Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    fl#xgirl: zodra je geen kramp heb is er niks loos he......Meid sterkte!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Weet dat het erbij kan horen maar heb het eerrder gehad toen ging het mis kan wel janken...:(

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik weet het meis. heb het dus ook gehad en heeft best lang nog hoop gehad duurde toen heel lang voordat het echt mis was.....
    Ga duimen voor je! Ik heb ook roze verllies nu......hoop er ook het beste van. Ga je geen hoop geven maar alles kan nog goed komen he!*KNUF*

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallooooo!
    Wat hebben jullie lekker gekletst zeg! Gezellig.
    Leuk al die bevallingsverhalen, naaien, knippen en hechten :p
    Ik had ook een snelle bevalling. Om 4u 's nachts braken m'n vliezen, om 6u kreeg ik weeen en om 7u kreeg ik een weeenstorm en die duurde tot 10u. Inmiddels naar het ZH gereden, daar aangekomen al 10cm. Uurtje geperst, lukte niet, gyn erbij, knip, vacuum er op en 11.12u is ze geboren.
    Voor de knip een verdoving, daar voelde ik niks van. Hechten ook niet. Enige vervelende vond ik dat de gyn koud water gebruikte om de boel tijdens het hechten steeds schoon te spoelen. Schrok me elke keer kapot van zo'n koude plens in m'n muts... ;)
    Na die tijd erg veel last gehad van de knip en voornamelijk van de hechtingen. Hoorde later dat die gyn er om bekend staat het niet zo netjes te doen. Hij had ook veel te dik hechtdraad gebruik en dikke knopen gelegd hoorde ik later van de VK. Sukkel... Maar gelukkig nu helemaal nergens last meer van.

Alle meiden in onzekerheid: Knuffel en veel sterkte...

Nieuwe dames: WElkom

EN het nieuwe forum? Prima, maar ik blijf hier. Heb hier al een paar topics die ik volg en dat vind ik prima zo. Anders kom ik helemaal nooit meer achter de laptop weg. De club kom ik ook nooit. Het kost me gewoon te veel tijd.

Ik ga nog even wat dingetjes opruimen enzo en dan vroeg naar bed. Heb morgen weer vroege dienst en dat is me vanmorgen vies tegen gevallen. Bah... Maar gelukkig maar van 7-10. Is dus best te overzien.

Slaap lekker allemaal!

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]evan[/FONT]
    [FONT=&quot]Wat super dat je geen bruine afscheiding meer hebt! Wat een opluchting[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Bevallingsverhalen[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Pfff…wat een heftige zitten er tussen zeg! Phoe![/FONT]
    [FONT=&quot]Maare….wij poepen onze kids er zo uit joh! Hahahahaha[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]fidel[/FONT]
    [FONT=&quot]Hahahaha…als je het leest lijkt het heel erg. Maar je zult zien….zodra het tijd is om te bevallen wil je niks liever dan dat! Komt helemaal goed![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]LadyT[/FONT]
    [FONT=&quot]Had je vlak na je berichtje van je testjes ook 2 foto’s gestuurd van mijn testen. Maar die heb je denk ik over het hoofd gezien :)[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Patricia[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Wat fijn dat het bloedverlies minder is zeg! Wat een stress was dat.[/FONT]
    [FONT=&quot]Wat zei de vk eigenlijk….volgens mij moet die zich nu erg rot voelen om een verkeerd advies te geven.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke[/FONT]
    [FONT=&quot]Die stemmingswisselingen heb ik ook vreselijk last van. Erg klote is dat he?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Kernesia[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Oef! Dat is niet niks voor je zwager zeg! En al helemaal niet met hun kindje.[/FONT]
    [FONT=&quot]Hopelijk lost dit zich toch ‘normaal’ op.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]liftrasa[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Zie dat je al bezig bent geweest.[/FONT]
    [FONT=&quot]Selestea had me ook ge-pb-t. :)[/FONT]
    [FONT=&quot]Was al bezig geweest met een forum, maar die sluit ik dan wel.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Forums[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Ik blijf ook gewoon hier kletsen hoor! Maar kijk ook bij het gesloten forum.[/FONT]
    [FONT=&quot]Heb me btw aangemeld en zou (als ik erop kan) de bevallingslijst en afsprakenlijst plaatsen.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]fl3xgirl[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Oei oei….blijf voor je duimen meis! knufff[/FONT]

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @fl3xgirl ik ga heel hard voor je duimen dat het niks ernstigs is !!

@Ankje de lijsten had ik al gekopieerd en geplakt vanaf hier.
    Heb ze alleen iets overzichtelijker gemaakt.
    we hebben toch genoeg ruimte daar ;)

Ik zal je ook wat meer rechten geven zodat je eventueel ook berichten kan aanpassen enzo.
    Dit ivm de lijst ;)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik wacht nog even met aanmelden op andere forum tot ik goede echo heb gehad hoop dat jullie het begrijpen

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik ga nog even tv kijken en hopelijk kan ik strax wat slapen morgen ga ik nog mijn laatste testje doen ben beneiuwd of ie knalt....

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    denk dat je met een mk ook gewoon een positieve test kan hebben hoor........denk dat daar even wat meer duidelijkheid over geplaatst moet worden!
    HCG blijft dan nog tijdje in je urine geloof ik!

10. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriendlief

Ik kon mijn miskaam wel vinden.
    Hij werd vager!! En van 2-3 stond er 1-2
    En de echo was dus niet goed!!!

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    #1531 vriendlief, 20 aug 2011
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
    o ok ja sorry ik doe altijd de kruidvat testen ik was gelijk na mijn mk weer zwanger dus dacht toen nog dat het van de mk was en dat zou ook nog zo kunen zijn toen. Ik bedoel het niet verkeerd! maar vind het zo sneu als het na een goede test niet goed gaat!. Denk idd dat een echo uitsluitsel geeft(vaak). Maar bij bloedverlies krijg je doe toch eerder als je belt!

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    babs lees dat je na 5 jaar spontaan zwanger bent! Leuk zeg! ook vaak een echo! is dat daarom?

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Weet dat een positest geen garantie heeft maar is hij vager als die van vanmorge weet ik genoeg en anders houden we nog hoop ;)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Krijg als het goed is met 8 weken een echo ivm een ma in 2007 ze dachten toen aan een molazwangerschap wat het uiteindelijk niet was... Sindsdien heb ik bij mij 2 goede zwschappen met 8 weken al een echo gehad... Ga um nu ook claimen aangezien ik in juni een vmk heb gehad... En nu roze verlies heb...

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Oke flexgirl! sorry hoor probere je helemaal niet te ontmoedigen! Knuf voor jou en ik dnek aan je morgen ochtend! Sterkte en succes

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Geeft niks hoor haha je bedoelt het allemaal goed ;) pijn in de buik is weg bopelijk blijft ie weg!

Ik ga slapen tot morgen meisen hou jullie op de hoogte van mijn test!

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    oo okee ja zou ik ook claimen dan.....ZO ie zo moet je na een mk toch een echo maken om te kijken of het schoon is? Ik heb met 8 weken ongeveer ook een echo mocht hem ook eerder maar was bang dat er weinig te zien was. Stel dat ik nu bloed zu hebben zou ik ook nu mogen. Misschien kan je maandag vk even bellen en een echo vragen met 6 weken ofzo dan zie je al een hartje waarschijnlijk! proberen kan altijd

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]liftrasa[/FONT]
    [FONT=&quot]Whahaha! Had het gezien! Netjes hoor!![/FONT]
    [FONT=&quot]Daar heb je idd meer ruimte dan hier…scheelt he![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Thx voor de rechts….voel me vereerd! Lol[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]fl3xgirl[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Natuurlijk begrijpen we dat!! Enne….ik blijf ook gewoon hier kletsen hoor![/FONT]
    [FONT=&quot]Ontzettend veel sterkte!![/FONT]

19. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriendlief. Nee dat is omdat ik 14 miskramen heb gehad!!!
    En natuurlijk niet spontaan zwanger kon worden

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ow babs sjees das veel! ow wat zullen jullie nu gelukkig zijn zeg! Nou dan moet dit boontje wel blijven zitten!!! Succes

Deel Deze Pagina