@Yesera balen dat de koorts niet wilt zakken. Maar wel fijn dat het verder goed mag gaan! @TiToTam wat fijn! Het einde komt in zicht dus. oepsie!! Dat geloof ik, dat oma zich nu schaamt
Oeh! Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Mees vond (vindt nog steeds trouwens) zijn nieuwe kamer en bed bere interessant. Maar in dat bed slapen, ho maar! Dan wijst hij naar de deur van zijn oude kamer: "mees bed?" En als we dan zeggen: dit is nu je nieuwe bed waar je lekker in mag slapen met je knuffels! Dan wordt hij verdrietig en geeft aan dat dat niet zn bed is. We laten hem nu dus steeds kiezen. Vaak wil hij dan eerst even in zn nieuwe bed liggen, muziekje aan, en als het muziekje af is wil hij naar zijn oude bed. We willen nu binnenkort proberen zn ledikant op de plek van zn nieuwe bed te zetten. Zodat hij went aan die kamer en aan de plek waar hij slaapt. Dus ben heel benieuwd hoe dat bij jullie gaat! Aangezien ze dus in dezelfde fase zitten. @Yesera ik zou het ook even overleggen met het cb en de kinderarts tegen die tijd. Het kan dan vast geen kwaad om het nog eens een weekje (of meer) uit te stellen. Mijn afspraak bij t cb is ook wel eens een maand uitgesteld en toen zei die assistent ook: dan krijgt hij dan zn vaccinaties wel. Dat was blijkbaar niet zo erg? (Al wist zij niet dat wij niet vaccineren en t ging dan om bmr met 13 maanden)
No contractions, no baby ga zo wel ff de vk bellen, maar was vast toch iets anders.. wil haar graag zien, maar toch blij dat ze nog even veilig zit!!
Toch fijn dat ze nog binnen zit @123abc. Je wil haar idd graag ontmoeten maar dit is wel iets te vroeg. Goed dat je de verloskundige nog wel even gaat bellen over die knap. Hier een onrustige nacht gehad. Yay hij wordt weer zichzelf . Koorts was vannacht gezakt naar 38.0. Omdat hij zo onrustig was adviseerden ze om hem een paracetamol te geven om hem iets prettiger te laten voelen. Heel veel effect op zijn onrust had het niet, maar zijn temperatuur zakte wel naar 36.2. Als hij niet ziek is heeft hij eerder 37.2, dus echt geen paracetamol meer voor hem. Straks komt de kinderarts langs en ik verwacht dat we naar huis kunnen. Beleid zal waarschijnlijk zijn om het hem zo comfortabel mogelijk te maken gedurende de maanden dat hij er nog overheen moet groeien. Andere opties zijn er helaas niet. Op zijn buik laten slapen doen we al en we druppelen zijn neus met zoutoplossing om die goed open te houden. Straks even vragen of er nog meer tips zijn. Mijn man vertelde net dat hij gisteren de buurvrouw had gesproken. Ze vroeg of we kleine niet moesten laten onderzoeken omdat ze aan zijn huilen hoorde dat hij zich niet prettig voelt. Dus zelfs zij hoort het zonder hem te zien en zonder te weten dat wij dus al met hem bij de kinderarts lopen.
Pff hier nog steeds geen rode Ben benieuwd hoe het afloopt Voel me ook echt niet alsof ik ongesteld ga worden voel dan weer dit dan weer dat
Je houdt het wel spannend! Weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Kan die misschien laat zijn gesprongen? Hoop voor je dat je morgen een duidelijke test hebt.
De 26e 27e 28e pijn gehad voel altijd wel ongeveer maar heb juist deze maand geen ovu testen gedaan dus 100%weet ik t niet hahha ja spannend he ik zie t vanzelf wel me menstruatie schuift wel lekker op voor me weekje mallorca ben benieuwd of een miss een laat eitje aan t innesteling is of juist niks of gewoon niet goed heb 1x maamd voor ik zwanger was ook een licht streepje gehad en een week overtijd toen werd ik gewoon ongesteld dus kan alle kanten op spannend
Vk net gebeld en die zegt: geen vocht, geen scheur.. dus zal dan wel Overigens wel meer voorweeen. Zijn geen echte, maar merk wel meer onrust in mijn buik.. Die laatste weken zijn niks voor deze ongeduldige, nieuwsgierige mama! Haha..
Spannend! @love7 @Yesera balen van de onrustige nacht Och daar schrik je dan wel van, denk ik. Als je buurvrouw dit zegt. Sneu hoor voor hem.
Met Robbe gaat het gelukkig een pak beter! Sinds we in Genk zijn heeft hij geen aanval meer gehad. Oorzaak is ook nog niet gevonden. Het is alvast niks neurologisch! Het kan ook iets zijn geweest, dat hij nu al "ontgroeid" is. Hij heeft enkele keren een gekolfd flesje gehad omdat hij niet uit de couveuse mocht. Maar vanaf nu mag ik hem weer live voeden! Als het zo doorzet krijgt hij snel een gewoon bedje en mogen we bijna terug naar huis
@Yesera ai kleintje ook in het zh? Wat heeft hij juist? Sorry heb niet kunnen volgen met mijn eigen drukte hier
Wij zijn weer thuis! Kleine heeft geen koorts meer, maar zijn temperatuur loopt nu het avond wordt wel weer iets op. Hij is ook wel heel erg onrustig, maar ja wat wil je na koorts in combinatie met zijn moeite met ademen. Hij moet echt aansterken weer. Zijn saturatie bleef gelukkig goed ondanks alle intrekkingen die we uiteindelijk vanochtend nog wel gezien hebben. De tracheomalacie veroorzaakt dus gelukkig geen zuurstoftekort! Adviezen zijn gericht op het hem zo comfortabel mogelijk te maken gedurende de maanden dat hij er nog overheen moet groeien. Slapen op zijn buik mogen ze niet adviseren, maar als dat is hoe hij zich het prettigste voelt (en dat isnook logisch omdat ademen op de rug liggend nog zwaarder is), dan moeten we dat vooral doen. Verder voor elke voeding zijn neus druppelen met zoutoplossing zodat deze goed open blijft en tot slot veeeeeel knuffelen. Hij voelt zich naar, dus heeft veel geborgenheid van ons nodig. Wel jammer dat er geen echte oplossing is, maar we moeten het er mee doen. @Rainbow88: wat fijn dat het ook beter gaat met Robbe en dat het niks neurologisch is. Hoop idd dat hij er nu al overheen gegroeid is en dat jullie het niet meer zullen zien! Heeft hij geen reflux? Kindje van een collega van me liet ook apneu's zien door de pijn die ze kreeg door reflux. Hoop dat jullie snel naar huis mogen en nog lekker kunnen gaan genieten van de kraamtijd.
Wat een goed nieuws! @Rainbow88 Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe. @Yesera fijn dat jullie weer thuis mogen zijn. Indd jammer dat je helaas geen oplossing meegekregen hebt. Gelukkig weet je nu wel dat zijn saturatie niet daalt. Hopelijk mag hij snel weer beter voelen. Is als moeder zijnde ook hartbrekend lijkt me.
@Yesera fijn dat jullie ook weer lekker thuis zijn. Wel jammer dat ze inderdaad geen oplossing hebben, hopelijk groeit hij er snel overheen. @Rainbow88 wat een fijn nieuws hopelijk mogen jullie ook snel naar huis. Dat is toch het aller fijnste. @123abc gelukkig geen scheurtje, wel spannend al dat gerommel. Ben benieuwd of de kleine zich snel aandient. @love7 jeetje wat spannend zeg, hopelijk geen duivels en snel een mooie test! Duim voor je!
Helaas nog geen duidelijkheid geen positieve test en geen ongesteldheid ik test zondag weer mocht ik nog geen duivels hebben als ik dan nog niks zie op een test dan maar maandag naar de dokter pfff its killing my!!!
Haha echt he Heb wel knetter dikke aderen om me tepels en mijn borsten voel ik aftoe zonder ze aan te raken word zo gek verbeeld ik het me wat is er in godsnaam aan de hand hahah