Wij werken allebei 32 uur, de kinderen gaan 3 dagen naar het kdv, allebei een papa/mamadag en het weekend zijn we met z'n vieren thuis. Als de oudste na de zomer naar school gaat, gaat hij 3 dagen naar de bso (continurooster dus overblijven zit er al bij). Het lukt, maar ik vind het wel druk. Gelukkig kan ik 2 dagen thuiswerken, op die dagen doe ik wat huishouden tussendoor, dan hoef ik dat op mamadag bijna niet te doen. Als ik meer ga verdienen komt er meteen weer een huishoudster!
Ik werk ook 32 uur, verspreid over 3,5 dag. Ons schema: - maandag ben ik thuis - man is dinsdag thuis - ik werk woensdag tot 12:30. Dochter is dan op het kdv en ik haal haar om 13:00 op - donderdag bij opa en oma - vrijdag bij opa en oma - zaterdag thuis - zondag thuis
Ik ben vanaf half maart van 24 uur naar 32 werk gegaan. I.v.m reorganisatie, 32 uur was het minimale om een kans te maken om te kunnen blijven (ook sollicitatiegesprekken). Wat gelukkig dus is gelukt . Ik vind het soms pittig, maar het loopt hier prima. Alleen het huishouden, sporten, tijd voor mezelf... soms een beetje lastig allemaal. 's Avonds besteed ik veel tijd aan de kinderen en het weekend is ook helemaal voor de kinderen. Zo ziet onze week eruit: ma kdv/overblijven/bso di opa en/of oma bij ons thuis wo papa thuis do ik thuis vr kdv/bso