Mama's die een borstvergroting hebben ondergaan

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamavanJayden, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    en misschien 1 tip, als je twijfelt tussen 2 maten ofzo neem dan de grotere.
    ik las dit ook altijd en dacht het zal wel, maar het is echt zo!
    ik heb het namelijk over laten doen.
    ik had 75AA en de eerste x was ik naar een grote b gegaan, maar het verschil vond ik niet super, ( het was net alsof ik gewoon een push upje aan had)

dus heb ik het over laten doen en nu ben ik echt superr tevreden!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als je al grote borsten hebt zou een lift volstaan en die zijn niet zo duur als implantaten!

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ooo vervelend is dat he dat er geen volume in zit... ik had voor ik zwanger werd van de oudste een E -F cub en na 3 zwangerschappen en meer dan 3 jaar voeden is daar een c van over. Dat vind ik opzich niet erg want bij de grote had ik toch echt wel last van mijn rug... maar ze zijn zo volume loos dat ik ook moet nadenken voordat ik buk ;)....

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik moet altijd nadenken voordat ik iets doen als ik naar voren buk me handen/armen erop houden.. nu moet ik af en toe naar de fysio en dan moet ik op mijn zij liggen nou dan hoef ik net zo goed geen bh om te doen het beheerst toch wel mijn hele leven..

Ik denk dat als ik alleen een lift zou nemen ik niet mijn grote borsten hou

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Whahaha ik moest dat laatst ook bij de fysio en ik flap er zo ineens uit '' ooo hangen ze er nog in? '' mijn therapeut dacht echt huh?.. en ik herhaal het nog een keer waarop hij begon te lachen maar zich erg ongemakkelijk voelde whahaahha. Ik voelde me ook ongemakkelijk omdat ik dus ook bang was dat alles eruit lag (wat niet zo was) ... later toen ik weer rechtop mocht zitten maakte mijn therapeut zelf een opmerking van hang ze er maar weer in :p... Tip: trek een sport-bh aan ... heb ik daarna ook gedaan.. deze zit hoger en strakker waardoor ze er niet uit vloepen :)... Zelf wil ik geen borstvergroting omdat ik gewoon te bang ben voor de operatie, narcose... Maar het probleem van uitvallende borsten is wel heel vervelend vind ik.

6. LittleMonsters

ik hou er ook niet van operaties maar ik moet gewoon.echt ik wordt echt dood ongelukkig
    als ik ze zo laat ik heb heel veel striae op mijn borsten en door dat mijn borsten zo slap zijn krijg ik van die rare stukken huid weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.. Het lijkt net of ik een oma huid heb.. snap je me nog ;)

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja ik snap wel wat je bedoeld...
    Het is dun vel, waardoor het rimpelig word omdat er onderaan geen volume in zit..
    Nee ook ik vind het niet leuk maar zou er zelf niets aan laten doen.
    Mijn man wil het liever ook niet... niet dat ik het daarom zou moeten laten natuurlijk... maar mijn schoonvader is tijdens een operatie toen hij 41 was (totaal andere operatie) niet uit de narcose gekomen waardoor we het alle twee te eng vinden. Hij vind me prima zo en vind het niet erg en vind me nog altijd mooi dus ik begin het langzaam te accepteren.
    En mijn moeder had het ook vertelde ze.. bij haar werd het later na een paar jaar ook weer wat steviger en voller.. dus ik hoop daar maar een beetje op :)

8. LittleMonsters

Ja ik snap het dat je dan er een beetje huiverig voor bent en het liever zo laat.. Ik moet ook eerst nog maar eens zien waar ik de centjes vandaan ga halen.. Ook wil ik het pas doen als met gezinnetje klopt. Misschien komen ze na de 2de wel veel beter uit de verf ( hoopt zei heel erg maar vreest het ergste:D)

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Vriendinnetje van mij heeft ook haar borsten laten vergroten. Ze was al niet zo rijkelijk toebedeeld, maar na de zwangerschap van haar 2e kindje had ze echt helemaal niks meer over. Het is heel mooi geworden en ze vond de pijn heel erg meevallen. Maar ik geloof wel dat ze een aantal weken niet mocht tillen, ook haar jongste (toen 4 maanden) niet. Ik geloof dat ze ook een aardige tijd bijv. geen handen mocht schudden. Maar dat is meen ik afhankelijk van hoe het implantaat is ingebracht. Bij haar hebben ze iets met die spier gedaan en daarom moest ze dus voorzichtig daarmee zijn.

10. Milly123

Milly123 Lid

20 sep 2011
    59
    0
    0
    ik durf nu gewoon lekker bikini's aan, gewoon mooie bh's, geen push up meer.
    kleding staat 10x mooier.

Absoluut waar! :)

11. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik bedoel op het hele forum en hoor het vaker om me heen;)

12. Alita

Alita Niet meer actief

waarom heb jij dan voor ronde gekozen?

13. Alita

Alita Niet meer actief

Dab heeft zij wel snel na de bevalling dit gedaan he?

Ja hoe moet je het dan doen met je kids he....je man moet dan toch echt wat meer voor de kids zorgen;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

vriendin van mij zegt ook dat het gewoon heerlijk is dat je nu niet meer altijd een bh aanhoeft.

Dat zou ik ook fijn vinden!

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dat is bij mij helaas niet het geval. Bij mij is 1 prothese een beetje gekanteld tijdens de zwangerschap. Je ziet het niet als ik een bh aan heb, maar wel zonder. Gelukkig zien alleen mijn vriend en ik dit.

16. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    idd vind ik ook heerlijk!
    ik kan gewoon als ik wil iedere dag zonder bh lopen.

17. Alita

Alita Niet meer actief

aaaah dat is zonde man! Kun je niet teruggaan waar je bent geweest dan? Lijkt me niet de bedoeling?

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja met sommige kleding is dat zo fijn:D

Maar ik vindt het wel zo moeilijk om de keuze te maken waar te gaan!! Ik woon dichtbij belgie en daar is het gewoon de helft van de kosten!

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Klopt inderdaad. Ben zelf in Gent geoppereerd en was Inc medicijnen en vervoer, intace en dagopname 2300 kwijt. Prima prijs voor 2 mooie borsten. Je betaald meer voor een goede auto en daar heb je lang niet zoveel plezier van. Prijs heeft niks te maken met kwaliteit. Chirurgen in Nederland zijn gewoon erg duur en daar betalen we voor. Vriendin van me heeft het in de bergland kliniek laten doen en een borst is al 2x opnieuw gedaan. Die heeft dus dikke pech gehad want nu nog zijn der borsten ongelijk.

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik zou ook graag een borstvergroting willen. Ik heb nooit grote borsten gehad maar voor mijn zwangerschappen waren mijn borsten vol en pasten ze perfect bij mijn lichaam. Nu na twee zwangerschappen heb ik 2 theezakjes :) over.. Er gaat geen dag voorbij dat ik me er niet aan erger. Ik voel me niet vrouwelijk, eerder een puber met beginnende borstvorming..:( Ik zie er tegen op om van de zomer in bikini naar het zwembad/ strand te gaan.

Ik heb het lef nog niet om voor een borstvergroting te kiezen. Ik ben bang voor mogelijk complicaties.

Deel Deze Pagina