Ga heel hard duimen voor je! Begrijpelijk hoor. Valt vies tegen heh, als de 1e gewoon door de AC heen komt en nu al in ronde 7 belandt. Hoop echt dat het snel raak mag zijn voor jullie. @MimaMerel Laat het maar lekker rustig blijven bij je.
Dank voor de felicitaties allemaal De afscheiding lijkt verdwenen te zijn! *doet voorzichrig een klein vreugdedansje* @pietje1987 laat ons niet lang in spanning meid! Ik duim heel hard voor je
Nou dames, echt omo-wit nog hier!! En net een drupje oud bloed bij het plassen... Hoop dat het nu snel door breekt, ben er klaar mee!
Oh bah ik snap dat je er klaar mee bent. Was het bloed maar eerder gekomen, had je de teleurstelling van de witte test niet. Hopelijk meer geluk in de nieuwe ronde. Knuf!
Balen zeg! Laat het dan maar idd gauw doorzetten. Kan je weer verder. @Manana wat fijn zeg! Ga je morgen weer testen?
Lief hoor, maar het valt mee! Op de een of andere manier had ik, ondanks dat het zo lang duurde, toch niet het 'gevoel' dat het raak zou zijn!
@pietje1987 wat jammer, hopelijk zet het snel door! Fijn dat je niet heel teleurgesteld bent dan is de verwerking weer iets makkelijker. Hopelijk is het snel raak bij je!
Ik voe me eindelijk beter. Nog we af en toe misselijk maar niet meer zo heftig. Creaker in bed en dan een drink ontbijt en dan pas een boterham om 10 uur en vervolgens kleine beetjes eten over de dag werken voor mij super. Veel luchtjes en dingen die ik niet kan koken zonder te kokhalzen maar je vind je weg er in en dat is fijn. Verder heel moe in de avond, gewoon aan toegeven en lekker op tijd naar bed. Heb een goede eerste echo gehad 24 november zagen een kloppend hartje. Nu maandag de termijnecho toch even spannend weer. Maar heb er ook veel zin in! Hoe gaat het verder met jou @Meisje93
@Joyce2013 Wat fijn dat je je beter gaat voelen! En idd lekker aan de vermoeidheid toegeven. 24 oktober bedoel je zeker. Zeker spannend, maar komt vast goed toch? En wauw gewoon alweer 10 weken. Zo gek, dat ik dat ook had kunnen zijn. Met mij gaat het goed hoor. Vol goede moed deze ronde in. Hoop zo dat dit de laatste ronde is. Snap gewoon niet, waarom het nu maar niet wilt lukken. Best frustrerend. Maar moet vast goer gaan komen. Deze ronde doe ik tempen. Eens kijken of ik daar wat meer rust van krijg. Nu nog wel iig.
@MimaMerel hahaha dat klinkt alsof ik hier al weken niet geweest ben! Was er alleen gisteren niet. @Meisje93 ik ben benieuwd hoe het tempen bij jou gaat en hoe je grafiekje er uit gaat zien. Vaak kun je daar al zoveel aan aflezen! @Joyce2013 wat fijn joh! Het schiet nu bij jou ook al lekker op, die eerste termijn. Hopelijk wordt het dan echt genieten!
Hahaha ja het was zelfs 27 oktober, mommy brains! Ja tijd gaat echt zo snel sta er versteld van. Ja zucht... dat had jij ook kunnen zijn, had het je ook zo gegund. Snap datje hoopt dat het je laatste ronde is, het wondertje laat nu we lang op zich wachten. Ik hoop ook dat je met tempen meer rust hebt mijn duimen draaien hard voor je. Vindt het zo naar voor je dat het zo lang duurt!
Ik geniet nu okk echt al, afgezien van hoe ik me soms voel dan . Maar wil ook zo graag weten wat het word.. wil shoppen nog 5 weken geduld haha.
Aaaaah @pietje1987 wat naar, toch een witte test Laat het dan gewoon doorbreken idd... @Lvdv89 ook niks dus, balen! @Manana wat super dat hij oploopt, vind het duidelijk zichtbaar dat verschil ja! Top, hoop echt dat het zo blijft oplopen voor je en gewoon lekker blijft plakken! @Meisje93 ik hoop idd voor je dat het rust oplevert! Ik denk dat ik volgende ronde ook ovutesten ga gebruiken als dit niet raak is. Ook voor de rust om iig te weten wanneer m'n NOD is. Ik merk aan mezelf dat ik toch een ietsie hoop begin te krijgen, maar probeer mezelf er echt voor te behoeden.
@milou1991 temp is nu heel erg stabiel. Hopelijk een goed teken. @Joyce2013 haha heerlijk heh die hormonen. Lief van je. We gaan het weer zien over 21 dagen. @TiToTam Ik hoop dat dit gewoon jouw ronde is! Maar die testen kan je idd wel rust geven ja. Bij mij iig wel. Tempen vind ik nu ook wel erg fijn. Ik duim voor je!