Lief van jullie!!! Nee inderdaad, hopelijk dit keer niet zo lang wachten. Ik was er pas echt klaar voor met 41 weken, mentaal gezien, en met 42 weken werd ik ingeleid omdat hij niet zelf kwam. Dit keer zouden we in principe wachten tot 43 weken, maar ik ben er al zó klaar voor... vooral mentaal (want de verbouwing is nog niet helemaal klaar haha) dat ik denk dat deze dame eerder komt dan 40 weken. Ook denk ik continu dat dit een lentekindje is. Terwijl ik in principe in de zomer (23 juni, nét twee dagen zomer) uitgerekend ben. Nou ja... we zullen zien! @Joyce2013 wat spannend! Ja dan heb je ineens wel een datum én een hoop om over na te denken. De ruggenprik bij Mees was ik volledig bij, niet stoned van vanalles en voelde ik alleen een plop en een pijnscheutje alsof er bloed geprikt werd. En eigenlijk is het ook niet meer dan dat, als je denkt aan de naald en de huid waar ie doorheen gaat.
@milou1991 nou hopelijk klopt je gevoel en komt ze eerder. Anders gaat het wachten nog wel heel lang duren. En dank je voor je positieve ervaring over de ruggenprik.
deesjuh - 29 jaar - ronde 10 - NOD 19 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - ronde 12 - NOD 3 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Love7 - 25 Jaar - ronde 6 - NOD 10 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 14 - NOD 10 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Joyce2013 - 31 jaar - 3 juni '18 ♡ Rainbow88 - 28 jaar - 7 juni '18 ♡ Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18 ♡ Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18 ♡ 123abc - 27 jaar - 9 juli '18 ♡ MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 ♡ Manana - 32 jaar - 20 augustus '18 ♡ TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18 ♡ Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18 ♡ Diana285 - 32 jaar - 6 september '18 ♡ jongen (7) meisje (4) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 23 Mei - Manana - controle vk 24 Mei - Meisje93 - afspraak gyn 24 Mei - Joyce2013 - controle gyn 15 Juni - Manana - controle vk 2 Juli - Manana - controle vk 16 Juli - Manana - Liggings echo 27 Juli - Manana - controle vk 10 Augustus - Manana - controle vk 21 Augustus - Manana - controle vk ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.
@Manana hoe was de controle bij de gyn? Ik afspraken gehad in het ziekenhuis, alles besproken ruggenprik etc en helemaal blij. Krijg een gentle sectio dus beebje blijft constant bij mij etc. Nu morgen laatste check gyn en dan zijn we er klaar voor.
@Joyce2013 wat fijn! Ik heb dat ook gehad nadat bij Inleiden de kleine haar hartslag continu daalde. Wel een spoedkeizersnede maar zonder paniek en drukte zeg maar. Ik kreeg een soort buidel op mijn borst en daar heeft ze de hele tijd in gelegen. Ik was enorm bang voor de ruggeprik ( daardoor is mijn zus verlamd geraakt) maar ik zou het zo weer doen! Is me 1000% meegevallen. Ik heb helemaal geen vervelende herinnering aan mijn ‘bevalling’. Ik had gister in het ziekenhuis blijkbaar een spontane eisprong. Ik ben er een beetje van jn de war, omdat deze optie eigenlijk niet aan de orde zou zijn. Ik was niet bij m’n eigen arts. En deze andere arts had dit ook al tegen me gezegd bij de aller eerste keer Clomid. Dat ze aan het vocht kon zien dat ik op dat moment ovuleerde. Alleen werd ik toen pas 3,5 week later ongesteld. Ik ben dus een beetje huiverig met haar antwoord maar moet het er maar mee doen. Ik hoef verder niet meer te prikken tot ik weer ongesteld word. Ben bang dat deze maand gewoon weer een gemiste kans is...
@Lvdv89 snap dat je dan angstig bent voor de ruggenprik. Wat vervelend dat je niet je eigen arts had, kan me voorstellen dat je twijfelt aan haar mening. Kun je niet vragen om een second opinion? En aangeven dat je voortaan echt bij je eigen arts wilt? Bedoel je moet wel een goed gevoel hebben bij en met je arts.
Ja dat was wel een hele andere situatie hoor. Mijn zus kreeg chemokuur via een ruggeprik in haar hoofd gespoten. EN dat om de dag voor een paar weken lang. Hele andere naald ook dan met een keizersnede. Dus eigenlijk niet met elkaar te vergelijken Ja dat is het lastige ervan. Omdat je precies op vaste dagen in je cyclus naar het ziekenhuis moet. En als je eigen arts er dan toevallig niet is, wordt je bij een andere arts ingepland. Ik ga het nog even afwachten. Als ik precies over 14 dagen ongesteld word, heeft ze gelijk gehad. En anders ga ik een gesprek aanvragen bij m’n eigen arts. En dan bespreken hoe of wat.
@Yesera nee ben er helaas niet aan toe gekomen. Zat vol met afspraken en heb mijn vrije tijd daarom met A. Besteed om ook wat leuke dingen met haar te doen. @Joyce2013 alles zag er gelukkig uit. De beeb ligt eindelijk met haar hoofd naar beneden! Verder moest ik bloed prikken, want ben RH negatief. Verder vanmorgen bij de pop poli geweest. Heb daar ook 5 buisjes bloed moeten prikken om al mijn waardes te controleren. Ik schijn meer een lichte vorm van ptts te hebben, wat door de belemmeringen daarvan een depressie veroorzaakt kan worden. Voor de zekerheid toch nog bloed geprikt om er zeker van te zijn dat ik lichamelijk niks te kort kom, wat ook een oorzaak voor depressie kan zijn. We gaan nu aan de slag met het verwerken/leren omgaan met mijn angsten en zien vandaar uit weer verder. Heb er 4 uur gezeten. Daarna gelijk door naar de vk. Ben dus echt bekaf..... Zal morgen de boel bijlezen en op iedereen reageren.
Wat fijn! Lijkt me zoveel fijner. @Lvdv89 wow wat heftig van je zus. Oei snap dat je daar een dubbel gevoel bij hebt. Kan je geen contact met je eigen arts opnemen. Over je gevoel hierbij? ps. Je zit nu toch in ronde 14? Zie ineens ronde 15 in je handtekening staan. edit. zie je volgende bericht al. @Manana wat fijn dat alles er goed uit zag & dat de beeb nu goed ligt. pfoe lange dag heb je achter de rug. Wel fijn dat ze alles goed gaan checken. Hopelijk kom je er snel vanaf. Lijkt me erg vervelend.
@Lvdv89 wat lastig zeg dat je zo iedere keer bij een andere arts terecht zou kunnen komen. Wel logisch vanuit hun natuurlijk maar voor jou vervelend. @Joyce2013 alles helemaal klaar en af? Het gaat nu echt opschieten!! Bijna knuffelen @Meisje93 succes vandaag bij de gyn!!
@Meisje93 haha wat let je goed op! Ik was gister aan het natellen en we zijn nu precies 15 maanden verder, maar nog niet de 15e poging inderdaad. ( was even in de war) Dat is het dan pas over 2 weken. Succes bij de gyn! Benieuwd wat ze zeggen
haha, nou wist dat 1,5 ronde op mij voorliep. Vandaar. Ah zo. hier ook alweer 13 maanden onderweg. Maar nog in ronde 12. ja ben ook benieuwd.
@Meisje93 heel veel succes vandaag, ben heel benieuwd wat de gyn zegt. Spannend! @Kelly84 op de enveloppen schrijven na is alles inderdaad klaar. Gek idee maandag bellen hoe laat ik dinsdag aan de beurt ben . Straks nog even langs de gyn, ben benieuwd volgens mij nog steeds niet ingedaald dus juiste keuze gemaakt. Van het weekend wel nog even afzien met die hitte, maar einde is in zicht. Hoe gaat het bij jullie? @Manana fijn dat ze goed ligt nu. Was inderdaad een drukke dag voor je, hopelijk kun je een beetje je rust pakken?
@Meisje93 en @Joyce2013 ja het gaat nog steeds echt super goed, vandaag de gehoortest en hielprik. Alleen mijn eerste uitje naar buiten is even iets anders dan gepland.. Heerlijk die beschuit met muisjes maar gister brak er een stuk kies af. Dus ik zit nu in de wachtkamer van de tandarts. @Joyce2013 ah mega spannend zeg dat je straks precies weet dat je dinsdag voor de 2de keer mama bent. Ben wel benieuwd of hij nou nog is ingedaald. En succes met schrijven nog die van mij gaan vandaag op de post.
@Joyce2013 dankje. Ben ook heel erg benieuwd. Dat lijkt me zeker gek om daar maandag om te moeten bellen. @Kelly84 wat fijn zeg. Och dat is niet leuk!! in je kraamdagen naar de tandarts.
@Kelly84 nee dat meen je niet, ik eet het zelf nooit omdat ik ze ook zo hard vind. Maar dit verwacht je dan ook weer niet. Kan me inderdaad een leuker eerste uitje voorstellen. Ja dat is een heel gek idee maar ook fijn want ben er wel klaar mee haha. Ik ben ook heel benieuwd of hij is ingedaald of niet, laat het weten. Ooo hielprikje is altijd weer een moment vind ik zelf, eerste keer vond ik zo spannend haha.
Gelukkig maar een stukje vulling afgebroken dus opgevuld in 5min en geen verdoving dus viel weer mee gelukkig. En gelijk de geboortekaartjes op de post gedaan.
Wat fijn! Hoeveel kraamzorg krijg jij nou? Toen ik bevallen was van E. had ik 6 dagen van 8u en 1 dag van 3u Maar kwam erachter dat dat niet overal zo is.
Zo, ik dacht gister; ik ga maar weer eens wat actiever proberen te zijn op het forum! Dus ik ga mijn best doen @Kelly84 Nog gefeliciteerd! Maar wat stom om naar de tandarts te moeten in je kraamtijd! @Meisje93 succes bij de gyn! Ben erg benieuwd wat eruit komt! Hier gaat het verder prima! Voel me over het algemeen nog goed! Mijn zus is vorige week bevallen en het blijft toch zo leuk he, zo'n kleintje. Wel erg bijzonder. Was even tegelijk met al mijn (schoon)zussen zwanger! Mijn zus was eerste op de lijst en na mijn komen er nog 3 aan de andere kant! Zo leuk