Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohw heerlijk hoelang ben je nog vrij???
    jah het is en blijft altijd spannend!!
    Ik heb over 3dagen ook weer een echo, hoelaat heb jij hem??:(

2. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Ik heb al 4,5 gehad en heb nu nog 2 weken... Ben er op zich wel zat van, maar met hoe ik me voel vind ik het geen straf ;)
    Ik heb om half 11 's morgens, lekker op tijd :)
    Al is het wat onhandig, vanaf morgen hebben ze onze straat afgezet. Tot 30 oktober!!... De auto staat 5 km verder op, bij mijn ouders. Dus moeten we eerst 5 km fietsen dan 10 km met de auto en t laatste stukje met de bus, dat is goedkoper dan in de parkeergarage staan.
    Ik doe dus ook niet met MvM mee, ze halen niet op en dan moet ik elke weet kratje op de fiets, in de auto en afleveren... haha... valt niet op :p Hopelijk komt er een volgende keer waarin dat wel kan.
    Jij hebt smiddags de echo he?? Dat word spierpijn in mn duimen 'savonds ;) hopelijk krijgen we prachtige echo's enne fotootje(s) mee... showen :)

3. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad.... ik maak iedereen GEK met mijn eerste meegekregen foto!! (als het goed is tenminste) heb al 1x eerder hartje gehoord en toen niet meer!!
    dus brrrrrrrrrrrr

4. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    hoe heet de hyves trouwens?? was al ff aan t zoeken maar kom alleen april 2011 hyves tegen :( met aanmelden w8 ik nog even, maar kan ie alvast in mn favorieten ;)

5. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet et niet!! vraag het wel een x als ik de 12 weken voorbij ben!!

6. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    haha, dat zal ik ook doen. als de echo goed is wil ik van t weekend nog een paar mensen van de famie inlichten. dmv een foto lijstje met gedichtje en daar hoort n echo fotootje bij natuurlijk ;) hihi
    dus ik heb zo'n vermoeden dat ik je na ga doen haha!
    dus voor jou ook best spannend weer woensdag... samen positief he ;)

7. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaah samen positief!!!!

8. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Ja kan me voorstellen ;)
    als ik me nu aanmeld word t ook chaos op hyves denk ik hihi... heb heel wat actieve vrienden ;)
    mijn man had voor de lol in mn msn gezet zwanger, kreeg gelijk 9 offlineberichtjes.... :$ heb maar gezegd dat mijn man een grapje uithaalde... nx gelogen toch ;)

ik ben trouwens ook heel benieuwd of de gyn woensdag kan zeggen hoever ik ben... Zelf denk ik dat ik vrijdag 6 weken was, maar had donderdags eerste posi test en werd steeds donkerder tot zondag t t streepjes donkerder was dan de c...

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Anoniempjuh: Nee, nog niet veel verandering in de situatie hier. Er staan er wel wat op stapel; mijn vriend heeft de komende week een sollicitatiegesprek staan. Mocht hij nou worden aangenomen dan kunnen we zien hoeveel we kunnen besteden aan huur etc. Pas dan kunnen we actief huizen gaan zoeken. En tot die tijd.. oordoppen in en op je handen zitten. Meer kunnen we niet doen en het frustreert ons beide. Gelukkig is het nu wel wat rustiger maar veilig voelen, nee dat niet.

Verder ben ik heel rustig en heb ik de dagen tot de echo nog niet geteld. Ik vertrouw op mijn lichaam. Door te stressen word ik niet meer of minder zwanger tenslotte. :)

10. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oh, en wie praat me bij:

Er is tot op heden:
    - dit topic
    - een besloten groep of zijn dat er nu al twee?
    - een hyves

Is het misschien handig om het topic dan op te splitsen, een deel tot 15 april en een deel erna? Dan houden we de groep wat kleiner en overzichtelijker en kunnen we toch nog met elkaar meelezen. Er was dacht ik al een topic voor de tweede helft van april 2012.

Just an idea. Ik snap niets meer van al die groepen, subgroepen en clubs en hyven en heb al helemaal geen tijd en puf om ze allemaal bij te gaan houden. :)

11. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    op zich vind ik het wel gezellig zo :) misschien stoppen mensen nog wel met meekletsen en word de groep (actievelingne) van zelf kleiner :)
    hoe heet de hyves trouwens?? weet je dat?

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Geen idee Hannie.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Thnx dames! De sliertjes waren wel gewoon rood. Het schommelt nu een beetje, verlies nog niet veel bloed maar met afvegen is het de ene keer wel helderrood en de andere keer weer roze.. Heb contact gehad met de vk, ze belt morgenvroeg terug om te kijken hoe het dan is en dan kijken of ik morgen al een echo kan krijgen. Pfff wordt zo gek van die onzekerheid! Vk zei dat het 2 kanten op kan gaan, bloeden komt vaker voor tijdens een zwangerschap dan men denkt dus het kan goed komen maar ook fout gaan. Ze zei er ook bij dat als ik het vruchtje verlies, ik het goed moest bewaren omdat ze dan wel onderzoek gaan doen. Omdat het de 2e keer is. Pfff! Lees morgen of overmorgen wel weer even bij dames :)

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Er is al een 15 t/m 30 april hoor!!

15. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu nog 1 tot de 15deik maak hem niet aan!! Brengt bij mij altijd ongeluk!!

Charity sterlte

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Charity sterkte meid, ik denk aan je

17. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/295740-april-2012-babys.html

Deze zag ik ook nog:)

18. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    charity sterkte uiteraard.
    wel apart dat je het dan op zou moeten vangen,
    toen ik vorige week voor het eerst weer bruin verloor, heb ik aan mijn vk gevraagd of ik het op zou moeten vangen, omdathet dan de 4e mk zou zijn, maar na contact met het ziekenhuis zeiden hun dat dat niet hoefde omdat ze er niks mee kunnen doen??!!dat kan alleen na curretage zoals hun t zeiden...
    nou hoop dat het niet zover komt natuurlijk, veel sterkte!!

hyves:meidne niemand ziet het als je er lid van word, er zijn er nu 8 lid ofzo, en je ziet het niet in je buzz oid.Voor de zekerheid je buzz op onzichtbaar zetten, maar het is een prive hyves, je kunt m niet eens vinden als je zoekt op hyves.
    t adres is ehh ff denken haha.
    volgens mij april2012mamas.hyves.nl
    we doen er verder niet veel, maar tis leuk een gezicht te kunnen zien

patricia, fijn dat het goed gaat nu, en idd veel rusten, meer kun je niet doen!

forum, hyve club haha ik weet het ook niet mee,r maar echt handig is het zo allemaal niet.
    over een tijdej denk ik idd wel dat het hier rsutiger gaat worden hoor, is meestal zo..maar tot die tijd ehhh...???

hier, joehoeeee had net weer een keer gewoon wite afscheiding, dat een vrouw daar blij mee kan zijn he hahaha

20. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh fijn dat het weer wit is!!! Is weer goed nieuws!!"
    daar houdrn we van

Hebben jullie ook steeds hoofdpijn... nou pijn niet echt, maar drukkend gevoel.
    En heb het de hele dag zooooo koud al sinds ik zwanger ben

Deel Deze Pagina