Hoi, Ben ook nieuw hier. Half decembr g4stopt met de pil. Nu 2x ongesteld geworden(na cyclus van 28 en 26 dagen). Baal natuurlijk wel dat het nog niet gelukt is, want als je ergens aan begint...Begin meteen over van alles te twijfelen(o.a. ben al bijna 32)Hebben jullie dat ook (gehad). Wil er niet te veel aan denken, maar dat lukt niet...
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
ha welkom hier ze zeggen hoe meer je er aan denkt hoe langer het duurt maar snap jou helemaal hoor maar succes
Hoi, Ik begin ook steeds meer te twijfelen of we niet eerder hadden moeten beginnen met proberen, maar ja... daar is niets meer aan te doen! Heel veel succes en plezier met zwanger worden! Liefs Dib
Hoi "steel", Ik ben net als jij ook in dec gestopt met de pil, nu 2x ingesteld geworden met bijna dezelfde cyslus als jij (27 en 26 dagen). Nu dus poging 3. Ik ben alleen 29, iets jonger dan jij dus. Maar ik denk dat je nog even geduld moet hebben en de natuur zijn beloop moet laten gaan. Ongelooflijk dat ik dit zeg, want ik wil het ook heel graag worden hoor Veel succes en ik hoop voor je dat het snel gaat lukken! -x-