Snap ik, het lijkt mij ook fijn dat je niet nog na huis moet met al je spullen en een new born maar al thuis bent Ja, zal me niks verbazen ook heb er toch niet zo een goed gevoel over. Ik houd je op de hoogte!
Wat verschrikkelijk oneerlijk lieverd! Ik had zo gehoopt dat dit een plakkertje was. Ik begrijp dat je emotioneel kapot bent. Heel veel sterkte ik denk aan je! Liefs
lijkt me echt verschrikkelijk om met allemaal hechtingen in de auto te moeten zitten. mrja als het niet anders kan. Moet het maar. Maar thuis is idd erg fijn. Na de bevalling lekker onder je eigen douche en als je klaar bent is je bed alweer verschoond. En de kamer weer helemaal opgeruimd Is goed. @MimaMerel hoe gaat ie bij jou? alweer 7dpo zie ik.
Nog steeds rustig, nergens last van! Zelfs nog geen progesteron gedoe. Wel al testdrang doordat ik dus niks voel,maar ik wil er niet aan toegeven de komende week. Testen heb ik in de auto liggen zodat ik ze of 's ochtends eerst uit de parkeergarage moet gaan halen, of de avond ervoor moet bedenken dat ik een test klaar moet leggen. Dat werkt.
Super zeg! Hopelijk een goed teken dat je nergens last van hebt. Dat is een goeie zeg. Fijn dat het werkt. Hier zijn de zwangerschapstesten alweer op. Moet ze voorlopig niet gaan kopen.
Ja want het slaat nergens op om nu al te gaan testen. Misschien over een paar dagen, dinsdag of woensdag. Maar nu nog zeker niet.
nee 8dpo is wel erg vroeg! Ben ook niet zo van het vroege testen. Op zojn vroegst deed ik het op 11dpo. ben benieuwd. @Lvdv89 temp weer gezakt? Of nog steeds zo hoog?
Van het weekend aan mijn schoonouders verteld en die vonden het super! Hadden het niet verwacht. We hadden het ook nog even over vertellen aan de rest. Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad en vervolgens lukt het nu niet om zwanger te worden. Ze heeft het hier best moeilijk mee. Ik wilde het haar apart even vertellen, maar mijn schoonmoeder zei dat dat juist niet leuk kan zijn omdat ze dan zo 'speciaal' behandeld wordt. We willen de rest gewoon bellen/speciale foto in appgroep sturen. Maar dat lijkt me voor haar niet zo fijn. Wat denken jullie? Persoonlijk of gewoon net als de rest?
@123abc wat leuk dat jullie het al verteld hebben. Ik zou het toch persoonlijk vertellen. Een foto via whatsapp voelt gelijk zo afstandelijk. Wat vervelend voor hun zeg. Begrijpelijk dat ze het daar erg moeilijk mee hebben. Zijn ze al lang bezig? @Lvdv89 al vorderingen bij jou?
Ik ben ook weer een beetje geland, mijn hemel wat een week, vooral zo druk met veel afspraken en druk op het werk en energie die ik eigenlijk totaal niet heb. Fijn als je zoontje het ook aanvoelt en je dan vooral uit gaat testen Zo geen energie voor haha. Maar sinds wel een paar dagen sinds ik op bed eet dat ik eindelijk een soort ritme gekregen heb. Minder misselijk hierdoor en merk wanneer ik moet eten. Vandaag tot nu toe al 4 sneeen brood op , een halve fles (geloof het of niet) spa rood en een paar pepernoten hahaha. En krijg zo weer trek. Hoe is het hier? @Manana jeetje meid, wat heftig... sterkte, hoop dat je het een plekje kunt geven allemaal. Hoe is het met jou @Meisje93? 1 deze dagen je NOD toch? En met de rest van de meiden? moest 11 pagina's bijlezen, sorry heb er wel een paar overgeslagen
Even echo spam... zo verliefd! Alles helemaal goed en ben 2 dagen verder gezet! Wat blijft dit toch bijzonder.
@123abc ik zou het ook persoonlijk vertellen, zal voor haar extra beladen zijn en het siert je ok rekening te houden met haar gevoelens. @Vaatdoek wat fijn dat je een soort ritme hebt gevonden, ik eet ook in bed en steeds kleine beetjes dat werk perfect voor mij. Hopelijk neemt het na de 12 weken allemaal wat af. Wanneer mag je voor een echo?
@Vaatdoek Ai dat lijkt me idd vervelend ja. Als je zoontje je dan uit gaat testen. Wat fijn dat je een aardig ritme hebt gevonden. Wow jij hebt al veel op! En dan is het nog maar ochtend hihi. Haha was het maar waar. Zit op mijn eisprong te wachten. Verwacht hem vandaag of morgen. Wauw! Wat een mooie echo. Al echt een baby. ❤ Ik wil ook! Hihi.
Ik mag volgende week maandag, vooralsnog de termijnecho, erg vroeg, maar door mijn verleden en onzekerheid hebben we deze volgende week gepland. dan ziet ze wel of ze het goed kan meten, en anders mag ik een week later nog een keer zo vervelend haha. Wat een supermooie echo zeg. Echt een mensje. Zo lief en mooi. En fijn om weer 2 dagen verder gezet te zijn.
Oh joh, ik loop iets te hard van stapel hahaha, nou kom maar op met dat 'gouden' ei van je! Hoop het zo voor je meis!