Haha ja zo'n kleine meid kun je natuurlijk ook lekker mee babbelen . En wat fijn dat het geholpen heeft. En nu niet bij deze ene keer laten he! Echt vaker wat rust inlassen. @Joyce2013: ja was vandaag echt weer een betere dag. Ik zie nog wel dat hij iets benauwd is, maar het neemt al af. Mocht hij begin volgende week nog steeds wat moeizaam ademen dan laat ik wel weer even naar hem kijken. Maar hopelijk knapt hij de komende dagen gewoon lekker verder op. Hij heeft vandaag in ieder geval flink genoten bij mij in de draagzak, want hij begon te mopperen zodra ik ging zitten. Zolang ik bewoog was meneer happy . Ik merk trouwens de afgelopen dagen dat ik ongewild telkens wat urine verlies . Hebben jullie daar na de bevalling ook last van gehad? Heb ik bij de eerste helemaal niet gehad, maar blijkbaar is alles nu wel slapper . Ben maar begonnen met wat bekkenbodemoefeningen. Hopelijk gaat dat helpen.
@Yesera hopelijk gaat het elke dag een beetje beter met hem. Haha geweldig lekker dicht bij mama in de zak, genieten meid. Ik had er geen last van dus kan je helaas geen tips geven. Hopelijk helpen de oefeningen.
@Yesera Fijn dat de benauwdheid wat af begint te nemen. Nu hopen dat het snel klaar is. Haha, die begint al lekker een eigen willetje te krijgen. Oei, dat is vervelend! Ik heb er geen last van gehad. Al deed ik tijdens de zwangerschap dagelijks bekkenbodemoefeningen. Goed dat je daar nu mee bent begonnen. Hopelijk is het tijdelijk. Zou wel enorm vervelend zijn anders..
Ja ik heb juist altijd een te gespannen bekkenbodemspier gehad, dus moest geen oefeningen doen vanwege gevaar op overbelasting. Nu schieten we de andere kant op... bekkenoefeningen en buikspieroefeningen heb ik wel altijd gedaan. Hoop ook dat dit niet blijvend is! Kleine man heeft idd al een eigen wil! Dat merkten we al vrij snel met de voedingen. Had meneertje geen zin om aan te happen? Dan hapte hij echt niet aan. Wilde hij niet wakker worden? Dan kon je hoog of laag springen, maar hij werd niet wakker. Hij lijkt op zijn vader en grote broer, dus dat wordt nog wat @Joyce2013: yay! Je verlof is begonnen! Hoe was je laatste werkdag?
@Yesera ja ben super verwend zo leuk!! Hele mand vol leuke dingen. Werk voor een team mannen en zelfs zij hebben een cadeautje voor in de mand gekocht. Nu lekker genieten van het mooie weer en duimen dat de kleine man zich snel aandient. @Manana dank je wel!!
Haha ja me collega’s (dames) hebben het verzonnen, en de mannen zijn mee gaan doen. Zo leuk maar ookzo grappig. 1 vroeg hou oud is je zoon ook alweer, ik 3,5. O dan is het cadeau wat op de groei. Was een eerste zakmes hahahah! Geweldig toch!
Ja daar heb je zeker gelijk in, ze waren ook super enthousiast zei me collega. Had het niet verwacht maar daarom des te leuker.
Zo echt wel! Alleen vind buikbaby de zon niet zo lekker en word meneer nogal wild van haha. Ach lekker genieten komt helemaal goed.
@Joyce2013 ah wat ben jij verwend zeg!! Heerlijk genieten van je verlof nu! Hier houdt buik baby ook niet zo van de zon en ik vind het nu toch ook snel te warm Terwijl ik er normaal niet uit te slaan ben. Hier toch wel enige vorm van nesteldrang hoor Haha, alles is weer gestofzuigd en gedweild en weer een hoop wasjes gedaan! Daarna wel lekker even een uurtje naar bed.
ah dat is wat minder. @Kelly84 haha heerlijk die nesteldrang. Ik heb de grote schoonmaak in mijn bol. Ben benieuwd wanneer de kleine komt bij je!
Wauw @Joyce2013! Wat lief van je collega's! Je bent echt verwend, leuk! Mijn collega's doen dat ook niet hoor. Denk wel dat ze nog op kraamvisite komen. Geniet nu maar lekker van je verlof! Komende dagen wordt het wel warm. Maar als je gordijnen dicht doet of zonneschermen naar beneden en deuren dichthoudt, dan is het vaak in huis lekkerder dan buiten. @Kelly84: grappig die nesteldrang. Ik heb eigenlijk nooit schoonmaakwoede gehad bij mijn zwangerschappen. Wel beide keren in de dagen van/net voor mijn gebroken vliezen de drang gehad om bepaalde dingen af te hebben. Bij de oudste MOEST ik nog even naar de winkel voor schoonmaakmiddelen die de schoonmaakster 's ochtends had opgemaakt. Die avond braken mijn vliezen om 23:30 uur. Deze keer MOEST ik op zaterdag mijn planning aanpassen en bedenken welke dingen die ik nog wilde doen echt prioriteit hadden. Zo voelde ik echt de drang om mijn ziekenhuistas klaar te hebben staan en alle was weg te werken. Die zondag had ik een verjaardag en dus wist ik dat die dag geen tijd zou hebben, dus het moest op zaterdag. Die zondag braken om 23:30 uur mijn vliezen... op de momenten zelf had ik het niet door, maar achteraf zie ik wel dat die drang een teken was van de naderende bevalling. Maar rest van de zwangerschap geen extra behoefte gehad om schoon te maken of zo. Vandaag toch weer met de kleine naar de huisarts geweest. Vannacht ging hij weer zwaarder ademen en tijdens huilen kreeg hij een wat blauwe waas om zijn mond. Huisarts heeft hem goed nagekeken en gelukkig klinken zijn hart en longen goed. Ze vond hem alleen wel benauwd, dus heeft nog overlegd met de kinderarts. Ze denken dat de benauwdheid toch komt door een verstopte neus, dus heb nu neusdruppels voor hem gekregen voor de komende 3 tot 5 dagen. Hopelijk is dat net het laatste zetje om weer helemaal op te knappen.
@Yesera oh wat apart dan dat je dat precies had voordat je vliezen braken zeg. De vorige keer zaten wij midden in een verhuizing dus was alles nog zo chaotisch dat er echt geen tekenen waren. Maar nu wilde ik echt perse dat er beneden gedweild was, nu is het overal echt schoon en de wasmand is leeg.. Ben benieuwd of het een voorteken is Haha.. Wel goed dat je weer naar de huisarts bent geweest met de kleine man en fijn dat je goeie neusdruppels hebt gehad! Hopelijk knapt hij snel op! @Meisje93 jaaa ik ben ook zoooo benieuwd!! Jij ook lekker aan de schoonmaak. Het is ook gewoon fijn een schoon huis
Haha, ik hoop voor je dat het een voorteken is! Bij mijn oudste zei de schoonmaakster later ook nog: ja ik vond je al zo ongedurig de hele ochtend, had al het vermoeden dat het niet lang meer zou duren. Grappig dus dat zij het ook aan me gemerkt had. En bij de oudste ging mijn man die avond ook tegelijk met mij slapen (terwijl hij echt altijd langer opblijft) omdat hij ook wat aan me merkte. We lagen er net in toen mijn vliezen braken . En van de jongste heeft hij van het begin af aan gezegd dat hij voelde dat hij vroeg ging komen. Mooi dat mensen dat soort dingen toch aanvoelen.