@Saar82 Fijn dat alles goed ks met jullie mannetje. Ik weet nu al dat ik de suikertest moet doen. Ons mannetje was met 41.6 4532 en 54cm heel groot dus (ik ben maar 1,55 en mijn man 1,79 ook niet groot dus). Ze gaan met de eerste bloedtest ook al kijken naar suiker. Hoor dat dat drankje echt zo verschrikkelijk vies is, hier iemand ervaring?
Hoera! Vanmorgen bij vk geweest en ze heeft de echo bekeken. Alles was helemaal normaal (buikje was weer bijgetrokken tov vorige echo, hoofdje wel groot, maar binnen verhoudingen van vorige meting gebleven). Ik hoef die suikertest dus niet te doen! Ze gaan me wel in de gaten houden omdat mijn bm al erg groot is voor de termijn. Heb ook echt een flinke buik! Maar dat was verder niet iets waar ik me zorgen over hoefde te maken.
@Joyce2013 heh wat vervelend dat je die suikertest moet doen! E was ook groot met geboorte. Maar niets gehoord over suikertest. Bij bloedonderzoek hadden ze ook de bloedsuiker gecheckt. @Saar82 wat fijn dat je geen suikertest hoeft! Hoe gaat het met klussen? Stucadoor inmiddels klaar.
Ben nu 11DPO. Of 12 bij cyclus van 28 dagen ipv 29 zoals app nu aangeeft. Vanochtend al meer afscheiding bij afvegen, dus heb er een tampon in gedaan. Kijk vanavond ergens wel een keer hoe het er voor staat maar ik vertrouw er niet echt op.
theoretisch zou het wel een innesteling kunnen zijn. Geen idee hoeveel je dan kan verliezen. Maar @Manana had ook bruin verlies & is toch zwanger. Zolang je geen krampen hebt. Ben benieuwd. Duim iig voor je. @Lvdv89 hoe was je temp vanochtend?
Ze gingen uit van een 7 ponder nou dat klopte dus niet is ook keizersnede geworden uiteindelijk. Ben nu ook medisch en zou ook extra groeiecho’s krijgen zei de gyn. Maar daar doet mijn verloskundige praktijk niet aan zeiden ze. Vorige keer geen suikertest gehad. Maar nu met de intake zeiden ze gelijk dat ik dat nu wel moest. Hopelijk dan niet meer misselijk want ik verafschuw te zoet haha! Tijdens me bevalling gaven ze me veel te zoette limo (toen nog thuis) maar die kwam met 15 minuten gewoon terug hahah.
Oke. Wat balen van de keizersnede zeg. Duurde de bevalling te lang? Wat apart dat de vk en de gyn niet op één lijn zitten. Nee hoop het ook voor je. Dat je dan niet meer misselijk bent. Volgens mij moet je ook nog eens nuchter daar komen.
Bij mij bleef hij hoog! Bij Mees en bij deze baby ook! @Lvdv89 ik zou ook nu alsnog gaan tempen. Denk niet dat je er voor deze ronde nog wat aan hebt, maar het is wel fijn om alvast een beetje te oefenen, in de te komen en het je eigen te maken. Bovendien zie je zo wel al wat je temperatuur na een eisprong doet en of hij weer naar beneden gaat vlak voor je menstruatie (al kan dat ook elke cyclus verschillend zijn). In ieder geval fijn om alvast wat te oefenen! En wie weet... heb je het de volgende ronde niet eens nodig... @TiToTam ah nee wat balen! @Saar82 huh dat is gek?! Hopelijk was t eenmalig! @Joyce2013 ik vind die groeiecho's maar een raar iets. Ik kreeg ze bij Mees heel veel, omdat ik zogenaamd zwangerschapsdiabetes had (bleek niet zo te zijn) en steeds werd het kindje klein geschat. Bijna een week kleiner dan je zou verwachten met het termijn waarop de echo gedaan werd. Zélfs een dag voor de inleiding nog. Geschat: 3200 gram, uiteindelijke gewicht: 4210! Hahaha!
@Meisje93 mijn temp was 36,6 vanmorgen. Maar krijg als het goed is vandaag de ovulatietesten binnen. Dus daar vanaf morgenochtend ook maar mee beginnen
oke! Ben benieuwd hoe het tempkaartje er straks uit gaat zien. Ben benieuwd! Had je deze cyclus al servix slijm gehad? Welke app gebruik je trouwens voor je temp?
Ja ik ook! Heb 20 okt mijn slijm gehad. Dus dan zou je bijna zeggen dat ik wel een eisprong gehad zou moeten hebben. Ik heb nu een mijn kalender app. En schrijf mijn temperatuur ook op.
Zo veel gekletst, ik ga straks even bijlezen! Ik heb net getest op 9 dpo en witter dan wit. Ik denk dat het niks word deze ronde kan me haast niet voorstellen dat er nog een streepje komt als ie nu omo wit is
@Saar82: fijn dat de kleine goedgekeurd is en dat je er nu verder niks mee hoeft! @Joyce2013: ik heb die test wel eens gehad toen ik niet zwanger was. Moest inderdaad nuchter komen. Eerst bloedprikken, dan drankje drinken en na wachten weer bloedprikken. Het drankje is inderdaad heel zoet . Ik vond het geen probleem, maar was natuurlijk niet zwanger en hou van zoetigheid . Volgens mij doen ze het pas ergens tussen de 25 en 30 weken toch? Dus hopelijk ben je tegen die tijd van je misselijkheid af. @TiToTam: wat balen zeg. Innestelingsbloeding kan op 11dpo. Bij mijn zoontje had ik 3 dagen lang wat bruine, roze en rode afscheiding. Bij mijn huidige zwangerschap maar 1x bruine afscheiding gehad. Hopelijk heb je snel duidelijkheid of je door moet naar een nieuwe ronde of niet. @Meisje93: waar zit jij nu in je cyclus? Wij hebben vandaag weer controle gehad. Alles was goed en ze heeft ons zelfs nog even naar de kleine laten gluren . Mooi kloppend hartje en kleine man was weer lekker actief. Gisteren had ik het gevoel dat ik wat gefriemel in mijn buik voelde wat mijn darmen niet konden zijn. Heb het deze week wel eerder gehad, maar gisteren was het best duidelijk. Toen direct geluisterd met de angelsound op die plek en inderdaad, daar lag kleintje lekker te bewegen. Dus ik voel hem al wel, maar het is nog heel zacht. Zoontje zag je met 19 weken al schoppen aan de buitenkant van mijn buik, dus ben benieuwd of deze kleine ook zo sterk is. Volgende afspraak met 20 weken echo is op 7 december.
9dpo is nog heel vroeg! Ik had op 12dpo een tuurstreepje, dus op 9dpo zou er toen zeker weten nog niks te zien zijn geweest. Had ook op 9dpo een innestelingsbloedinkje en op 10dpo een innestelingsdipje. Dus het kan nog echt wel! Blijf voor je duimen.
Ja zou je haast wel denken heh. Maar toch komt het helaas voor dat een eitje niet springt of later. Daarom ben ik ook begonnen met tempen. Ahh balen zeg! Maar je zit nog maar op 9dpo heh! De moed nog niet opgeven hoor. @Yesera ik zit nu op CD12 laatste dagen voor de eisprong. Fijn dat alles weer in orde is. En wat leuk dat jullie nog een echo kregen. Wat een heerlijk gevoel heh. Dat getrappel in je. Heerlijk. ❤ aftellen weer voor de 20 weken echo.
Oh super! Eisprong zou dus ergens begin volgende week moeten komen. Laten we heeeeeeel hard duimen dat dit de laatste ronde voor jullie is! Getrappel is het nog niet eens, het is meer geschuifel. Dat hij zich omdraait en daarmee licht langs de wand van mijn baarmoeder schuift . Maar dat is inderdaad heerlijk om te voelen!
Klopt. ik verwacht hem dinsdag. We gaan het zien. Begint alweer lekker te rommelen in de onderbuik. Ik hoop het zo! Begin het gewoon al zat te worden. stom heh. Zitten nog maar in ronde 6. Geniet er maar lekker van. Heerlijk.
@Saar82 fijn dat alles goed is!! @TiToTam hopelijk heb je snel duidelijkheid! @Joyce2013 Ik ben alleen op suiker geprikt toen ik zwanger was maar hoefde niks te drinken klinkt niet zo lekkern helemaal niet als je misselijk bent. @Yesera fijn dat je beeb weer hebt gezien en gevoeld ook! Wil je weten wat het word? Of heb ik dat gemist Ja dat kan idd ook! Bij mijn dochter had ik 1 dag na nod getest en die was meteen knalpositief, dus ook niet echt ervaring met vroeg testen. Maar omdat je zovaak leest dat vrouwen op 9 dpo al een tuurstreepje hebben met kv 2v5 geef ik het al een beetje op @Meisje93 Ja wel balen. Ik denk dat ik het 12 dpo nog eens probeer als ik het volhoud tot dan. Met jou alles goed ?