Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh wat balen nog steeds geen zekerheid @love7. Welke cyclusdag zit je nu op?

Hoe gaat het met jou @Meisje93? Nog misselijk in de ochtend? En hoe gaat het met je bekken?

Onze kleine man heeft goed naar het doktersadvies geluisterd. Hij zit sinds gisteravond aan me vast geplakt! Wil heel vaak aan de borst. Niet alleen om te drinken, maar ook echt als troost. Hij heeft nog verhoging en sinds vanmiddag ook rode vlekjes over zijn hele lichaam. Huisarts vindt het goed passen bij een virusinfectie, maar we moeten hem goed in de gaten houden.

2. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ah fijn dat jullie weer thuis zijn! En heerlijk laten drinken en troost zoeken bij je hoor!
    En koorts en rode vlekjes klinkt als 5de of 6de ziekte.

Hier een meisje die ook nog steeds aan moeders zit vast geplakt.
    En vinden jullie ook niet dat het allemaal weer zo verschrikkelijk hard gaat!! Zondag is ze hier alweer 4 weken oud!

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Misselijkheid is heel wisselend. Gisteren echt op punt gestaan om boven de pot te gaan hangen.
    En vanochtend weer niet. Wel ben ik continu misselijk. Maar gelukkig niet heel erg. :)

Bekken gaat het erg slecht helaas. Vandaag veel pijn aan beide SI gewrichten. Ben ook veel aan het liggen vandaag. Dat is de fijnste houding.
    Gisteren had ik gesprek met de verzuimcoach.
    Bedoeling was om gewoon wat advies in te wennen. Gesprek kreeg een hele andere wending. Ze heeft besloten dat ik de zorg niet meer in ga. Sta dus nu voor 3x 3u ziek gemeld per week. Ben dan wel gewoon op het werk. Maar de bewoners wassen/aankleden mag ik niet meer. Of dat ik 1 bewoner doe en dan op een heel rustig tempo.
    Ik schrok hier erg van. En moest ook wel even een traantje laten. :rolleyes:
    Qua gevoel kan ik het nog moeilijk accepteren.
    Qua verstand sta ik er wel achter. Zeker met de pijn van vandaag weer. Thuis doe ik nu ook amper wat.
    Gaat nog wat worden ben ik bang..

Oei! Wilt hij alleen maar bij jou zijn?
    Och ook dat nog eens. Het zit hem ook echt niet mee zo heh. :(

@milou1991 ga het nu wel echt spannend vinden bij je!

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    alweer 4 weken! Gaat indd snel zeg.
    Ook al zo'n plakkertje dus.
    Ik hoop dat ik weer zo'n baby krijg als E.
    Alhoewel, die wilde amper kroelen.

Kelly84 vindt dit leuk.
  5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Kelly84: ja tijd gaat echt zo rap! Kleine is hier maandag alweer 10 weken. Zag vanmiddag een foto van toen hij 2 weken oud was en hij is al zo veranderd! Echt zo dunnetjes was hij daar en nu lijkt hij met de dag meer op mijn man.
    Ik zat idd ook aan de 6e ziekte te denken. Dat is eerst 3 dagen koorts en daarna rode vlekjes. Zijn bij hem echt kleine rode puntjes, stipjes zeg maar. Moeilijk te zien door zijn donkere huidje, maar omdat zijn voetzolen lichter zijn, zijn ze daar wel goed te zien. Oudste heeft het ook gehad vlak na zijn eerste verjaardag. Dus weet dat als dat het is, dan hebben we het ergste gehad.

@Meisje93: jeetje wat vervelend van je bekken en SI! Snap dat het even slikken is, maar ik vind het een hele goede keuze van je verzuimcoach om je van de zorg af te halen. Dat is nu echt te zwaar voor je lichaam. Als je nu een stap terug doet heb je daar later profijt van.
    Kleine man zit gelukkig niet alleen aan mij geplakt. Bij mijn man liggen vindt hij ook heel fijn. Maar wegleggen in zijn bed, box of wipstoel wordt hem nu echt niet. We geven er lekker aan toe, want dit heeft hij nu nodig. Hij heeft vandaag ook weer wat vrolijke momentjes gehad waarop hij weer voorzichtig aan het lachen en geluidjes maken was, dus hij gaat echt de goede kant op. Maar hij heeft idd wel al veel te verduren zo in zijn jonge leventje.

Kelly84 vindt dit leuk.
  6. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik ga eens bijlezen :( oeps! Haha
    Maar hier alles nog rustig. Volgende week zaterdag zoonlief jarig, van hem was ik met precies 39 weken bevallen, laat ik dinsdag 39 weken zijn. Spannend hoor. Maar hoop dat het wat later wordt dan zijn verjaardag! ;)

Voor de meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd!!!! Ik ga eens bijlezen. Is hoog nodig! :)

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera Ja het is wel de juiste keuze.Nu maar hopen dat de pijn snel minder wordt.

Oh dat is wel weer fijn. Wat fijn dat hij ook vrolijke momentjes heeft gehad. Daar haal je je energie gelijk vandaan.

@Vaatdoek dan wordt het nog spannend. ;)

8. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Hallo dames vanmorgen toen ik wakker werd was het doorgebroken pff wat een buikpijn cyclus dag 34 volgens mij pff even slikken en weer doorgaan...maar wij gaan 9 juli naar Mallorca en dat was me nod dag die is nu dus lekker opgeschoven dus er zit 'een klein voordeeltje aan' succes voor de nog niet zwangere voor deze maand♡♡

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh wat jammer zeg! Hoopte toch voor je dat het raak was met een late eisprong. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!

Hier gaat het beter. We hebben een veel rustigere nacht gehad en kleine is nu ook een stuk rustiger en tevredener. Ben super opgelucht :)

love7 vindt dit leuk.
  10. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Ja vind t ook apart heb ook wel meer pijn en nog niet echt volle rode ongesteldheid het is een beetje bruin roestig heel apart denk dat het vandaag goed doorzet want heb flink buikpijn:(

Aaah super fijn voor jullie lekker genieten♡♡♡

11. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Love7 - 25 Jaar - ronde 7 - NOD '15' juli
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    deesjuh - 29 jaar - ronde 10 - NOD 19 juni

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 15 - NOD ? juli

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18
    Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18
    123abc - 27 jaar - 9 juli '18
    MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18
    Manana - 32 jaar - 20 augustus '18
    TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18
    Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18
    Diana285 - 32 jaar - 6 september '18
    Meisje93 - 24 jaar - 7 februari '19

jongen (5)
    meisje (3)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    14 juni - Meisje93 - intake Moeders voor Moeders
    15 Juni - Manana - controle vk
    28 juni - Meisje93 - controle vk
    2 Juli - Manana - controle vk
    10 juli - Meisje93 - controle vk
    16 Juli - Manana - Liggings echo
    27 Juli - Manana - controle vk
    10 Augustus - Manana - controle vk
    21 Augustus - Manana - controle vk

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.

Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.

Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah wat balen zeg. :(
    Heel veel succes in de volgende ronde

love7 vindt dit leuk.
  13. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @Meisje93 hihi hier nog rustig hoor! Of nou ja... veel voorweeen en gedoe in buik en rug. Merk echt aan mijn lijf dat alles aan het verweken is nu. Donderdag ben ik naar een voetreflexoloog geweest en die kon voelen aan mijn lijf dat wat dát betreft het nog maar een paar dagen zou duren. Nu alleen ons meisje nog die een seintje moet geven. ;) verder ook helemaal klaar ervoor. Ik heb er zin in! Ik zou t wel mooi vinden als het morgennacht begint. Dan is 18-6-18 haar geboortedatum. Prachtig! Maar morgen zou Mark het allermooiste vaderdagcadeau ooit vinden. We zullen zien! Anderzijds kan het ook nog bijna een maand duren (ik mag tot 43 weken door), dus ik moet niet teveel gaan hopen.

Wat ontzettend balen van je werk. Vind je het erg jammer? Of is het meer een gevoel van falen/ dat je je werk niet in de steek wilt laten? Want dat is niet zo he! Onze maatschappij is daar gelukkig heel mooi op ingericht en jij doet in de zorg al genoeg terug voor de samenleving, om t zo maar te zeggen. Vergeet niet dat er een wondertje in je buik groeit, eindelijk! Kan je er ook nog een beetje van genieten ondertussen? Of is het echte afzien begonnen? (Tenminste... ik vond die eerste 3 a 4 maanden echt afzien hoor!)

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @milou1991 Spannend hoor. Dan verwacht ik niet dat je nu ver over tijd gaat lopen hoor.
    Wat super dat je tot de 43 weken mag lopen. Al hoop ik voor je, dat je dat niet gaat halen hoor.
    18-6-18 zou indd een erg mooie datum zijn.

Baalde eerst echt flink. Kan het nu wel wat loslaten.
    Verzuimcoach vond het verstandig om het aan het team te vertellen.
    Ook voor begrip enzo.
    Dus dat heb ik nu toch maar gedaan. Heeft wel wat meegeholpen hierin.
    Kan er zeker van genieten. Maar heel gek, het besef is er nog steeds niet helemaal.
    Gewoon heel gek dat het nu ineens gelukt is. Soms is het wel afzien hoor. Als ik erg misselijk ben. En bekken veel pijn doen.
    Och en mijn stemming momenteel. Man heeft het nu al zwaar. Hoop echt dat ik me snel beter ga voelen. Qua stemming.

milou1991 vindt dit leuk.
  15. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Dankjewel meid gaat goedkomen gaan er weer helemaal voor ♡♡♡ alles komt als je maar blijft dromen ♡♡♡

16. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Och ik snap dat dat wel even slikken is @Meisje93, als je denkt een stappenplan te maken maar dat er gelijk doorgepakt wordt met minder werken. Wel heel goed opgepakt van die coach vind ik! :thumup: Hopelijk helpt het om een beetje de schade te beperken, wat naar joh dat je er nu al zoveel last van hebt... En wat @milou1991 heel mooi zegt, je doet al genoeg normaal gesproken door zo goed voor anderen te zorgen, nu is het dan echt tijd om even goed voor jezelf te zorgen!

He wat jammer @love7... Heeft je lijf je goed in de spanning gelaten. Wel fijn dat je vakantie nu iig minder kans op :evil: is!

@Yesera hoe is het nu met de kleine man?

@milou1991 spannend joh, lijf er klaar voor dus, nu die kleine meid nog!

Zijn hier druk bezig in de nieuwe kamer van zoon, echt flinke stappen aan het maken, zo leuk! Bed staat grotendeels in elkaar, muur is helemaal geverfd, man is nu naar bouwmarkt om wat spullen te halen zodat we weer verder kunnen. Gister beddengoed en matras gekocht, dat ligt al gewassen klaar. Denk dat het bed iig vandaag wel af komt, ben heel benieuwd wanneer zoon denkt dat ie er in wil slapen!

love7 vindt dit leuk.
  17. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Meisje93 vervelend van je bekken! Maar goed dat je nu al stappen hebt ondernomen. Het is echt belangrijk om er op tijd bij te zijn. Ik ben pas sinds kort (zo goed als) pijn vrij, heel fijn maar wel een super lang traject geweest. Vooral aan jezelf en je lichaam denken. Daar moet je nog heel lang mee doen ;)

@milou1991 spannend hoor! Ik hoop dat ze snel komt.

@TiToTam zo leuk om met het kamertje bezig te zijn! Ben benieuwd hoe het wordt. Wij gaan in de winter beginnen met mijn dochtertje haar kamer. Dan is ze ruim twee. En dan ook over naar een ander bed :)

Hier is de rust in m’n hoofd weer een beetje terug. Ik heb nog wel wat ‘depressieve’ dagen gehad. Maar we gaan nu weer richting de wachtweken. Ik heb van de week gesolliciteerd op een functie die ik echt leuk vind, maar telkens heb uitgesteld omdat ik liever pas na een tweede zou willen gaan werken. Maar misschien moet nu gewoon de knop om, want het kan ook nog heel lang gaan duren.

Ik had gister op de echo twee mooie grote eitjes en heb een pregnyl spuit gehad om ze te laten springen. Dat zal waarschijnlijk morgenochtend zijn.
    Omdat de pregnyl veel hcg hormoon bevat heb ik wel allemaal zwangerschapskwaaltjes :( pijnlijke borsten en misselijk. Dus hopelijk trekken die snel weg ( of blijven ze als het raak mag zijn ;) )

18. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Love7 - 25 Jaar - ronde 7 - NOD '15' juli
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    deesjuh - 29 jaar - ronde 10 - NOD 19 juni

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 15 - NOD 3 juli

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18
    Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18
    123abc - 27 jaar - 9 juli '18
    MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18
    Manana - 32 jaar - 20 augustus '18
    TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18
    Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18
    Diana285 - 32 jaar - 6 september '18
    Meisje93 - 24 jaar - 7 februari '19

jongen (5)
    meisje (3)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    14 juni - Meisje93 - intake Moeders voor Moeders
    15 Juni - Manana - controle vk
    28 juni - Meisje93 - controle vk
    2 Juli - Manana - controle vk
    10 juli - Meisje93 - controle vk
    16 Juli - Manana - Liggings echo
    27 Juli - Manana - controle vk
    10 Augustus - Manana - controle vk
    21 Augustus - Manana - controle vk

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.

Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.

Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Super!

@TiToTam ja die coach ben ik wel dankbaar. Gisteren gewerkt. 2 bewoners geholpen & de rest gedaan natuurlijk over de dag. Maar toch aardig weer wat pijn.
    Dat schiet zeker op!
    Ben benieuwd hoe het gaat, E. gaat ook een nieuwe kamer krijgen.
    Twijfelen alleen heel erg over het bed.

@Lvdv89 pfoe jij ook net weer pijnvrij. Bij wat voor therapeut liep jij?

Wat gaaf, maar ook knap dat je gesolliciteerd hebt. Nu heel hard duimen dat je aangenomen wordt.

Super dat je 2 eitjes had. Heb je dubbel kans. Wel erg vervelend van je zwangerschapskwaaltjes.
    Duimen draaien heel hard voor je! Gun het je zo.

love7 vindt dit leuk.
  20. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    #4940 milou1991, 18 jun 2018
    Laatst bewerkt: 18 jun 2018
    Pff.... beetje rare vergelijking misschien, maar die laatste weken duren weer net zo lang qua gevoel als die twee weken op het wachtbankje na je eisprong. Gadver wat is dit erg zeg! Ik ben normaal echt heel geduldig, dus ik ken dit helemaal niet van mezelf! Elke avond informeer ik weet bij mensen: als t gebeurt, haal jij dan Mees op, hoe regelen we dat, enz enz...

Op de één of andere manier kan het voor mijn gevoel ook alleen maar 's nachts beginnen. Overdag ben ik zo bezig en helder en alert vanwege Mees, dat zijn natuurlijk teveel 'verkeerde' hormonen (qua bevallen dan). En dan 's avonds voed ik Mees en dan heb ik voorweeen.... en dan neem ik een liter frambozenbladthee ongeveer haha.... en soms zet ik me zelfs nog even tot gezellig doen in bed met Mark, want dat schijnt ook te helpen... en dan denk ik: nou, vannacht gaat t vast beginnen! Maar nee hoor. En dan breekt die nieuwe dag weer aan en dat is zo kut. (Sorry)

Ik weet dat als ze er is, ik zal denken: waar maakte ik me druk om? Maar dat wachten terwijl je niet weet hoe lang je nog moet wachten... pff! It's killing me!

@Lvdv89 ik voel me meteen schuldig als ik zulke dingen typ. Jij bent al 15 maanden/rondes bezig!

Deel Deze Pagina