Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja dacht loop anders wel ff langs een zeeman ofzo Haha kijken of ze daar iets mega goedkoops hebben.
    Zoveel geld als je aan de rest uitgeeft vind ik positiekleding zo’n onzin behalve een lekker zittende broek dan.

2. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Bij de lidl hebben ze goedkope positiekleding online. En van goede kwaliteit ook

Kelly84 en Lvdv89 vinden dit leuk.
  3. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Kelly84 zag dat ze ook wat dingen hadden bij de Lidl deze week. En misschien bij de primark? Als dat bij je in de buurt zit.

@Meisje93 ja zeker een stap. We gaan het natuurlijk wel ‘gewoon’ proberen. Zeker icm de acupunctuur hoop ik dat ik wel een cyclus heb. Maar ik ga er maar vanuit dat ik geen cyclus heb. En dan na de vakantie verder met hormonen.

Uitslag van mijn man was wel helemaal goed. Dus dat is wel heel fijn om te weten.

Kelly84 vindt dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja zeker voor de laatste paar weken die je moet gaan.

@Lvdv89 hopelijk heb je gewoon een cyclus. Had je voor de clomid ook toch?

Wat fijn dat alles goed is bij je man.

5. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Ik had een cyclus maar niet binnen de 35 dagen. Soms wel 60 dagen. Daarom moest ik aan de Clomid. Maar we gaan het wel meemaken :)

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah oke! Nou hopelijk ga je nu gewoon een lange cyclus krijgen.

Lvdv89 vindt dit leuk.
  7. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Yaaay de muurstickers voor de babykamer zijn binnen :D ben er superblij mee :D

Joyce2013 vindt dit leuk.
  8. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Leuk @Manana! Ben benieuwd naar het resultaat!

Wij hebben eindelijk ook een beetje een plan, voor zover dat niet weer wijzigt :p Nu nog ten uitvoer brengen. Wordt wrs het Kura bed van Ikea, kan eerst een laag bed zijn, en dan een hoogslaper worden. Voelt toch wel heel jong om hem al in een hoogslaper te hebben... Maar goed kan nog veranderen dus :p

@Lvdv89 wat fijn dat iig de uitslagen goed waren. Ik duim voor je dat er stiekem toch iets gebeurt in die maanden rust! Nog niks doorgebroken?

@Kelly84 ik heb in de sale bij de Prenatal en ook idd wel op Marktplaats wat shirtjes gekocht. Fijne basic shirts van bv Vero Moda doen het ook prima, valt me niks tegen hoe erg die uitgelubberd zijn, draag een heel aantal nog steeds na zwangerschap van zoon. H&M heeft soms ook wel wat leuks.

Lvdv89 en Kelly84 vinden dit leuk.
  9. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @TiToTam Nee nog niks doorgebroken. Maar ga er wel vanuit dat het dan vannacht of morgen komt.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ben benieuwd! :)

frustrerend heh. Dat je er op zit te wachten. En het dan maar niet komt.:(

11. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Ja echt heel frustrerend. Heb vannacht ook heel onrustig geslapen. Dan ga je toch weer twijfelen of je een test moet doen. Terwijl het eigenlijk tegen beter weten in is...

12. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Sorry ben even afwezig geweest ja komt weer dichtbij ga maandag een testje doen denk heb 3 van sensitest erbij gedaan met het bestellen van me ovu testen heb er totaal nog geen ervaring mee met die test haha, en hoe gaat het met jou meid?? Weetje al wat meer x

13. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Waauw gefeliciteerd meid en met 37 weken vol kunnen houden geweldig!! Mijn zoontje was ook met 37 weken geboren met 2730 gram wel uit zichzelf en die had idd ook last zn temp te houden maar daardoor in de eerste week veel huid op huid gelegen wat ik mega lekker vond hihi,en met kruiken moeten werken komt helemaal goed geniet ervan meis weer zon klein frutje aaah kan niet wachten dikke kus en geniet van de kraamweek en de pure liefde voor zon kleintje

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Lvdv89 hoop voor je dat je een cyclus binnen de 35 dagen hebt door de acupunctuur! Vervelend dat je menstruatie nog niet heeft doorgezet, snap dat je dan weer testdrang krijgt.

@Kelly84 qua zwangerschapskleding is alles wel genoemd. Komende week warm dus tijd voor wijde luchtige jurkjes en slippers. Ik moet nog werken dus helaas nog in me “goede” kloffie en schoenen hijsen haha. Nog 3 weken te gaan!

@Manana wat fijn dat de muursticker er is, ben benieuwd naar het eind resultaat!!

Kelly84 vindt dit leuk.
  15. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @Meisje93 zie foto! :D het gaat als een speer! Vorige week zaterdag het oude dak eraf (de foto waar je de grijze gevel nog ziet) en nu al helemaal opgebouwd tm het dak. Komende week de pannen er op en dan de wanden van de babykamer zetten. Yes!

@Kelly84 ik heb eigenlijk niet echt positiekleding. Ik draag eigenlijk alleen maar strakke jurkjes of tuniekjes normaal, en die gaan ook allemaal over mijn buik heen. Ik heb twee positieleggings vanwege de fijne buikband, maar verder niks bijzonders. Ik kan niet wachten tot het mooie warme weer! Ik ben erg van de maxi dresses (ook weer die strakke) en die vind ik altijd zo mooi staan bij zwangeren! Bijv zo'n blauw-wit gestreepte... maar die heb je al voor een paar euro bij zeeman/h&m enzovoorts.

Bijgevoegde bestanden:

Joyce2013, Kelly84 en Manana vinden dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    heel herkenbaar.
    Hopelijk zet het snel door. Kan je door!

oeh spannend! Wat zegt je gevoel?
    Gaat goed. ups en downs heh. ;)
    Zaad is goed van man. En ik wordt de 24e onderzocht.

@milou1991 super zeg! Komt echt een heel stuk aan.
    gaat hard hoor.

17. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @TiToTam @Meisje93 @Joyce2013 de babykamer is nog een rommeltje. Niet het maken van een foto waard :p geen idee wanneer ik daar weer mee aan de slag ga, maar zeker een foto van plaatsen als de boel wat opgeruimd is :)

@milou1991 ziet er goed uit! Starks lekker met de babykamer aan de slag ;)

Ik had met de vorige zs ook haast geen positiekleding op 2 jeans en een legging na. Maar heb deze zs veel in de sale kunnen scoren en moet toegeven dat ze toch veel lekkerder zitten :)
    Voor de zomer ga ik ook nog een gewone maxijurkje halen. Heb daarnaast genoeg positiekleding in de sale kunnen scoren voor de zomer (in december). Duurste was een korte broek van 7 euro :p

Joyce2013 en milou1991 vinden dit leuk.
  18. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Waar heb jij die op de kop getikt
    Ja heel stom maar heb elke maand weinig hoop het het idee dat we er weer lang over gaan doen maar we zien het wel heb iedergeval geen gekke kwaaltjes ofzo maar het zou altijd kunnen dus spannend is het wel weer!!

Ben benieuwd naar je onderzoeken succes meis komt hopelijk allemaal goednxx

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat vervelend dat je dat gevoel hebt.
    Zeker spannend. Zou top zijn als het nu sneller raak mag zijn.

ja ben ook heel benieuwd.

love7 vindt dit leuk.
  20. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @love7 bij prijskiller.nl
    Spannend meid! Hopelijk duurt het dit keer niet zo lang...

love7 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina