Fijne moederdag! En dat er maar allemaal mooie en gezonde baby's bij mogen komen zodat we volgend jaar allemaal moederdag vieren als mama's van 2!!!! ♥
Fijne Moederdag meiden! En dat het idd maar het jaar mag worden waarin alle wensmama’s volgend jaar Moederdag mogen vieren met 2 kindjes @Lvdv89 succes met prikken!
@Lvdv89 hopelijk viel het prikken mee. Iedereen een fijne moederdag gehad? Hier wel, super verwend door de kleine man. Op de opvang iets moois gemaakt, wat kun je dan trots zijn als mama haha. Is toch het mooiste cadeau. Verder gezellig op viste geweest, al met al een leuke dag.
Enorm verwend met ook indd een creatie van de crèche echt te schattig!! En van ML een rondvaart gehad, start in Rdam en dan 4 uurtjes varen naar Kinderdijk en savonds lekker uit eten in Rdam! Dus heerlijk genieten saampjes ergens in aug ofzo!
@Kelly84 oo super leuk even samen er uit dan, heerlijk varen en eten. Lekker genieten! Verder dus nog stil bij je? Ik ben zo zenuwachtig dat ik elk uur wakker ben, is me water al gebroken en voel ik wat. Hopelijk word het rustiger, vandaag verder met me tas inpakken.
Ja was ook echt in tranen Haha (heerlijk die hormonen) Maar dat hopen dat Mn vliezen ineens breken is wel een beetje vervlogen moet ik zeggen. Morgen gaan ze proberen te strippen dus ben benieuwd. Misschien ben jij straks nog wel eerder ook Haha..
Haha snap ik, heerlijk die hormonen. Kan me voorstellen hoor dat je op een gegeven moment gewoon denkt nou gebeurd er nog wat. Bij eerste zoon 41.6 en na veelvuldig strippen etc. Dus weet wat wachten is. Maar nu dan de 37 weken zijn bereikt neemt de spanning toe. Toch benieuwd, gaat hij deze keer wel vanzelf komen. Succes alvast voor het strippen vond dat toch zo een naar gevoel. Er zit een vreemde die met der hand daar, vond ik mentaal heel bizar hahaha. Tijdens je bevalling zit je in je bubbel, met strippen niet.
Love7 - 25 Jaar - ronde 6 - NOD 10 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 13 - NOD ? mei ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ deesjuh - 29 jaar - ronde 9 - NOD 19 mei ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - ronde 12 - NOD 30 mei ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - NOD ? juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kelly84 - 34 jaar - 22 mei '18 ♡ Joyce2013 - 31 jaar - 3 juni '18 ♡ Rainbow88 - 28 jaar - 7 juni '18 ♡ Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18 ♡ Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18 ♡ 123abc - 27 jaar - 9 juli '18 ♡ MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 ♡ Manana - 32 jaar - 20 augustus '18 ♡ TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18 ♡ Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18 ♡ Diana285 - 32 jaar - 6 september '18 ♡ jongen (7) meisje (4) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 8 Mei - Joyce2013 - internist 15 Mei - Kelly84 - controle vk 17 Mei - Joyce2013 - controleg gyn + echo 23 Mei - Manana - controle vk 24 Mei - Meisje93 - afspraak gyn 15 Juni - Manana - controle vk 2 Juli - Manana - controle vk 16 Juli - Manana - Liggings echo 27 Juli - Manana - controle vk 10 Augustus - Manana - controle vk 21 Augustus - Manana - controle vk ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.
Ja ik snap je helemaal en jij hebt het juist omgekeerd ik heb de vorige keer helemaal niet hoeven wachten toen kwam ze gewoon met 36+3 dus dit is nieuw voor mij Haha. Ik roep Nu zelfs al joh doe mij maar weer een bevalling van 20 uur als ik maar niet nog een week zo hoef te lopen.. Strippen heb ik ook geen idee van, maar ben er wel vrij nuchter in en ik zie t wel. @love7 Ah balen zeg!! Sterkte ! @Meisje93 hoe is t bij jou? Deze ronde wel tempen of ovulatietesten?
Ik moet definitief gaan uitstellen. Dringend advies van de internist vanwege de colitis opvlamming. Lekker dan. Straks ben ik 40 en nog steeds aan het uitstellen. Zo voelt het tenminste. Lijkt erop dat het gewoon niet zo mag zijn
@Kelly84 ja snap ik voor jou is dit juist raar. Maar snap dat je denkt ben er klaar mee kom maar, dan maar een bevalling van 20 uur. Hoop dat het strippen werkt bij je. @love7 ooo wat balen zeg... hopelijk is het snel raak voor jullie. @Meisje93 spannend weer, duim voor jullie! @Twinkle81 Nee wat een rot nieuws meis, dit is niet wat je wilt horen. Hebben ze er zicht op hoe lang de onderbreking moet duren?
Ik heb geloof ik niet helemaal mijn jaar. De reguliere medicatie die ik heb helpt niet voldoende, dus ik krijg nu zwaardere. Als dat niet helpt, prednison, maar dat is nog een verder stadium. Zolang de onstekingen actief zijn, wordt het afgeraden zwanger te worden. Nog minder kans voor mij dus, met een onregelmatige cyclus en ook nog eens als de opvlammingen (meestal bij verminderde weerstand) zijn dus. En dan moet ik maar hopen dat ik er met 2 maanden vanaf ben, want bij de vorige opvlamming was ik bijna een jaar bezig. Ik wil eigenlijk gewoon een potje zitten janken, want ik denk echt dat ik, ook gezien mijn leeftijd, heel weinig kans ga hebben op een 2e kindje en ik heb mijzelf altijd met 2 kinderen gezien.
Pff wAt erg meid en snap dat je je zo voelt ook al heb je een kindje die wens kan zoooo grooot zijn en dan krijg je dit wens je veel sterkte en huil lekker!! Soms is dat wel even fijn groetjes
Oh wat een verdrietig nieuws weer . Het is idd jouw jaar niet geloof ik want jeetje wat een hoop zwaar nieuws heb je te verwerken gekregen. Ik hoop heel hard voor je dat je er deze keer weer snel vanaf bent en dat je toch nog de kans krijgt om een 2e kindje te krijgen. Digiknuffel.