Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik verwacht het inderdaad eigenlijk dit weekend, maar ja, begin toch op tijd met testen want wil hem niet missen ;)

Hoe gaan jullie om met alcohol in deze periode? Voor de eisprong vind ik het zelf sowieso geen probleem, maar daarna? Dus op het wachtbankje zeg maar,

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    nee logisch! Als je ovulatie testen gebruikt. wil je ook je ei vinden heh.

Ik drink eigenlijk nooit alcohol. ik rook helaas wel. Heel minimaal. voor eisprong 2-3 sigaretjes op een dag. en na de eisprong 1-2 of helemaal geen per dag.

lastig heh..

3. pietje1987

Ik drink ook echt niet veel. Maar toevallig dit keer na de verwachte eisprong wel wat afspraken waarbij ik normaal gesproken dus een wijntje zou doen. Overigens drink ik meestal maar 1 of 2 wijntjes, alleen voor het lekkere :) maar als ik helemaal niet drink valt het ook wel meteen op

4. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    @nurrie09 wat heftig zeg. Ik hoop dat alles toch goed zit voor je... en laat je vooral goed informeren voor je de eileider mogelijk laat verwijderen - geen idee of je daarna nog via andere wegen zwanger zou kunnen worden... hoop dat je iig de keuze hebt om hem weg te laten halen of te laten zitten, en dat het niet misgaat door de mogelijke bbz waardoor je de keuze misschien niet eens hebt... heel veel sterkte iig.

@Meisje93 komen weer spannende dagen aan, toch, als ik het goed zag? Hoop dat het deze keer toch echt eindelijk raak mag zijn voor je!

@TiToTam wat balen van die vacature! Full time zou ik ook niet zien zitten nu idd. Voel me over 0,8fte al schuldig genoeg naar onze aap... :confused:

Hier vanmorgen weer naar de bekkenfysio geweest. Ik moet nóg rustiger aan gaan doen, want dan bestaat er een kansje dat ik voor mijn bevalling nog even "klachtenvrij" ben, waardoor ik weer wat oefeningen aan kan leren om kracht op te bouwen. Nu had ik nog teveel pijn om behalve ontspanningsoefeningen nog iets anders te doen.
    Maar dikke kans dus dat ik nu thuis kom te zitten. Ik gaf afgelopen week maar twee lesuren per dag, en aan het begin van die uren voelde ik me redelijk, maar aan het einde voelde het alsof ik letterlijk uit elkaar viel. Plus harde buiken. Niet goed dus. Maar het voelt zo waardeloos om helemaal niks te doen!
    Maandag heb ik een afspraak bij de bedrijfsarts om te kijken naar wat nog wel gaat. Mogelijk ga ik thuis iets doen met het maken van toetsen ipv uren voor de klas staan. Maar baal echt stevig van hoe het gaat nu...:cry:

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @pietje1987 dan valt het idd op ja. Zou het dan bij 1 wijntje houden.
    Heb zondag ook een biefstukje gegeten. wel bijna doorbakken gedaan. Maar je moet nu ook nog wel kunnen genieten vind ik.

@Saar82 ja klopt! Ik ben nu 11dpo.
    ik hoop het ook zo. Maar heb er niet zoveel vertrouwen in. Temp wilt maar niet stijgen. zenueslopend dit hoor.

och jeetje! klinkt allemaal niet goed nee. ja dat snap ik! Gelukkig is er een mogelijkheid om wat thuiswerk te doen. Maar ideaal is het niet. Maar het beste is om nu naar je lichaam te luisteren. Des te eerder je er vanaf bent.
    enne.... kan je lekker haken. :D Het weer is er iig wel voor.

@piscean Hoe gaat het met jou?
    En @Fluss1984 weten jullie het geslacht al. :)

6. pietje1987

@Saar82 wat balen zeg... Maar je eigen gezondheid en die van je kleintje gaan nu voor!!

@Meisje93 ja, ik denk dat ik het maar gewoon bij 1 wijntje hou...

7. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @pietje1987 Vind alcohol ook lastig. Ik dronk echt nog maar heel af en toe een wijntje maar heb me nu voorgenomen dat als ik gestart ben met Clomid helemaal niet meer te drinken.

@Saar82 wat vervelend zeg! Maar het belangrijkste is inderdaad wel je eigen gezondheid en van je kindje. Pak echt goed je rust anders ben je straks na de bevalling nog verder van huis

8. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Dat haken zit wel goed! Deze gemaakt voor een vriendinnetje dat onlangs een meisje heeft gekregen! Er komt nog een muziekster bij, maar die moet ik nog in elkaar zetten.

Bijgevoegde bestanden:

TiToTam en Lvdv89 vinden dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
  10. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Gaat z’n gangetje! Ijzer is in èèn keer gekelderd dus even tabletten slikken... hopelijk voel ik me gauw weer wat above the weather ha ha.

Hey, gebruik je toevallig middeltjes voor je cyclus of helemaal niks? Ik herken me wel in je verhalen toen ik zwanger wilde worden bij de eerste, rekening houden met je cyclus, dan wel en wijntje dan niet. Pas toen ik er even helemaal klaar mee was en alles had losgelaten toen raakte ik pats BOEM zwanger. (Behalve de seks natuurlijk, maar zelfs dat was een wonder had in die tijd maar 2 keer ipv constant een schema erop aan houden)

11. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Nog steeds aan het wachten nog 2 dagen, maar denk dat we naar ronde 4 gaan, gewon een gevoel. Ik voel lichamelijk niks wat op zwanger lijkt of dat ik ongesteld word. Ben blij als het maandag is weet ik weer meer.

12. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    @Saar82 wat ontzettend naar dat je zo veel last van je bekken blijft houden, hopelijk helpt de therapie snel, luister naar je lichaam.
    Wel mooi wat je allemaal haakt.

@Meisje93 komt voor jouw nou ook weer dichterbij, voel je al iets?

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @piscean heh wat vervelend zeg. Heb je er veel last van?
    Hopelijk is je hb snel weer op pijl. :)

deze ronde gestart met vit.E voorgaande rondes niks gebruikt. wel foliumzuue natuurlijk.
    tja het hoeft maar 1x raak te zijn mrja.
    toen we voor de eerste gingen, hadden we soms wel 2 of 3x op een dag seks.
    alle 3 de rondes was het raak. Nu al 5 rondes niets misschien wel 6.
    en dat maakt me toch wel wat moedeloos.
    mrja geduld hebben. al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

zegt niets heh! Dat je geen kwaaltjes hebt.
    spannend! Knap van je dat je je NOD afwacht.

vandaag een rustig dagje qua kwaaltjes.
    afgelopen dagen had ik erg last van gloeiende wangen maar alleen einde van de middag en avond.
    menstruatiekrampjes. vandaag nog niet gehad. voorgevoel zegt helaas dat het weer niet raak is. :( :(

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh @Meisje93 ik hoop toch echt dat dit jullie ronde is hoor! Ik was er voor nod ook van overtuigd dat het niet raak was. Had geen klachten. Wel bruinverlies op 9 dpo en een tempdipje 10dpo, maar dacht dus dat dat echt de voorbode was voor mijn menstruatie. Je temp hoeft trouwens ook niet verder door te stijgen he, zolang hij maar niet daalt naar het niveau van voor eisprong. Blijft heel spannend de komende dagen.

Voor jou ook heel spannend @diana285! Wil je al gaan testen of wacht je nog even?

Wat vervelend @Saar82 dat je zo'n last hebt. Zit helaas niks anders op dan echt aan toegeven en het werk waarschijnlijk nu al loslaten. Niet leuk, maar uiteindelijk wel het beste voor jouw lichaam en de kleine. En wat een leuk cadeautje voor je vriendin zeg!

@pietje1987: ik drink eigenlijk nooit alcohol, dus voor mij was het geen probleem. Maar ik zou in jouw geval gewoon voor 1 wijntje gaan.

@TiToTam: het verschilt per vrouw hoe de ovulatietest oploopt. Bij mij zag je altijd echt oploop, maar heb genoeg voorbeelden gezien van testen die opeens uit het niks knalden. En een app geeft maar een standaard cyclus en eisprong aan he. Mijn eisprong was altijd ergens tussen dag 15-18, met zelfs wel eens een uitschieter naar cd22. De ronde dat ik nu zwanger geworden ben was mijn ei uiteindelijk op cd17, met lichte oploop op cd15 en de eerste positieve ovulatietest op cd16. Ben benieuwd of je verandering op je test vandaag ziet.

@nurrie09: hoe gaat het nu met je? Wat zei de gyn? I hoop voor je dat het niet buitenbaarmoederlijk is, maar gewoon een gezonde hele prille zwangerschap! Sterkte.

15. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Ik wacht tot maandag

Yesera vindt dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera laten we hopen dat dat hier ook het geval is.
    nee hij is gelukkig niet onder de coverline gekomen.
    nog even afwachten helaas

17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hoi dames , bij gyn geweest hij zij dat het nooit met zulke waarders een bbz kan zijn dat geloofde hij nooit , krijg volgende week echo hij zegt dan moeten we wat zien , hij zei nu is het te vroeg en de vraag ivm bloeding of het goed gaat ja of nee dus thuis gekomen en maar even weer getest en wat denk je donkere helemaal rechts van net na twee bakken koffie , morgenvroeg met ochtend urine dan moet die wa knallen zo,n beetje .

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      49,2 KB
      Weergaven:
      19
    milou1991 vindt dit leuk.
  18. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Saar
    Mijn dochter heb zoiets in speenkoord

Bijgevoegde bestanden:

Saar82 vindt dit leuk.
  19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Superleuk! Die maak ik ook wel eens!

20. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Nu weet je dus nog niks, schiet lekker op zeg.
    En als het wel een bbz is, is het dan niet gevaarlijk zolang ermee te lopen.
    Verlies je nu nog steeds bloed?

Deel Deze Pagina