Ja heerlijke vakantie gehad! Eindelijk een vakantie met z'n drietjes. En daardoor was mijn voornemen om deze maand er minder mee bezig te zijn ook gelukt. Merkte alleen aan slijmverlies dat mijn ei eraan kwam. Daardoor wel ovulatietest gedaan en mijn gevoel klopte. Sorry ik bedoelde 21-10 dus ben al 16 dpo nu. Dan zou een test toch wel al positief moeten zijn?
@Lvdv89 Fijn hoor, dat je daardoor er minder mee bezig was! Wanneer had je een positieve ovulatietest? Ja dan zou je wel wat moeten zien op de test. Of je moet een late innesteling hebben.
Zaterdag de 21e had ik een positieve ovulatie test. Mijn cyclus is elke maand onregelmatig maar ben wel altijd precies 14 dagen na positieve ovulatietest ongesteld geworden..
Oh @Manana gefeliciteerd met je verjaardag en met je licht positieve test! Snap dat je voorzichtig bent en dat je het heel spannend vindt! Ik duim voor een plakkertje! @milou1991 en @vaatdiek: wat fijn beide een mooie echo! Wat spannend @Lvdv89! Wanneer wil je weer testen?
@Yesera ik heb niks meer in huis! Maar zit heel erg te twijfelen om nog naar de winkels te gaan als de kleine wakker is haha. Maar tegelijkertijd durf ik het ook niet zo goed
Maar als je een positieve ovulatie test hebt. Betekend niet, dat je gelijk je eisprong hebt. Stel dat hij 23-10 gesprongen is. ben je nu 15dpo.
Nee daar heb je gelijk in. Maar omdat ik tot nu toe elke keer precies 2 weken na mijn positieve ovulatietest ongesteld werd, ging ik daar nu ook vanuit. Misschien dan toch maar even afwachten, want het voelt wel alsof ik ingesteld ga worden.
Vandaar. Maar je LF hoeft niet standaard 14 dagen te zijn. Vervelend hoor die onzekerheid. Vorige ronde was mijn LF ook een dagje langer.
Dat klopt, heb wat meer zekerheid en probeer zeker te genieten van alles wat er nu voorbij komt omdat we zeker weten dat dit het laatste kindje wordt, maar soms ook zo onzeker nog. Gaat alles nog goed... maar we hebben stap 1 gehad. Merk wel dat het eten op bed voor ik opsta echt een heel verschil is. Ik heb gisterenavond om 23.15 nog 2 boterhammen met jam gegeten haha verzin je toch niet hahahahaa. Hoe is het met jou @Meisje93? Wanneer kun jij ook alweer testen?
@Vaatdoek Ja zeker genieten. Maar snap heel goed je angst hoor. Had ik toen ook heel erg. En zal ik nu ook wel gaan krijgen. Als ik zwanger mag worden natuurlijk. Maar je hebt nu iig al een goede echo in the pocket! Ja scheelt een hoop heh. Lege maag is echt funest met zwangermisselijkheid! Haha geweldig! Vriendin at altijd voor het slapen gaan een appel, hielp bij haar goed tegen de ochtendmisselijkheid. Bij mij helaas niet. Goed hoor! Voorlopig nog niet helaas. Zit nu op CD9. NOD is 29-11. Ga ws. geen ovulatie testen gebruiken. Aangezien ik ook al temp. Hopelijk de laatste ronde. @Mwonder heel herkenbaar Wanneer wil je gaan testen?
Ik hoop het ook zo voor je dat deze ronde DE ronde voor je is! Nu klaar met dat gewacht. Meestal je ei tussen dag 12-14 ofzo dacht ik dat je ooit aangaf?
Ja vooral je lichaam die je elke keer zo voor de gek kan houden.. Zijn er hier ook meiden die na zoveel rondes toch naar de dokter zijn gegaan? Ik heb best een goede verstandhouding met mijn gynaecoloog ( klinkt een beetje gek zo) maar ben er al vaak geweest ook voor mijn pcos. En zit er aan te denken om in het nieuwe jaar maar eens een afspraak te maken. Weet totaal niet of ze iets wil doen maar dan ben ik 10 rondes verder als het niet is gelukt
Helaas, ongesteld geworden. Op naar de 2e ronde hier. Ik lijk redelijk regelmatig, dus einde van de maand heb ik weer een kans.
Lief van je! Ik hoop het ook. Begin het nu wel zat te worden. Op CD 15/16 vaak eisprong. @Lvdv89 nou heh. Schrijf jij je klachten op? Heb het nu 2 rondes gedaan. En dat geeft me toch wel wat rust. Ik wil er nog niet over nadenken, om naar de dokter te moeten. Toevallig weet hij wel dat we bezig zijn. We gaan er gewoon vanuit, dat we dit jaar nog zwanger raken! Ahh balen zeg. Hoelang zijn je laatste cyclussen geweest? Wel fijn dat het aardig regelmatig is. Hopelijm meer geluk in de volgende ronde.
33 dagen, dus dat betekent een eisprong rond de 27e. Dat wordt een gezellig weekend . Maar het was pas de 1e ronde. En dat betekent dus dat ik ga voor een mooi paarsgestreepte kerst nu
@Twinkle81 oh nee balen dikke knuf! Wel fijn dat je cyclus toch redelijk regelmatig is. Hopelijk hebben jullie meer geluk in de nieuwe ronde. @Meisje93 ik heb de afgelopen 2 cyclussen tarwekiemolie na mijn eisprong genomen en beide keren raak. Geen idee of het toeval is geweest. Maar ik dacht ik deel het ff met je. Misschien het proberen waard tarwekiemolie na je eisprong nemen, heeft ook geen/weinig invloed op je cyclus. Bij mij bleed mijn cyclus iig hetzelfde. Ik duim heel hard voor je! @Yesera dankjewel! Het is nog zo onwerkelijk! Ik dacht zondag echt ongesteld te worden en was flink aan het balen en inneens kreeg ik midden in nacht braakneigingen telkens als dl besloot te gaan spoken heb gisteren niet kunnen tempen, vandaar dat ik toch maar ben gaan testen toen. Ik ben nu overigens ook behoorlijk misselijk en dat ken ik niet van de vorige zwangerschappen. En koude rillingen zijn ook nieuw voor me. Ben de afgelopen week niet warm te krijgen brrrr...
@Twinkle81 Balen zeg!! Volgende rondse hopelijk raak! @Meisje93 Ik wil eigelijk pas op nod testen, maar dat zeg ik nu... Ik hoop op zn minst te kunnen wachten tot 12 dpo Jij van et weekend lekker aan de klus
Hè wat balen. Gelukkig heb je je cyclus wel goed in beeld en is er enige regelmaat. Toch wel handig om goed gericht te kunnen klussen. Ik heb echt ijskoude voeten de laatste dagen en het lukt me niet om ze warm te houden. Ik las dat het wel goed is voor een warme baarmoeder en een warme baarmoeder is goed voor de innesteling om je voeten warm te houden. Maar het zijn gewoon ijsklompen. Op het werk ben ik ook niet in de gelegenheid om voetenbadjes te nemen. Ik ben bijna geneigd om pantoffels of sloffen mee te nemen voor onder m'n bureautje.