Ja gek he @Meisje93. Natuur is maar een gek ding. Maar eindelijk is jullie lange wachten beloond! Hoe voel je je? Ik vermoed idd een buikslaper! Net weer een hele tijd met hem op schoot gezeten en in de baby swing gehad en hij was super onrustig. Ik leg hem in de reisweg op zijn buik en hij is direct rustig en tevreden. En binnen 2 minuten valt hij uit zichzelf in slaap . Als hij op zijn rug slaapt hoor ik constant dat hij benauwd en zwaar ademt en nu hoor ik hem nog wel, maar veel zachter. Lijkt wel of hij zo toch meer lucht krijgt. En nu zitten we wel met een dilemma. Overdag kunnen we hem goed in de gaten houden, dus hebben we er een goed gevoel over om hem zo te laten slapen. Maar 's nachts slapen we natuurlijk zelf ook, dus is dat toch wel een beetje (te) spannend. Wat zouden jullie doen?
Ik voel me zwanger met al die kwaaltjes. Zit nu al 's ochtends vroeg kaakjes te eten ivm misselijkheid. Ik zou een aerosleep aanschaffen. Dan kunnen ze naar mijn idee veilig op hun buik slapen. En slaapt hij ook wel eens op zijn zij? klinkt hij dan ook benauwd?
Nou zo 'vroeg' als ik bevallen ben kan ik je niet aanraden , maar gelukkig ben je die termijn al voorbij. Hoop voor je dat je snel spontaan mag bevallen!
Ja de ochtend koekjes en crackers zijn bekend. Dan weet je weer dat je echt zwanger bent . Zal me eens gaan verdiepen in de aerosleep. Dank voor de tip. Voor nu heb ik hem gewoon ingebakerd op zijn rug gelegd. En hij is gewoon verder gaan slapen, maar wel weer luid aanwezig . Op zijn zij vindt hij ook wel fijn, maar ook daar heeft hij bewegingsonrust en dus blijft hij daar nooit goed op liggen. Ik weet dat er van die kussens bestaan voor zijslapen, maar gezien de bewegingsonrust, denk ik dat hij dan ook nog flink last heeft. Zo rustig en stil als hij vandaag op zijn buik was is hij nog nooit geweest.
Haha indd! Graag gedaan. Ik had toen een aerosleep gekocht. Voor het geval dat de baby een buikslaper of een spugertje werd. Beiden waren niet het geval. inmiddels is ze wel een buikslaper geworden. Nee dat zal dan ook wel geen lekkere houding voor hem zijn. Succew met het verdiepen. Wie weet is dat dan wat.
@Yesera snap je gevoel in de nacht heb je geen controle. Wij hebben ook de airosleep, dat vonden wij een erg fijn idee. Bij de oudste toen aangeschaft en nu weer in gebruik. Klopt je moet over 4 weken niks horen inderdaad dan is het goed. Daar hopen we dus op! Ja probeer ook echt me rust te pakken merk echt dat ik mezelf anders voorbij ga. En wil juist zo graag ook weer de deur uit, en dat zal sneller gaan als ik nu goed me rust pak. @Meisje93 de kwaaltjes klinken mij ook erg bekend. Ook al zijn ze vervelend, ze zijn toch ook een mooie bevestiging. @deesjuh gezellig dat je weer mee komt kletsen. @milou1991 jij ook alweer 37 weken, wat gaat de tijd toch snel. Hoop voor je dat ze eerder komt.
@Meisje93 oja die crackers bij het bed! Haha. Voor mij altijd het eerste teken van zwangerschap! Zo leuk dat je zwanger bent! Lekker van genieten hoor, ookal moet het nog volledig bezinken. @Yesera wij hebben toen ook aerosleep aangeschaft. Geeft toch ook een fijn gevoel.. en we hadden niet eens een buikslaper! Haha. Hier gaat het goed, al heb ik wel de laatste paar dagen veel last van mijn buik. En vannacht dacht ik zelfs, misschien moet ik die krampen onder in mijn buik eens gaan timen? Maar in slaap gevallen en ze zit er nog in Maar wel direct besloten de vluchttas af te maken vandaag en ook de wieg maar vast neer te zetten.. je weet nooit Mijn to-do lijst voor vandaag is dus ineens verdubbelt want vannacht dacht ik; als ze nou maar niet komt want niks staat klaar! Haha. Dus voor miin gemoedsrust maar ff regelen vandaag.
@Joyce2013 goed zo! Hoe gaat het met je wond? Zeker een fijne bevestiging! Geeft me toch een goed gevoel. @123abc Ja de vorige keer had ik ook deze klachten. Maar die waren er niet nog, voor een positieve test. Haha! En is de vluchttas ingepakt?
Love7 - 25 Jaar - ronde 6 - NOD 10 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 14 - NOD 10 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ deesjuh - 29 jaar - ronde 10 - NOD 19 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - 7 juni '18 ♡ Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18 ♡ Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18 ♡ 123abc - 27 jaar - 9 juli '18 ♡ MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 ♡ Manana - 32 jaar - 20 augustus '18 ♡ TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18 ♡ Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18 ♡ Diana285 - 32 jaar - 6 september '18 ♡ Meisje93 - 24 jaar - 7 februari '19 ♡ jongen (6) meisje (4) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 12 juni - Meisje93 - intake huisarts 14 juni - Meisje93 - intake Moeders voor Moeders 15 Juni - Manana - controle vk 2 Juli - Manana - controle vk 16 Juli - Manana - Liggings echo 27 Juli - Manana - controle vk 10 Augustus - Manana - controle vk 21 Augustus - Manana - controle vk ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F. Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.
Ik zelf ben weer ongesteld geworden. Ben echt al een paar dagen flink down door alles. Ik ga het even een tijdje zonder deze pagina proberen. No hard feelings naar jullie toe. Maar ik trek alle zwangerschappen nu even niet meer. Ik zal me vast wel weer eens melden wanneer ik me beter voel. Xxx
Ach wat jammer zeg! Snap dat het allemaal heel zwaar voor je is. Sterkte. En ik hoop je hier snel terug te zien met positief nieuws. Knuffel.
oei was dus ff spannend gisterenavond! Misschien was het voorwerk? Haha ik zit nu al aan een vluchttas te denken uit angst dat de kleine eerder komt dan de bedoeling is Is het nog gelukt met je to-do lijst?
@Meisje93 de wond gaat goed, zit dicht en pleisters er gister af mogen halen. Nog echt wel gevoelig en ook rood maar dat is normaal. Hopelijk trekt het nog wel bij want vind het niet zo mooi er uit zien. Maar het is afwachten. @Lvdv89 wat ontzettend balen meis. Snap dat je even afstand wilt nemen. Hopelijk kom je toch snel terug met mooi nieuws. Sterkte!
Hele dikke knuffel! ♡ Begrijpelijk dat je je voor een tijdje terug trekt! Ik hoop echt dat je hier snel goed nieuws komt delen! ♡ Gun het je van harte. @Joyce2013 fijn dat het met de wond goed gaat!
Love7 - 25 Jaar - ronde 6 - NOD 10 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ deesjuh - 29 jaar - ronde 10 - NOD 19 juni ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 15 - NOD ? juli ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - 7 juni '18 ♡ Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18 ♡ Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18 ♡ 123abc - 27 jaar - 9 juli '18 ♡ MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 ♡ Manana - 32 jaar - 20 augustus '18 ♡ TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18 ♡ Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18 ♡ Diana285 - 32 jaar - 6 september '18 ♡ Meisje93 - 24 jaar - 7 februari '19 ♡ jongen (6) meisje (4) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 12 juni - Meisje93 - intake huisarts 14 juni - Meisje93 - intake Moeders voor Moeders 15 Juni - Manana - controle vk 2 Juli - Manana - controle vk 16 Juli - Manana - Liggings echo 27 Juli - Manana - controle vk 10 Augustus - Manana - controle vk 21 Augustus - Manana - controle vk ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F. Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.
@Joyce2013 wat fijn dat het goed gaat met je wond. Het zal vast nog wel wat bijtrekken. Hoe was dat na de bevalling van je eerste?
Hier gaan A. en ik vandaag (na de psz) samen met de bus (omdat ze dat zo geweldig vindt ) naar de stad. Lekker samen lunchen en shoppen. Oma voegt zich na haar werk ook aan ons toe en ik vermoed dat A. Daarna met oma mee wil om bij ze te logeren Hopelijk kan ik de hitte overleven, maar heb er zin in Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Wat gezellig!! Nu even het huishouden & lekker in zon liggen. Dan E. naar oma brengen & dan ga ik werken. Eerlijk gezegd niet zoveel zin in. Maar ach.