@Ankje ik wil wel eens kijken om een forum op te starten. Ben niet helemaal onbekend met het bouwen van een webpagina, heb die van mij zelf ook gemaakt @Hannie ik ben echt een rokken persoon dus durf niet te zeggen of ik al iets van een zw buikje heb. @Vriendlief Welkom en gezellig dat je komt meekletsen !! @LadyT Dikke digi knuffel !! Ben blij dat je test van vandaag een beter resultaat gaf. Ik zou inderdaad maar stoppen met testen als ik jou was. Word je alleen maar onzeker van... @2012mama Het Tierpark in Nordhorn is inderdaad erg leuk. Ik vind de dierentuin groot genoeg voor mijn mannetje en daarna kan hij heerlijk op de speeltuin en mama op het terras in de zon haha. @fidel2010 Veel plezier van het weekend met het toernooi !! En heb voor je gestemd hoor @Mammie Patricia ik zou ook niet meer naar de vk heen willen hoor. Blijf je toch lekker bij de gyn. @Chelleke84 en @Vruchtje24 Jullie hoeven je echt niet ongerust te maken bij geen symptomen hoor. Ik heb 9 maanden lang geen symptonen gehad en heb toch een mooie knul van 2,5 jaar Op het moment heb ik ook nog geen symptomen en daar geniet ik van. Je weet maar nooit wanneer het om kan slaan. Ik duim dan ook hard voor weer zulke 9 maanden haha @bevalling Mijn bevalling was prima te doen en ook geen rare dingen Dus laat je niet afschrikken 1ste keer zwangeren, het kan ook anders!! Hele dag had ik wel last van voorweeen (erg lichtjes hoor) maar het zette naar mijn gevoel geen zoden aan de dijk. Rond 16.00 werden de weeen ineens pijnlijker en redelijk snel op elkaar. Heb dus ook om 17.00 verlos gebeld en die was er om 17.30. Had toen al 7cm ontsluiting. Omdat ik nog wou eten met de verlos afgesproken dat ik om 19.00 in het ziekenhuis zou zijn. 19.00 in het ziekenhuis met 9 cm ontsluiting. 19.15 vliezen werden gebroken en had meteen 10 cm. moest wachten met persen ivm geen gyn en gepoept in vruchtwater... 19.45 gyn was er en mocht persen. 20.08 en 3 persweeen later was mijn grote knul van 4210 gram er. Ben wel een klein stukje uitgescheurt maar daar heb ik niks van gevoelt. Zelfde als de hechtingen ook niks van gevoeld hoor. Ben benieuwd wat de gyn zometeen zegt over wanneer ik moet bellen want ben ook best snel bevallen al zeg ik zelf.
Mamma Patricia: ik heb jou hele verhaal niet gevolgd maar wil je veel succes wensen! Sar: idd we mogen de eerstelingen niet bang maken. Ben het wel totaal niet met je eens hoor! Hier ook van binnen ingescheurd en dat schijn je niet te voelen omdat het in een wee gebeurd. Nou laat ik die net niet hebben gehad....die weeeen de scheuren voelde in wel degelijk!!!!! BAH. Hier vanmorgen weer wel beetje roze afscheiding rest van de dag niet dus tja......heb nog lang geen echo dus blijf hopen! Morgen lekker naar lineushof!
@vriendlief. Ik heb die roze afscheiding een week lang gehad van halverwege week 5 tot halverwege week 6. had met 6+6 een goede echo en kloppend hartje. had het Zh gebeld, maar die gaven aan dat dit heel vaak voorkomt vroeg in de zwangerschap. maak je er maar niet te druk over dus....
chelleke: Ow nou dat zou wel over een komen met mijn duur dan....! Zit alleen in de twijfels een beetje omdat ik voor Jan een mk gehad heb.....maarja twijfels blijven er altijd tot die 12 weken....Kan er toch niet veel aan doen. Bedankt voor je gerusttellende reactie
Zo ik heb voor de liefhebbers een besloten forum opgestart. april2012mama.bbforum.nl • Forumoverzicht Je kunt je aanmelden en dan moet ik je account verifiëren. Ik zal in de loop van de tijd dingen bij voegen maar kan er vandaag de puf niet meer opbrengen
Als jullie het niet erg vinden blijf ik hier mee schrijven.....anders ga ik het niet bijhouden. Ik hoop dat er nog een paar hierblijven sorry.
Gelukkig ik weet ook waar het aanligt. Mijn Google chrome vult automatisch het wachtwoord overal in. Soms handig maar nu nog niet. Als het goed is zie je een knopje New Topic en als je die aanklikt werkt het net als hier.
OW! Oke! Thanks! Was bang dat een nieuw topic een heel nieuw onderwerp zou zijn... Succes met je administratie!
New topic is inderdaad een nieuw onderwerp. Reply is reageren op een bestaand onderwerp. En dank je wel