking zeggen ofzo ahahah.

Vinden het ook zo moeilijk om het voor je te houden ???
    Ik heb mijn schoonmoeder al gezien en het is voor mijn vriend en mij zo moeilijk want wezijn zo gelukkig !!!!

Kuss

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Het is wat met al die feestjes :D maar genoeg creatieve ideeën hier om de zwangerschap te verbergen hoor ik al wel haha

Niet iedereen vertelt het direct dus.
    Tot wanneer willen jullie wachten met het vertellen??

pff ik heb echt steeds zo veel steken in mijn buik en een zeurend gevoel. En ik voel niet dat ik nodig moet plassen, soms ga ik naar de wc omdat ik denk: ben al een poosje niet meer geweest. en als ik dan heb geplast is de buikpijn ook minder. :( En ik ben verschrikkelijk moe, hebben jullie dat ook? We gaan vanavond uit eten met mijn schoonmoeder en haar vriend, daarna wilden ze nog even de stad in om wat te drinken, nou ik weet al niet waar ik de energie vandaan moet halen om uit eten te gaan :p

10. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben ook behoorlijk moe en het feestje vanavond begint om half 9, pfff :p. Ik zie wel tot hoe laat ik het vol hou.

@chanelle noah: Goed idee van die medicijnen, iedereen in mijn omgeving.g weet toch al dat ik on de haverklap blaasontsteking heb dus dat wordt wel geloofd :D.

11. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hallo allemaal:)

ik word als het goed is ook een april 2012 mama:)
    ik heb vorige week zondag positief getest!

ik ben uitgerekend op 1 april.

jullie allemaal gefeliciteerd!

zal zo even het lijstje aanvullen.

12. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje, 30 maart 2012
    Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 1 april 2012
    Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje, 1 april 2012
    xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje, 1 april 2012
    Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje, 1 april 2012
    Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje, 1 april 2012
    Assepoes84,
    27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 2 april 2012
    Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje, 2 april 2012
    Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje, 4 april 2012
    JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje, 5 april 2012
    Vlindertje1982, 29 jaar, Flevoland, 2de kindje, 5 april 2012
    tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje, 5 April 2012
    Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje, 6 April 2012
    Bloempje 83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje, 8 april 2012 ?

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Welkom rosemarie en gefeliciteerd!

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Zijn er hier nog meer mama's in spe die absoluut geen zere borsten hebben? ik lees overal over zere borsten en vind het raar dat ik dat niet heb :( of moet dat nog komen..

15. Ik heb ook geen zere borsten. Vorige zwangerschap ook niet gehad. Geen zorgen maken hoor!

16. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    dankje!

ik heb ook geen last van mn borsten, van de week jeukte ze een beetje maar voor de rest niet. heb ook nog niet zoveel kwaaltjes, maar dat zal heus nog wel komen haha

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ooh gelukkig, dat stelt me gerust. Ze zijn ook nog niet groter en voller ofzo...jeetje rosemarie, helemaal geen kwaaltjes? wat heerlijk!

18. April 2012 Mama's

Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje, 30 maart 2012
    Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 1 april 2012
    Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje, 1 april 2012
    xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje, 1 april 2012
    Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje, 1 april 2012
    Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje, 1 april 2012
    Assepoes84,
    27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 2 april 2012
    Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje, 2 april 2012
    Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje, 4 april 2012
    JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje, 5 april 2012
    Vlindertje1982, 29 jaar, Flevoland, 2de kindje, 5 april 2012
    tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje, 5 April 2012
    Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje, 6 April 2012
    Bloempje83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje, 6 april 2012

Ik heb mezelf toch maar op 6 april gezet. Hoe rekenen jullie je bevallingsdatum uit?

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Rosemarie: Gefeliciteerd en welkom

@ Juultje: Ik heb wel gevoelige borsten, maar niet overdreven zeg maar.
    Vanmorgen hebben we het onze vrienden verteld en net mijn schoonouders op een hele originele manier(al zeg ik het zelf;))
    Mijn man kwam op het idee om een diploma te maken.
    Een grote broer diploma hij is erg leuk geworden en mijn schoonouders vonden het ook leuk al viel het kwartje niet meteen:)

20. Wij hebben mijn ouders net gewoon de test laten zien. Schoonouders vertellen we het wat later en ga ik ook iets leuks voor bedenken.

Deel Deze Pagina