Charity, heel erg veel sterkte en succes morgen bij de echo! Ik hoop voor je dat alles goed is! Fidel, hier ook een man die anders is als anders... Heb me ook al afgevraagd wie er nu werkelijk last heeft van de hormonen... Misschien ligt het ook wel gewoon aan mezelf en valt het me nu meer of sneller op... Anoniempje, fijn dat dat je volgende week alweer een echo mag zeg!! Ankje, mooi bed!! Zoonlief ligt hier al een jaar in een peuterbed. Hij is er 2 keer uitgevallen in het begin omdat hij gewoon half slapend ging staan zoals in het ledikant. Maar dat werkt zo niet natuurlijk! Welkom Bruintje! Babs, het blijft echt spannend! Ik voel zo nu en dan ook flinke krampen, maar niet de hele tijd... Hooguit 10 minuten... Misschien weet je verloskundige meer en kan ze je geruststellen... Hier: vanmorgen wat bruinigs gespot na het afvegen... Was behoorlijk geschrokken! Maar de keer erna kon ik niks meer vinden! Heb wel direct een afspraak gemaakt voor een echo. Ze adviseerde me volgende week te komen. Om teleurstelling te voorkomen. Dus nu mag ik 2 september heen!! Zal blij zijn als het zover is!
oke suc6 dan! als je je gyn onaangenaam vind dan inderdaad maar een andere zoeken, je moet wel het gevoel hebben dat ze er ook daadwerkelijk zijn voor je!
Nou weet je?? Als het misgaat kan ik daar niets in veranderen!!! zal gewoon ff afwachten!!! ga zo nog even proberen te slapen!!!! heerlijk ls je zwanger bent en de hele dag mag slapen hahahah
ja daar heb je ook gelijk in zo dacht ik ook wel toen ik bloedverlies gehad had. mn moeder had iets van je gaat nu toch niet werken misschien is het een beginnende miskraam. tja weet je dat zou goed klote zijn maar het maakt geen verschil of ik wel of niet ga werken.... haha ja lekker he dat vele slapen! wij kwamen er pas om half 12 uit maar ben nu nog moe hihi. vanavond lekker sporten (frisbee met de honden!)
hihih lekker he ik heb geluk dat mn dochter ook een slaapkopje is en dus heeeerlijk bleef slapen hihi heb haar om kwart voor 9 fles gegeven en toen zijn we weer lekker gaan slapen.
ohw ik had dat ook met mijn jongens!!! iig mijn oudste Giovanni Heb tot week voor de bevaling in de horeca gewerkt en ging dan pas om 3 uur slapen en kwam er om 12/1uur uit!! hij heeft die ritme altijd gehad vanaf 6 weken sliep hij doorr tot de middag hahaha heerlijk dat dat was. en nu nog steeds in het weekend moet ik mijn pubertje echt om 1 uur wakker maken hoor
Ah 8 maand is zooo lief!!!!!! jah heb ook nog een zoon die afgelopen maand 11 is geworden!! ik zit hier dus echt in een huis met 2 pubertjes!!!
Ja dat weten ze wel jah alleen zijn ook hun voorzichtig met blij zijn!!! Mijn jongste gaat 31aug mee voor de 4de echo!! dan pas gaat hij het helemaal geloven en blij zijn!!!
Jah gelukkig wel, wou ze het echt niet vertellen maar wie zou kunnen dromen dat ik nog SPONTAAN zwanger kon zijn?? dus met die test, toen ie positief was, huilde ik natuurlijk.. want stonden 2 dikke strepen op!! en tjah mijn kids wisten genoeg natuurlijk!!
hihih ja zo was mijn test ook gelijk..... ik verwachtte ook niets en toen ik deze 2 strepen zag moest ik ook gelijk huilen ahah mn dochtertje begon gelijk mee te brullen ahaahh. dus ik kan me voorstellen dat het na 5 jaar helemaal super geweest moet zijn!
haha jaah echt hoor!! enneh.. helemaal omdat wij het die maand x gedaan hebben!! doordat we met de verhuizing zaten!! dus in 1x meteen raak!!
ja normaal altijd tuur testjes!! ik wist het, en moest mijn man bewijzen na 2 dagen dat het echt zo was!!! hhah jah kids voelen alles!!