Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    @ babs: Jaaaaah duidelijk een klein mini mensje zichtbaar!! :D:D Geweldig!!

2. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Daar ben ik weer :)
    Vanmorgen een prachtige echo gezien, ben nu 6 weken en 4 of 5 dagen onderweg :) en een knipperlichtje gezien ;)
    had helaas wel letterlijk 'kijkdoos'. Mijn man en ik waren er, de gyn en 2 in opleiding... genant :p Ach zo moeten ze het leren zeg maar.

Ben zoo blij :) Mijn ouders gebeld en mn schoonmoeder en schoonzus. Mijn paps bedacht om uit eten te gaan vanavond, zo lief! Hopelijk ben ik dan niet zo misselijk ;) maar heb 1 of ander goedje meegekregen.
    Heb bij de Zeeman sokjes gekocht, kwam ik vorige week tegen met op de ene een hartje met opa erin en de andere oma is my friend... dus gekocht en geef ik vanavond vond ze zo schattig. En ze krijgen een fotolijstje (staat in de Blokker folder hout met een hartje middenin) met de echofoto en een gedichtje :)

En ik ben een dag eerder uitgerekend dan ik eerst dacht (13 of 14 april, volgens deze foto de 14e).
    Wow wat een energie heb k nu haha.

Babs wat super fijn dat je ook zo mooi nieuws had!! Geniet ervan meid. Heerlijk! En volgende week mag je weer zag ik :D Leuk joh!

3. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige echo's komen hier voorbij zeg

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    SUPERRR!!! Hannie!! Gefeliciteerd, geniet ervan!!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw wat super gaaf aldie echos gefelicitee meiden!

6. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Hannie, wat een gave echo! Leuk hoor. Moest erg lachen om de 'kijkdoos'.:D

7. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Mooie foto hoor Hannie!!
    Nu lekker genieten.

8. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Wat een prachtig nieuws en prachtige echos'meiden! Super al dat goede nieuws!!

@Sar: Hier hoef je de dokter niet in te lichten, maar kan je direct de vk bellen. Hier mag je alleen naar het zh om een speciale reden. Anders bel je toch vk/ zh op om ff te horen wat bij jullie de gang van zaken is?

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    babs en hannie wauwww wat een mooie echo's gefeliciteerd!!!!!!
    heerlijk genieten nu!!!

jee als ik dat zie heb ik geen geduld meer, wat erg zeg, heb er zelfs al 2 gehad, maar moet nu nog een week wachten, ik wil nuuuuuu!!!!!

10. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ik heb Ankje al een tijdje niet meer gespot in dit topic?

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Daar zeg je wat!!:(

12. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik heb niks gelezen over de echo's van Satire en Dijkim, of heb ik er over heen gelezen?

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wauw babs !!!! en natuurlijk alle andere goede echo's gefeliciteerd!!! hier nog een week te gaan... pfff net even een middagdutje gedaan... tot een of andere idioot het nodig vond me te sms-en grrrr

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ow wat een mooie echo's!!!!!!ikke jaloers!!!! volgende week komen de mvm bij me.....ben benieuwd!

15. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer verlies veel helderrood bloed!!!
    zo ineens

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames hebben jullie al vreemde eetgewoontes of iets wat je normaal heeel lekker vind en nu echt niet meer lust??

ik heb op het moment een manderijnenkick. en normaal ben ik gek op chocola maar nee dank je hoeft op t moment niet bleh

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    babs: dat meen je niet meis......te druk gedaan? geen gesprongen ader van binnen.......meis ga hopen dat het niks ernstigs is!!!

18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Babs; misschien nog van de echo?

Ik ehb waanzinnig zin in Filet americain, in biefstuk met champignons.. kortom.. de verboden vruchten. Zal wel iets psychisch zijn. :)

19. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    geef het op!!!!!!!!!!!

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Sar, ja ik groei ook al behoorlijk, krijg echt een buikje, die normaal altijd plat is, dus begint ook op te vallen. Strakke shirts draag ik nu niet meer...mn broek begint ook af en toe te knellen..hier trouwens al 1,6kg zwaarder, was bij mijn vorige zwangerschap totaal 25kg.. dus daar gaan we weer.
    Ik heb trouwens wel rechtstreeks een afspraak bij de gyn gemaakt hoor, was hier geen probleem, terwijl ik daar voor het laatst net
    na de zwangerschap van Finn was.

@Boney, succes en veel plezie met je echo! benieuwd naar de foto!

@Babs, gefeliciteerd dat jullie kindje is goedgekeurd! En zon goede hartslag..lekker hoor!
    Lees net van je bloedverlies..als je het niet vertrouwd VK bellen!! duim voor je!

@Chelleke, mooie foto hoor, van een mooie echo!

@Hannie, super die echo, en 14 april...mooie datum hoor, ben ik ook uitgerekend,zoals het nu lijkt!
    Veel plezier vanavond, hopelijk voel je je redelijk goed!

Hier..voel me erg moe! Heb al 2 uur geslapen en totaal helemaal niets geen energie:( Morgen weer werken, maar bah, zie er nu al tegen op hoe ik die dag doorkom!!!

Deel Deze Pagina