ladyt en charity, wat verdrietig meiden *knuf* hopelijk mogen jullie snel weer zwanger worden en 9 maandjes later een wondertje in jullie armen verwelkomen! sterkte allebei! --------------------------------------------------------------- welkom petra! hoever ben je (ongeveer)? waaah nog 1 nachtje slapen... dan de echo kan echt niet meer wachten hihi. hier heeft onze jongste kat net even geproefd hoe ik smaakte... oftewel een beet in mn vinger ik heb al even op internet gekeken, met lauw water afgespoeld en een kwartiertje bio tex... op internet staat ook tetanus injectie (leek me wat overdreven) maar mijn huisarts is nogsteeds met vakantie... dus hopelijk gaat t niet ontsteken... hoe is het verder met de andere dames?
Goedemorgen dames, Charity, jeetje, wat erg!! Heel veel sterkte!! Hier: vanmorgen een vlekje in het verband wat ik om had gedaan. Ter grootte van 1 eurocent. Niet veel dus. Wel aldoor een vervelend zeurderig gevoel en mijn temp daalt. Heb met het ziekenhuis gebeld en mag vanmiddag om kwart voor 1 komen voor een echo!! Ik ben er zo zenuwachtig voor dat ik gewoon tril!!
wat goed dat je gebeld hebt en langs kan!! Kop op, hopelijk krijg je gewoon een zorgeloos prachtige echo duim duim!! Laat je t weten?
@LadyT Hele dikke digi knuffel voor jou en je man, neem de tijd om het te verwerken !! @Chelleke84 geen kwaaltjes hoeft niks te betekenen hoor. Wel fijn dat je vandaag langs mag komen voor een echo. @Babs81 Schoolspullen kopen, ik ben blij dat ik daar nog wat jaartjes op mag wachten @Mammie Patricia fijn om te horen dat het wat beter met je gaat, probeer er nu van te gaan genieten meid @Vruchtje24 Jaaa een goede echo !! gelukkig @2012mama Wat leuk dat je het al hebt verteld. hier wacht ik nog even af tot na de eerste goede echo. wil niet weer iedereen moeten vertellen als het niet goed is. @Boney fijn dat de medicijnen zo goed werken nu je ze om 5.00 in neemt. @charity2010 OOow neee meid , hele dikke digi knuffel voor jou en je man !! @Beccy Wat goed van je hoor dat je mee gaat doen aan MvM @Petra83 Welkom en gefeliciteerd !! @Moestra Ga heel hard voor je duimen dat je een mooie echo hebt vandaag !! @Ankje Ik heb 28-09-2011 nog een afspraak staan voor een intake in het ziekenhuis, zou je die bij op de lijst willen zetten ? @All Zo een erg druk weekend achter de boeg dus als ik iemand heb overgeslagen sorry daarvoor!! Hehe mijn man en ik hebben allebei onze mond moeten houden van het weekend op de rechtreekse vraag en zijn jullie al weer in verwachting. Volgens mij hebben we het gered en heeft niemand wat ontdekt haha. Vandaag ga ik maar eens lekker naar de markt met Nigel en even lekker fruit voor ons beiden halen
Ik lig niet meer op 1 oor hoor Maar ik mocht wel uitslapen van m'n dochter. Ze kwam lief op het grote bed naast me zitten spelen. Vanavond weer avonddienst.
hier ook vanavond werken... en morgenavond ook! en dan vrijdagavond nog en dan gelukkig even niet hihi. ik werk liever de avonddiensten dan de ochtenddiensten hoor! houd er nl niet zo van om vroeg uit bed te moeten haha en de ochtenddiensten vind ik ook altijd zwaarder als de avonddiensten..
is het bij jullie ook zulk bagger weer?? het onweert hier al vanaf middennacht... en regen bah bah. zou vandaag lekker naar de kinderboederij gaan met een vriendinnetje en haar dochtertje maar dat zit er helaas niet in....
het is hier prima weer het heeft volgens mij vannacht ook niet geregend en het is nu nogsteeds droog, met af en toe een zonnetje graadje of 23... best prima, heb lekker wat ramen tegenelkaar open. We hadden beter van weer kunnen wisselen, ik heb niet echt wat geplant vandaag, lkkr hangdagje, dat kan prima binnen... K zal wat zonnestraaltjes je kant op sturen
Zo ben al op de helft van me dagje werken gelukkig. Hier ook schijtweer . Moestra heeeel veel succes meid ik duim voor je! Nu Snel door naar de volgende client! Hoop dat ik niet hoef af te wassen, das Altijd zo vies bij haar bah
Haha ja thuisZorg, al bijna 10 jaar. Nu nog maar 9-12 uur per week hoor. Maar die vrouw waar ik nu heen Moet spaart die afwas een paar dagen op en BRr daar komt dan een lucht vanaf, das niet grappig meer, en nu helemaal niet haha. Hier echt al hele ochtend regen en onweer, bah zeg wat een zomer...
wat doe je precies?? ik werk ook in de thuiszorg als helpende B en ga over 1,5 week beginnen aan de opleiding verzorgende IG. ik werk 16 uur per week, gemiddeld! afgelopen week ruim 30 gewerkt (veel te veel) en deze week maar 3 diensten hihi. brrrr snap dat dat nu niet fijn is!!! ik kom soms ook bij clienten waar het wat minder schoon en opgeruimd is heb het ooit eens gehad dat ik overal zijwaarts langs moest incl. trap want alles was volgebouwd!!
Hoi iedereen, Wat hebben jullie gekletst zeg! Na mijn 'aanmelding' een weekje weggeweest. Er is zoveel geschreven! Hier nu lekker een paar daagjes vrij voor de was, bllllgggg! Gaat het goed met jullie allemaal?
Ik doe gewoon huishoudelijk werk. Mensen wassen ed is echt niks voor mij haha. Ik heb al zoveel vieze dingen meegemaakt das niet te geloven, heb nu vaste cliënten dus kon elke week bij deZelfde, sommige al 7jaar, dus maak weinig aparts meer mee, maar heb genoeg meegemaakt in dit werk haha, maar dat zul jij ook zeker hebben!?! Nou ga nu boodsch voor d, r doen, en meteen voor mezelf haha, en hopelijk is bij terugkomst de afwas weg haha, maar vrees van niet. Moestra veel succes, je bent al bijna aan de beurt!! Xxx