Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hey meiden, ik meld mij weer even. Moest veel bijlezen!!

@Manana wat erg.... Sterkte...

Ik ga proberen tot aan eisprong hier een beetje weg te blijven hihi! Voor het wachtbankje kom ik graag terug ;)

Ik had vanmiddag een hele rare bui. Ik dacht echt even: waar beginnen we eigenlijk aan? Kunnen we het wel aan? Is het niet gewoon goed zo? En aan de andere kant die enorme wens voor een broertje of zusje voor onze dochter. Ik vond het erg verwarrend!

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @pietje1987 haha ben benieuwd of het je lukt. Maar wie weet geeft het een positief effect erop.

dit herken ik! Wij hebben ook een grote wens voor een 2e. Maar als het na een jaar nog steeds niet gelukt is. Laten wij het op zijn beloop.
    Kan zijn dat we er straks anders in staan.
    Maar dan gaan we gezellig met zijn 3en verder.

ik zit op het wachtbankje. :D

Joyce2013 en TiToTam vinden dit leuk.
  3. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Ik heb het gedurfd en volgens mij heb ik een klassieke tuurstreep binnen 3 minuten! WAAAAH! Zo niet verwacht omdat ik echt helemaal niks kwaaltjes heb! Zal straks even een foto proberen te maken als het wat lichter is!

Mwonder vindt dit leuk.
  4. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Goed te zien? :)

Bijgevoegde bestanden:

Mwonder, milou1991, TiToTam en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja ik zie hem! Spannend. :)

6. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Meisje93 @TiToTam
    Na wat spannende dagen kregen we gisteravond een telefoontje dat ons bod is geaccepteerd! Dus over een paar maanden gaan we verhuizen

Ik heb eerlijk gezegd niet meer getempt. Ga even woensdag afwachten bij de gyn. Hopelijk maakt ze dan inderdaad een echo.
    Ik heb 1 keer eerder een cyclus gehad van 54 dagen maar anders tussen de 29-34 dagen. Zit nu op dag 39.
    Je maakt jezelf ook natuurlijk gek met dat je van alles voelt. Maar goed nog even een weekje volhouden.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lvdv89 gefeliciteerd met jullue nieuwe woning! :)

Lvdv89 vindt dit leuk.
  8. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja hoor, ik zie hem! Spannend!

@pietje1987: heel herkenbaar! Zelfs ik denk nog af en toe waar zijn we aan begonnen, we hebben het toch goed met z'n 3tjes, redden we het wel met nog een kleintje etc. Terwijl deze kleine man zo welkom is en we eigenlijk niet kunnen wachten tot hij er is. Denk dat het door het onzekere komt. Je kent de situatie nu, dus daarom heb je rust en zekerheid. Met een nieuw leventje veranderd dat toch weer helemaal. Maar als het eenmaal zover is, dan komt het goed bij iedereen, dat weet ik zeker!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning @Lvdv89!

Lvdv89 vindt dit leuk.
  9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @MimaMerel ja ik zie hem ook, spannend duim voor een mooie oploop.

@Lvdv89 gefeliciteerd wat gaaf zeg, verhuizen nieuwe woning inrichten.. ben er gek op!

@Meisje93 nu opde verschrikkelijke wachtbank, succes! Ik duim op een mooie test over 2 weken!

Lvdv89 vindt dit leuk.
  10. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Lvdv89 vindt dit leuk.
  11. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Lvdv89 Gefeliciteerd! spannend zeg! Hier juist morgen het voorlopig koopcontract ondertekenen voor verkoop. Zijn we na 2,5 jaar eindelijk van ons appartementje af!

@Meisje93 Daar komen de 2 rotweken weer;)

@MimaMerel Ik zie hem ook!! spannend zeg!

Lvdv89 vindt dit leuk.
  12. Mwonder

Mwonder Bekend lid

2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw
    @milou1991
    Ja ik voelde het wel beetje aankomen omdat ik menstruatie gevoel had en een omo witte test. Maar het blijft gewoon balen idd!!

@TiToTam
    Ik ben gister ongesteld geworden en heb meestal een cyclus van 24 a 25 dagen, dus dan klopt ie zo volgens mij:oops:

@MimaMerel
    Ik zie hem duidelijk!! Spannend zeg. Een voorzichtige gefeliciteerd alvast. Hopen op een mooie oploop:thumup:

13. Mwonder

Mwonder Bekend lid

2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw
    Hier nog een thuisblijfmama
    En ook herkenbare gevoelens! @milou1991 en @Meisje93
    Ik weet ook niet waar jullie wonen, maar anders ook van harte wekom altijd :D

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    provincie Utrecht.
    Hier wel een werkende mama. Anders word ik gek denk ik. :p

15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Meisje93: succes op het wachtbankje! Wat kwam er vandaag uit je temp? Is je ei gisteren gesprongen of toch al eergisteren?

16. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Wauw @MimaMerel dat zou toch wel heel tof zijn! Ik duim voor je dat het blijft plakken, ik zie m!

Gefeliciteerd @Lvdv89! Wat een leuk nieuws!

@Mwonder met een cyclus van 24/25 dagen zal het idd wel kloppen! Dan heb je wel echt een korte cyclus zeg! Aan de ene kant voordeel (kun je snel door naar de volgende ronde evt) maar lijkt me ook wel balen, snel weer ongesteld?

@Meisje93 op naar over 2 weken een goede test dus!

Menstruatie is hier bijna over, ben nu aan het bedenken of ik mezelf aan de ovulatietesten ga wagen of dat ik het toch niet ga doen. Ben er nog niet over uit, ik ga sowieso niet op werk testen dus dan moet het wel betrouwbaar zijn als je later op de avond test.

Lvdv89 en MimaMerel vinden dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik heb geen idee. :confused:
    https://www.fertilityfriend.com/home/6cc2f6
    ongeacht of mijn temp morgen laag of hoog is. Hij blijft maandag zeggen. Maar is hij wel genoeg gestegen?
    Baal nu heel erg dat ik geen ovulatie testen heb gebruikt.

@TiToTam jaaa :D
    succes met een keuze maken. Ik heb ook niet op mijn werk getest. Onmogelijk trouwens.

18. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Heb net testen besteld van Zwanger & Kids. Wil aan de ene kant niet mezelf gek maken door er zo fanatiek op te worden, aan de andere kant hoop ik dat het rust geeft om te weten dat ei is geweest en dat ik kan inschatten of nod nog klopt. Kijken of ik andere symptomen bij mezelf kan ontdekken die een aanwijzing vormen. Sinds mk heb ik die duidelijke tekenen van voor de mk helaas niet meer en merk toch dat het me onzeker maakt. Links en rechts zitten lezen en als ik gewoon in de avond test, moet het lukken. Volgens de app komt ei volgende week vrijdag, dus komend weekend vast beginnen met testen. Moet dan werken dus 2x per dag testen wordt hem niet, maar hopelijk zie ik toch ergens verschil.

Lvdv89 vindt dit leuk.
  19. Mwonder

Mwonder Bekend lid

2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw

Ja daarom!
    Vroeger had ik altijd een cyclus van 21 dagen. Dus ben hier nu wel blij mee :eek: ja klopt idd voordelen en nadelen!

20. Mwonder

Mwonder Bekend lid

2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw
    @TiToTam
    Ik snap dat je dat wilt, geeft toch een stukje rust en zekerheid misschien. Succes!

Deel Deze Pagina