beetje dubbel maar linnie gefeliciteerd met je mooi ecnho, geniet ervan... unox oww hier droom ik van een broodje filet american, mmmm met ei en ui...
Oooh anoniempjuh..... ik ook ....... heb er zo'n zin in, nog maximaal 237 dagen, dan mag ik er weer eentje hahahahahaha
Ja, fijn linnie die goede echo. Rare eet gewoonten? Nog niet, maar het ene moment wil ik alles wel eten wat in de kast ligt en het andere moment staat het me allemaal erg tegen.
@ Babs: Wat de rest ook zegt, ik zou ook de VK bellen.. Je voelt je nu ontzettend verdrietig maar het is wel het beste.. Dan weet je ook waar je aan toe bent.. Oooh lieve meid, wat leef ik met je mee, vind het echt heel naar voor jou!!!
@babs81 o nee toch Ik was al blij voor je dat je een goede echo had gehad vandaag en nu lees ik net dat je helderroodbloed verlies hebt.
Kom even melden dat we een goede echo hebben gehad! Precies op schema en een kloppend hartje! Ben zo blij! Ben nu bij schoonouders. Ben er vanavond wel weer MET foto natuurlijk.
@ babs agh lieverd wat ontzettend kl*te voor je !!!!! rustig aan hoor ! @ iedereen met een goede echo gefeliciteerd ! even over jullie tips bedankt ! fijn dat jullie meedenken en zit er nu toch heel hard aan te denken om de echo te vervroegen hoop op een plaatsgenoot linnie die de feestweek begrijpt.... en jullie hebben het over een vriendin..... maar dat is nog het ergste het is alleen een vage bekende van me, ze is wel een vriendin van mijn vriendin die ik dus nog niets had verteld :x maar denk dat ik het risico niet wil nemen dat mijn ouders het straks van iemand anders horen.... nou wordt vervolgd
babs: wat ontzettend erg en oneerlijk. ik hoop op het beste je hebt immers een goede echo gehad. waarom loop je niet bij gynaecoloog met jou mk verleden als ik vragen mag? meiden met goeie echo gefeliciteerd super nieuws!! all: weten jullie rond welke datum je eisprong hebt gehad zo ja wanneer? en wat was je 1e dag van je laatste menstruatie?
Haai Heb toch gyn gebeld, en kon komen Vk en gyn hebben gekeken kleintje is 0.55mm Staat gelijk aan 6 wekwn?? Dus met 5 weken het hartjw horen is onmogelijk En 3halve week testlijn donkerder is dan controle lijk En digi 2-3 aangeeft Hartje wel gezien nog!! Maar het is geen goed teken Drink zo een rood wijntje en ga slapen!!! Heb buikkrampen bah!!
wie weet als vruchtje 7mm is welke termijn daarbij hoort? tegen mij zei echoscopiste 6wk 4 dgn. zag net echo van mede forummer haar vruchtje was 4,5 mm en was ook geschat op 6 wk 4 dgn. zou ik dan toch 2 a 3 dgn verder kunnen zijn met(wat ik zelf qua berekening ook dacht)?
@ Babs: GVD..... Dit is echt niet eerlijk.... Hopelijk komt alles goed en stopt het bloeden nog... het hartje klopt in iedergeval nog. Lieve dames....Allemaal een kaarsje opsteken voor Babs dat het goed komt!!!!!! Bekijk bijlage 177834