[FONT="]Het leek mij wel handig dat één iemand de lijsten bij houd (dat wil ik wel doen). Als er iets moet veranderen of erbij moet komen laat het me dan even weten.[/FONT] [FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT][FONT="] ---- gertje08, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Rosemarie86, ? kindje[/FONT] [FONT="]2 April[/FONT][FONT="] ---- Naomi123, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Kawaii, ? kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT][FONT="] ---- Chelleke84, 1e kindje [/FONT] [FONT="]----------- Unox, 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Jonie2, ? kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT][FONT="] ---- troela85, 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Kernesia (28), 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- danielle, ? kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT][FONT="] ---- tamtam78, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- JuultjeT, ? kindje[/FONT] [FONT="]----------- Dijkim, ? kindje[/FONT] [FONT="]----------- vlindertje1982, ? kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT][FONT="] ---- babs81, 3e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Vanny1979, 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Mammie Patricia, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Linnie1984, 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- anoniempjuh, ? kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT][FONT="] ---- Dima, 1e kidje[/FONT] [FONT="]----------- evan (30), 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- LinC, ? kindje[/FONT] [FONT="]----------- Mirella25, ? kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT][FONT="] ---- trotsemamavan2, ? kindje[/FONT] [FONT="]----------- Milapalou, ? kindje[/FONT] [FONT="]9 April[/FONT][FONT="] ---- Maud85 (26), 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Moontje2008 (31), 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Celestea, ? kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT][FONT="] --- victoria (32), 3e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Petitcherry, 2e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT][FONT="] --- Marleen31, ? kindje[/FONT] [FONT="]----------- ikhoophet01, ? kindje[/FONT] [FONT="]12 April[/FONT][FONT="] ---[/FONT] [FONT="]13 April[/FONT][FONT="] --- Wen1975, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- R3NSK3 (29), 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Ankje (28), 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Semiramis (28), 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- bloem26, ? kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT][FONT="] --- 2012mama (26), 2e kindje, KS[/FONT] [FONT="]----------- Estha, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- fidel2010, 1e kindje[/FONT] [FONT="]15 April[/FONT][FONT="] --- Nijntje27, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- charity2010, 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Hannie (23), 1e kindje[/FONT]
[FONT="]16 April[/FONT][FONT="] --- MM1981, 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Wendie1979, 2e kindje[/FONT] [FONT="]17 April[/FONT][FONT="] --- Misssaki (25), 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- kim198, 1e kindje[/FONT] [FONT="]18 April[/FONT][FONT="] --- Nicole84 (27), 2e kindje (eigenlijk 3e, mijn stiefzoon is 13 en telt ook voor 100% mee, maar 2e uit mijn buik )[/FONT] [FONT="]----------- LadyT, 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- KateK via ICSI, 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Noosa (24), 1e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT][FONT="] --- Sar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]20 April[/FONT][FONT="] --- Moestra (30), 2e kindje[/FONT] [FONT="]----------- wonderbaby1, 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 April[/FONT][FONT="] --- Debke83, 2e kindje[/FONT] [FONT="]22 April[/FONT][FONT="] --- baccy (26), 1e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT][FONT="] --- Satire (27), 1e kindje[/FONT] [FONT="]----------- Torties (23), 2e kindje[/FONT] [FONT="]24 April[/FONT][FONT="] --- Satire, ? kindje[/FONT] [FONT="]25 April[/FONT][FONT="] --- liftrasa (28), 2e kindje[/FONT] [FONT="]26 April[/FONT][FONT="] --- [/FONT] [FONT="]27 April[/FONT][FONT="] --- snelly, 2e kindje[/FONT] [FONT="]28 April[/FONT][FONT="] --- fl3xgirl (26), 3e kindje[/FONT] [FONT="]29 April[/FONT][FONT="] ---[/FONT] [FONT="]30 April[/FONT][FONT="] ---[/FONT] [FONT="]31 April[/FONT][FONT="] ---[/FONT]
[FONT="]Het leek mij wel handig dat één iemand de lijsten bij houd (dat wil ik wel doen). Als er iets moet veranderen of erbij moet komen laat het me dan even weten.[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]19-08-2010[/FONT][FONT="] --- Anoniempjuh: 2e echo vk 09:30 uur[/FONT] [FONT="]---------------- Gentle: vk[/FONT] [FONT="]22-08-2010[/FONT][FONT="] --- Semiramis: 3e echo gyn 14:00 uur[/FONT] [FONT="]---------------- vruchtje24: echo gyn.[/FONT] [FONT="]---------------- rosemarie: Intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- Noosa: 1e echo[/FONT] [FONT="]23-08-2010[/FONT][FONT="] --- Satire: intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- Kernesia: intake vk[/FONT] [FONT="]24-08-2011[/FONT][FONT="] --- Babs81: 2de echo gyn 14:30[/FONT] [FONT="]---------------- tamtam78: intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- MM1981: intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- charity2010: 1e echo 16:45 uur[/FONT] [FONT="]---------------- Hannie: 1e echo[/FONT] [FONT="]---------------- Linnie1984: 1e echo[/FONT] [FONT="]---------------- Boney: intake vk en 1e echo[/FONT] [FONT="]25-08-2011[/FONT][FONT="] --- Unox: termijnecho[/FONT] [FONT="]---------------- Moontje2008: 1e echo[/FONT] [FONT="]29-08-2011[/FONT][FONT="] --- mama2012: afspraak + echo gyn 14:40 uur [/FONT] [FONT="]---------------- Nijntje27: 1e afspraak gyn + echo 14:00 uur[/FONT] [FONT="]---------------- Maud85: Intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- gertje08: 1e echo gyn. 09:00[/FONT] [FONT="]30-08-2011[/FONT][FONT="] --- Maud85: 1e echo[/FONT] [FONT="]---------------- Ankje: Intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- Gentle: termijnecho vk[/FONT] [FONT="]---------------- LinC: 1e consult gyn. en ws 1e echo[/FONT] [FONT="]---------------- Mendy: 1e echo[/FONT] [FONT="]---------------- Hannie: intake vk[/FONT] [FONT="]31-08-2011[/FONT][FONT="] --- MM1981: 1e echo[/FONT] [FONT="]---------------- fidel2010: 1e afspraak gyn 10:30 uur[/FONT] [FONT="]---------------- babs81: 3e echo[/FONT] [FONT="]01-09-2011[/FONT][FONT="] --- Mendy: intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- Marleen31: intake vk en echo[/FONT] [FONT="]---------------- JuultjeT: termijnecho vk[/FONT] [FONT="]02-09-2011[/FONT][FONT="] --- KateK: 1e echo[/FONT] [FONT="]---------------- Mirella25: intake vk en 1e echo[/FONT] [FONT="]05-09-2011[/FONT][FONT="] --- Mammie Patricia: intake vk + echo[/FONT] [FONT="]---------------- Chelleke84: intake vk en 3e echo[/FONT] [FONT="]---------------- kim198: 1e echo[/FONT] [FONT="]06-09-2011[/FONT][FONT="] --- R3NSK3: intake vk + echo[/FONT] [FONT="]---------------- evan: intake vk[/FONT] [FONT="]---------------- Milapalou: vk[/FONT] [FONT="]08-09-2011[/FONT][FONT="] --- evan: 1e echo[/FONT] [FONT="]13-09-2011[/FONT][FONT="] --- tamtam78: 1e echo VK 18:30 uur[/FONT] [FONT="]16-09-2011[/FONT][FONT="] --- naomi123: termijnecho (3e echo)[/FONT] [FONT="]19-09-2011[/FONT][FONT="] --- LinC: [/FONT][FONT="]echo gyn.[/FONT] [FONT="]20-09-2011[/FONT][FONT="] --- liftrasa: 1[/FONT][FONT="]e echo[/FONT] [FONT="]25-09-2011[/FONT][FONT="] --- ladyT: 1[/FONT][FONT="]e echo 16:25[/FONT]
[FONT="][/FONT] [FONT="]Heeey! Hier ben ik weer [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]De lijst die ik bij hou wordt wel lang moet het nu ook in 2 berichtjes doen.[/FONT] [FONT="]Nu zat ik te denken om een forum te openen, maar dan ook gesloten.[/FONT] [FONT="]Je kunt dus alleen meelezen als je bent aangemeld.[/FONT] [FONT="]Hoe vinden jullie dat? [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik blijf natuurlijk ook gewoon hier kletsen hoor! Maar op een eigen (april 2012 mamas) forum kunnen we nog meer fotos delen en daarop reageren .etc.[/FONT] [FONT="]Ook zelf onderwerpen toevoegen voor vragen, waar mensen weer op kunnen reageren.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Hoe vinden jullie dat?[/FONT] [FONT="][/FONT]
oke. misschien is het ook maar 1dagje. maar het was zelfs met staan al strak, niet alleen met zitten. hopelijk word het snel beter, want het is wel onhandig ik heb vrij hoge broeken, maar misschien zal ik er geen last van hebben met legging en rok en als ik thuis ben lekker mn huispak aan. ben benieuwd... en nogsteeds aan het aftellen hihi elke avond denk ik... nog zoveel nachtjes... nu nog 5
klinkt leuk zo een gesloten forum!! hier begint mijn baarmoeder ook al boven mn schaambot uit te komen hoor!! is vrij normaal bij een 2e of ander kindje....
Nou weet je wat..... ben er al een hele avond mee bezig...probeer een site te openen zodat we handige lijstjes bij konden houden....of een forum te openen zodat je zelf mooi foto's enzo bij kon houden. Dit gaat boven mijn pet...kom er niet uit. Dus helaas gaat niet door. Tenzij er een handig iemand is die er wel mee overweg kan.
ik kan dat zelf volgens mij niet voelen... vandaag tijdens de echo ging de vk ineens voelen (ja dat ding er dus in, en dan nog ff bovenop drukken ook, stel t je ff voor haha) en toen vroeg ie, je hebt de intake al gehad he?ik zeg nee volgende week.ow ok....en verder zei ie niks....dus waarom ie nou ineens voelde, geen idee
Ow ja joh! Dit is ook ons 2e...vind het wel spannend allemaal. Hoorde wel dat alles sneller ging dan bij de eerste, maar schijnbaar dus ook met groeien met buik enzo.
Meiden mag ik me bij jullie aanmelde? het is mijn tweede kindje! Ik heb 7 september eerste afspraak bij vk en dezelfde week een echo als het goed is. Ik ben waarschijnlijk 18 april uitgerekend. Ik hoop dat ik jullie allemaal kan bijhouden!
ja alles gaat sneller bij een 2e mijn buik groeit ook veel sneller! de bevalling zal waarschijnlijk ook sneller gaan.... de vk verwacht hier dat ik nog eens niet naar het zkh zou kunnen want ben vorige keer bevallen in 5 uur tijd waarvan 8 minuten persen haah ben benieuwd hoe snel deze eruit zal komen!
Hahahaha!! Hier hetzelfde verhaal. Ik wilde in het zkh bevallen, maar ging niet. Mijn vliezen braken om 3 uur 's nachts een half uurtje later weeën en al snel pers weeën. Ik mocht een lange tijd niet persen omdat Jonna in het vruchtwater had gepoept en dus naar het zkh moest. Maar dat ging echt niet...dus wachten op de ambulance en toen mocht ik toch thuis bevallen. Jonna werd om 7 voor 7 geboren 's ochtends. Bij mij moeten ze nu ook gelijk langs komen als mijn vliezen breken. Mag niet afwachten tot regelmaat....want die had ik dus niet....gewoon hupa.....gelijk flinke weeën om de minuut ofzo. whahahaha
hihi dan beval je nu waarschijnlijk even tussen het koken en eten in haha. het nadeel is wel dat het van onderen geen tijd heeft gehad om op te rekken heb jij dat ook gehad??
was hier ook totaal niet opgerekt:S helaas......!met alle gevolgend van dien! maar komt goed hoop dat het nu wel een beetje opgerekt is daar voor nr 2 hihi