Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    HeMeiden

Sterkte voor de meiden die een mk gehad hebben! Knuffel voor jullie hoop dat het snel weer raak is!

Hier vandaag tot nu toe geen bruin gister wel nog blijft afwachten eerste 12 weken!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    oww oke ;)

haha ja ik kom ook vanalles tegen:p en niet altijd even prettig hihi. ik heb weinig moeite gelukkig om mensen te wassen, het is voor hun veel onprettiger dan voor mij denk ik maar... hun staan in hun nakie haahah ik gelukkig niet!

3. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Zo weer terug van de markt en maar net op tijd.
    Begint toch in 1 keer slecht weer te worden terwijl ik een uur geleden samen met Nigel op een terrasje in het zonnetjes heb gezeten...
    Raar land wonen we toch in.

4. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Berg je maar Liftrasa, ik heb die meuk net gehad en het komt jouw kant op geloof ik. Veel regen, onweer (was hier niet heel intens hoor) en verder.. heel donker.

5. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Hier is het de hele ochtend al bewolkt, maar het begint nu net te rommelen, brrr. Ik hou nooit zo van onweer. Straks als mijn meisje weer uit bed is ben ik wel weer de stoere mama (das maar onweer mop, niks aan de hand), maar nu.....

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Dat donker merk ik ja moet toch echt de lamp aan hebben in huis :(
    Ach ja hoed nergens meer heen vandaag dus dat scheelt wel !!

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Na noodweer op de camping ben ik niet zo gauw meer bang voor iets natuurgeweld. Hagelstenen zo groot als tennisballen, onweer dat de grond deed trillen en voortenten en caravans die de lucht in vlogen. Ik vond het wel spannend, niet zozeer eng. Ik was toen denk ik 8 of 9.

Oppaskinders vertelde ik meestal dat onweer niet eng hoeft te zijn maar dat het wel heel spannend is omdat je nooit weet wanneer de flits komt en wanneer de donder. Dat hielp eigenlijk altijd wel.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier ook thuiszorg huishouding, teminste ik hoop dat ik kan blijven, ben in eerste instantie vakantie/invalkracht

hier net telefoon krijg voorlopig een nieuwe client tot er een vaste hulp naar toe kan ... pff ben benieuwd wat ik kan verwachten,

omdat je maar invaller bent is alles over het algemeen wel op orde, al denk ik soms, goh dat kan je eigen hulp best wel even wat beter doen ( met name spinneraggen)

vanmiidag vrij:D:D:D:D:D heb er nog geen last van gehad maar denk dat ik zo even een middagdutje ga doen en anders een dvd van andre rieu kijken even lekker niksen, ook vanmorgen en vanmiddag wat lich misselijk:D moet denk ik ook voor nieuwe bh's want loop nu met dubbele borsten, puilen mooi over...

9. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Ben niet zo zeer bang voor onweer, maar het is ook geen hobby. Vroeger stond ik altijd met mijn vader voor het raam, de bliksem te bewonderen.

@ Fidel: Bij Livera hebben ze mooie, stevige (!) meegroeibh's. Misschien heb je er iets aan...

10. SamanthaPiet

31 okt 2010
    36
    0
    0
    Arnhem
    Gefeliciteerd alle mama's van April 2012.

Zelf word ik als alles goed gaat ook mama in April. Vrijdag 13 april ben ik uitgerekend.. :)

11. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @SamanthaPiet jij ook gefeliciteerd !! Kom je gezellig hier mee kletsen ?

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @charity2010 och meisje toch las het verschrikkelijke nieuws
    Heel veel sterkte!

13. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Oh bah wat ben ik misselijk :( kan ik een gyn ook vragen om n receptje?? Of is dat heel vreemd??.. Mijn huisarts is nog op vakantie er is wel een noodnr, maar dan moet ik 15 km verder op de medicijnen halen.
    Ben er nu wel zat van... pfft... alles is te veel :S

Hoe gaat t met jullie dames? Het weer was niet alles las ik, hier schijnt na 2 uur regen weer een zonnetje het huis in heerlijk :) Manlief is vandaag ook lkkr optijd vrij (5 uur, dus rond 6 uur thuis) En maar op tijd naar bed. Morgen een spannende, drukke dag voor de boeg. Moet er nu niet aan denken :S maar ben benieuwd naar de echo! :D

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ****Zucht****
    ik kan weer slapen vannacht...... kleine uk ligt nog steeds op schema en heb het hartje eindelijk zelf zien kloppen.... Wat een geruststelling en wat een wereld van verschil zeg een gyn/fert.arts in het ziekenhuis of een VK.... ben nu al helemaal voor de VK.......
    Dames sorry voor mijn geklaag, ik zal nu echt gaan genieten ervan.... de VK heeft me net verteld dat de kans dat het nu nog mis gaat minder dan 3% is......... en daar houd ik me aan vast....
    En wat heerlijk om nu zwanger te zijn zonder kwaaltjes :):):):) heb echt nergens last van ben alleen moe.....
    Maar goed dat kan morgen anders zijn he;)
    Dames bedankt dat ik jullie mocht gebruiken als klaagmuur, vanaf nu ga ik GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!

Zal vanavond een foto maken van de echo ok? kom ik m dan tonen...

15. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Wat heerlijk meid!! Geniet ervan... Nu lekker aftellen tot je kleine wondertje jullie gezin komt aanvullen :D

16. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Hannie suc6 met de echo morgen!
    (heb je kauwgom al uitgeprobeerd tegen misselijkheid?)

@Nieuwe dames welkom!

@Chelleke84 ben benieuwd naar de echo foto!

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chelleke ow meid wat heerlijk dat alles goed was!!!
    wat een fijne geruststelling!!!!en al precies 8 weken, nou dat schiet al op idd.en idd is de kans dan nihil dat t misgaat nog...
    genieten nu!!!

moestra hoe was je echo meid???

hannie tuurlijk is dat niet raar, zou zeggen bel gewoon even en vraag het aan de assistente!

fidel haha andre rieu?grappig, daar hou ik nou helemaal niet van, maar gelukkig iedereen een andere smaak!
    jij dus ook thuishulp?ja vaste clienten is wel fijner hoor!

hier:nou me client heeft zelf de afwas gedaan gelukkig :)
    net eten gemaakt, stampot andijvie en kalfssaucijzen gebraden (worst)had ik heeeeel lang niet gehad en had er zoooo zin in.
    en heerlijke sju erbij gemaakt met uitje knoflook tompurree runderbouillon en nog wat, en dat is lekkerrrrrr, net al 2 boterhammen net worst en voornamelijk sju zitten eten, hoe bedoel je slecht hahaha.

nu ff stofzuigen en neomi bij de creche ophalen

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    >>>>pikt nog lekker een boterhammetje sju uit de pan>>>>>>>en stop dan echt!!!pfff probeer mezelf even toe te spreken :))

19. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    dank je wel :) Ik ben zo gespannen ervoor... en benieuwd! :)
    Ja heb het al geprobeerd, heb het internet al afgezocht... melk, anijs, pepermunt... weet ik wat al niet :S het is met vlagen van een uur ongeveer maar zo nadrukkelijk aanwezig... pfft... en dan weer n uur ongeveer weg en dan komt t weer. Een in dat uur neit misselijk eet dan elke keer, past precies. Morgen maar even vragen en anders hoop ik dat t snel afzakt. Heb gelukkig nog vakantie dus nu geeft net nog niet heel veel ;)

20. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    haha, lekker toch ff snoepen tussendoor ;)
    ik wou dat ik even met je kon ruilen... :p Mijn man en ik hebben al 2 weken niet meer samen (thuis) avond gegeten. Als ik klaar ben met het eten maken ben ik zoo misselijk duurt n half uurtje voro t is afgezakt en dan eet ik :S Wel jammer, gelukkig blijft hij dan nog even zitten. Gelukkig kookt mn moeder af en toe en dan kunnen we lekker samen eten bij mn ouders.. hihi

Deel Deze Pagina