Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    LadyT, wat vervelend dat je je zo rot voelt, en ook niet echt zekerheid hebt..hoop echt dat je vandaag weer een knaltest hebt!

Bevalling, mijn bevalling was een geplande keizersnee omdat ik een botafwijking heb, ik wist dus precies wanneer Finn geboren werd, en dat zal ook bij dit kleintje weer zo zijn. Rond de 38 weken, dus hoef niet zo heeeel lang te wachten.

Hier lekker geslapen, Finn tot 6u en toen samen naar beneden gegaan lekker tv kijken.. Finn vroeg wel verbaasd waar is papa??
    Vandaag gaan we even lekker shoppen, samen met mijn moeder en zus. Zus weet dat ik zwanger ben, maar moederr nog niet...hmmm...hopelijk houd ik me mond!

Morgen met Finn naar Plopsaland...ben benieuwd hoe mijn kabouter Plop fan dat vind!!

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe

Tierpark Nordhorn, daar was mn zus laatst ook geweest en ze vonden dat een groot succes, hmm, misschien ook maar eens heen, wonen er niet al te ver vanaf dus..

Het valt me tot nu toe mee hoor, vind het wel gezellig alleen met Finn!;)

3. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    zo ben weer bij ! wat een verhalen over naaicursus en uit/inscheuren brrrr ben benieuwd wat me te wachten staat volgend jaar april....

@ ankje hier gaat het prima lief dat je er naar vraagt, geen bruin meer !

@hannie ook hier een opgezette buik, ik kreeg gisteren mn pakje van de h&m binnen daar zat een positie broek bij, deze was in de sale dus ik dacht laat ik hem gewoon bestellen hihihi gisteren aangepast hij zat echt lekker wat een verademing ! vind het nog wel een beetje vroeg hoor net als jij, ben vandaag precies 7 weken...

@ anoniempjuh wat vreemd dat hij bij je ging voelen en daar verder niets over vertelde !!! je was zeker even overdonderd of heb je lter nog om opheldering gevraagd ?

@ lady T ik heb de blaren op mn duimen staan ! en en heb je alweer een test gedaan ?

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    brrr dames ik krijg de kiebels als ik jullie zo hoor over scheuren, vinger in je kont naaien brrrrrr, jullie maken de 1e keer gangers wel zenuwachtig hoor!!!!!

Lady T ik duim, heb je al getest???
    mama patricia, ohhhh wat een opluchting een goede echo. ppfff wat een spanning. ik zou ook zeker een andere VK opzoeken.. en kan je geen officiele klacht tegen hun indienen ofzo. er zijn genoeg mensen die al met 6 wkn een echo krijgen....

ehh chelleke toch vroeg over wisselende kwaaltjes, 2 dagen volop last en dan ineens niks??? jah hier ook hoor maakt je zo onzeker pffff..

dames ik ga weer gauw, grootst waterpolo-toernooi dit weekend van onze vereniging. (www.zepta.nl) en ik moet vanmiddag in de verkoop staan, en wil vanmorgen even mijn teamgenoten aanmoedigen.. hihi brrr heb een mooie rede om niet mee te spelen ( maar t water is ook maar 19.3 C) mij te koud

en ohja willen jullie stemmen voor mij op
    Leukste dorp van Groningen - Sellingen
    ons dorp doet mee aan het leukste dorp van groningen en we zitten in de finale!!!!

5. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dniet bang zijn hoor:p het is het echt waard, en scheuren voel je niet:D

6. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Nou ik stem op ons dorp haha... Aduard.
    Wat grappig al die activiteiten erom heen he ;)

7. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo lieve meiden!

Ik durf weer een beetje te lachen! De test vanochtend was duidelijker dan gisteren en meer vergelijkbaar met mijn eerste twee tests.
    Ik realiseerde mij opeens dat mijn eerste test al vrij duidelijk was, en dat het misschien in 1 week niet veel meer knal wordt (bij mij tenminste), maar het streepje zat er duidelijk vanochtend! Ik moet misschien nu ook stoppen met testen....heb al 6 testen gedaan in 9 dagen...:)

Ik ben wel van mijzelf geschrokken....zo bang en intens verdrietig dat ik gisteren was... dat ken ik niet helemaal van mezelf (ben wel een piekeraar maar toch...)

Ik wil jullie allemaal zo ontzettend bedanken voor het medeleven en duimen (babs ook dank je voor privé berichtje)...echt heel fijn!

Zojuist manlief weggebracht...hij gaat nachtje weg met allemaal vrienden... hij wilde eerst niet gaan, maar ik denk dat het nu wel goed komt (dit weekend tenminste...het blijft altijd onzeker die eerste weken).
    Mocht ik steun nodig hebben, dan weet ik jullie te vinden, haha ;)

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Fijn dat je je rust weer gevonden hebt!
    Dat is nu toch het belangrijkste.
    Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...;)

9. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0

Hallo meiden ik ben het zelf Patricia ff
    Wij zijn zelf van mijn laatste ongesteldheid uitgegaan 3 juli cyclus 26
    omdat ik die cyclus de laatste maanden heb gehad.
    Daarom omdat de gyn zei 5 1/2 6 weken dacht ik dat hij van de ovulatie datum uit ging
    en de meting van de echo.
    Manlief belt sowieso de Vk op en zegt dat er wel een echo gemaakt is.
    En we spelen ook met de gedachten om bij de gyn te blijven lopen.
    En nog bedankt voor jullie lieve reacties!
    (bloedverlies is bijna verdwenen op dit moment!)

@LadyT wat leuk dat jou test van vanmorgen weer positiever is!

10. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ mammie patricia vreemd verhaal hoor dat hij zegt geen echo te kunnen maken....
    goed dat je man nog even belt om te melden dat er wel een echo gemaakt is ! fijn dat het bloeden bijna gestopt is
    en dat je echo goed was

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Fijn dat ook bij jullie de rust weer een beetje terug is!!:)

12. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patricia
    Wanneer mag je weer een echo???
    Ga je je onderschrift veranderen???

13. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @babs8i Ik moet de 29e terug komen bij de gyn dan wordt er een nieuwe echo gemaakt.
    Ja ik had de onderschrift al veranderd alleen twijfel nog over de banner.(toch bang nog soms).

@evan ja dat klopt ik had het ook niet zien aankomen dat ze zoiets zouden zeggen.
    Ben ook benieuwd naar het antwoordt maandag als ze te horen krijgen dat het wel kon in het ziekenhuis.

@moestra dat ik na de gyn kon gisteren scheeld me een hoop,ik moet er niet aan denken dat ik normaal een heleweek nog mee had moeten lopen met die onzekerheid.

Zo ga ff rusten lekker op de bank wil me niet te veel inspannen nog.
    Fijne dag nog vandaag meiden

14. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    Heb heel wat bladzijden weer terug gelezen, het gaat behoorlijk snel hier! Maar jeej, ik heb me even kapot gelachen zeg over vinger in kont, haha raar idee eigenlijk!
    Maar we moeten de zwangeren van de 1e niet bang praten he ;)
    Duss het volgende stukje dan even niet lezen xD

Ik ben bij onze eerste ook gescheurd van de binnenkant en je voelt daar niks van! Je bent dan zo in de weeën, dat je maar aan één ding denkt, baby eruit!! Ik vond persoonlijk de verdoving heel vervelend.. Ze prikte precies in mn Hello Klitty! Dus uit reflex heb ik de verdovingsnaald weggeslagen, verloskundige boos!! Naja, de 2e prikpoging was een stuk aangenamer :p
    Na de tijd maar even excuses gemaakt.. ;)

@LadyT: Super meid dat de test vanmorgen weer donkerder van kleur was! Geeft je toch weer positiviteit!
    @Patricia: Enorm fijn dat het bloeden minder wordt!!

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames, hebben jullie ook dagen dat jullie je ellendig voelen en daarna weer dagen lang vrijwel geen symptomen??? heb nu al voor de 3e dag achter elkaar bijna nergens last van heel af en toe een klein krampje, borsten zijn wel nog groter hoor maar veel minder gespannen, aders wel nog goed zichtbaar..... al met al geen signalen dat er iets mis is, maar toch maakt het me erg onzeker, Hoop snel wat meer gerustgesteld te kunnen worden

16. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vriendlief: welkom en gefeliciteerd.

@LadyT: fijn dat je test nu weer donkerder is. En je hebt groot gelijk, je kan nu beter niet meer verder testen.

@Patricia: ben blij dat je wat opgelucht bent en je zelf weer aanwezig bent hier.

Hier wel heel wat gedoe. Gisteravond kwam mijn zwager dat zijn relatie met zijn vriendin over is (zij is vreemd gegaan). Het vervelendste van de situatie is nog dat zij samen een zoontje hebben en hij is nu heel bang die kwijt te raken. Ze had namelijk al een dochter van een ander en die vader heeft ze ook heel goed uit haar leven gewerkt.
    Verder vandaag toch ook nog maar naar de dierenarts gegaan. Bloed geprikt, urine onderzocht en foto gemaakt van de hond en nu mogen we morgenochtend terugbellen. Wel fijne man, en erg begaan, erg prettig dat we op zondag ook kunnen bellen :).

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik snap je onzekerheid meid (ik heb het zelf ook mega en heb a.s. maandag eindelijk de echo). Houd je vast aan je goede echo dan is de kans op een miskraam nog maar klein is mij verteld. Ik had van de week ook bijna nergens last van en is 2 dagen weer heel misselijk etc. Geniet er maar van dat je even geen klachten hebt:)

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Patricia: wat afschuwelijke onzekerheid hebben jullie gezeten zeg. En wat een slechte VK. Toch onmenselijk om iemand zo in onzekerheid te laten zitten als het niet nodig is.
    Probeer het vertrouwen terug te krijgen en te genieten.

vriendlief: gefeliciteerd

Ik probeerde eigenlijk (tijdelijk) iets minder op zwp te komen omdat ik me alleen maar slechter/onzekerder voel als ik hier ben geweest. Waarschijnlijk mede door de evt. slechte verhalen of topics. A.S. maandag hebben we eindelijk onze 1e echo ben dan als het goed is 7wkn. Ik ben iets relaxter maar soms nog heb ik een zenuwenvlaag van "zal het wel goed zijn" waarop manlief zegt. Je hebt toch zwangerschapskwaaltjes zoals moe, af toe misselijk en pijnlijke borsten, geen bloedverlies en/of krampen...........maar toch haal ik het soms in me hoofd zo een zorgen te maken. Maar voor vele van jullie heel herkenbaar. Op naar nog meer topecho's:)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Vruchtje: thanks, ik probeer me er ook aan vastte houden hoor, ze zeggen dat de kans op miskraam na een kloppend hartje minder dan 10% is..... we gaan er maar van uit.... btw krampjes beginnen weer wat te komen ;) kan er maar beter over zwijgen hahahahaha... stress he, zwanger zijn ;)

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Door mijn eigen ego bericht helemaal vergeten om mamma patricia een dikke knuffel te sturen en te zeggen dat ik echt blij ben voor je dat alles goed blijkt te gaan..... ik zal heel hard voor je duimen!!!!!!
    Sorry

Deel Deze Pagina