Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @nurrie09: ik vind je test nu wel heel mooi opgelopen hoor! Hij is echt veel duidelijker. En idd, bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn de hcg-waardes vaak juist heel hoog. Ik heb goede hoop voor je dat het gewoon echt een hele prille zwangerschap is. Dat bloedverlies is misschien een innestelingsbloeding geweest? Verlies je nog steeds of was het eenmalig? Ik duim voor je.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @nurrie09 pff wat spannend allemaal zeg!
    laten we hopen dat je een mooie zwangerschap gaat hebben.
    test is iig wel mooi opgelopen.
    blijf duimen voor je

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ja nog steeds bloeding beetje slijm weinig stolsels ja dat afwachten kilt me echt pffffff

4. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oei stolsels is wel spannend, dat heb ik bij mijn innestelingsbloedingen niet gehad. Snap dat dit echt killing voor je is.

5. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ja man al bloeding vanaf dinsdagavond maar testen lopen op dus zo vaag dit , hopelijk is het gewoon een wonder die heeeeel sterk is en op de goeie plek zit dan zal dit echt een wondertje zijn .

6. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Dat hoop ik echt voor je

7. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ja ik heb er best wat last van, door mijn klachten zijn ze me ook gaan prikken tijdens de controle.

Oja, jeetje, knap zo vaak Hahaha. :roflmao:
    Ik snap je gevoel erin wel, plus dat als je er eenmaal echt voor gaat je het gewoon zsm wil (en ook goed gaat natuurlijk)

Geduld hebben is, vind ik, Wat betreft in verwachting raken, heel lastig te vinden ook. Ik heb echt geen tijd meer om alles bij te lezen maar je doet wel aan ovulatietesten toch?

8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ging naet na de wc en haast geen bloeding meer ohhh meiden kan wa door de grond wat moet ik denken . Pff die onzekerheid kilt me echt he pfff

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @nurrie09 lijkt me idd erg frustrerend dit. :( Zo niet leuk
    hopelijk snel goed nieuws.

@piscean ah vandaar! Hopelijk slaan de ijzertabletten aan. Je kan altijd nog roosvicee ferro bijdrinken. Hielp bij mij goed.

haha! libido was toen mega hoog. :p en tja nog geen kids, dus dan heb je meer tijd.
    ja daarom. hadden al een paar maanden gewacht tot we gingen beginnen. dus voor je gevoel duurdt het alleen maar langer.

klopt. plus je lichaam maakt je ook helemaal gek.
    heb 2 rondes ovulatie testen gebruikt. deze ronde ben ik gestart met tempen. heb deze ronde geen ovulatie testen gebruikt.

piscean vindt dit leuk.
  10. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    @Saar82 wat balen zeg van je bekken :( Kan me voorstellen dat je eigenlijk nog helemaal niet wil stoppen... Hopelijk kun je met bedrijfsarts wel een plan maken dat je je nog enigszins nuttig kunt maken dan! Wat voor vak geef je (ga er even vanuit dat je op het VO staat?) Wat enorm leuk trouwens je knutsels! Ik wil eik ook zoiets (als er dus ooit een tweede komt), doe je ook bestellingen? O:) ;)

@Yesera hoe lang duurde jouw cyclus dan gemiddeld? Zit nu op CD15, LF is eigenlijk altijd steeds braaf 14 dagen geweest voor de mk, daarna gewoon geen symptomen meer van ei dus kan het ook niet checken. Vandaag wederom geen knaller, geen oploop ook. Ga vanaf morgen 2x per dag testen denk ik, dan ben ik gewoon thuis dus hopelijk is er dan verschil. Vruchtbaar slijm lijkt weer af te nemen dus wellicht heb ik hem ook gewoon gemist...

@nurrie09 balen dat je eigenlijk nog niks weet! Maar wel fijn dat gyn denkt dat het geen bbz is... Dan zou het toch positief kunnen zijn!

Wat betreft alcohol, ik heb besloten om na ei (als ik die dus kan vinden :rolleyes:) te minderen met alcohol. Drink sowieso niet heel veel, maar in de weekenddagen vaak wel 1 of 2 wijntjes op een avond. Wil dat toch wat minderen, maar zonder dat anderen argwaan krijgen. Gaan zondag uit eten met vrienden en dan drink ik wel gewoon, weet 1 vriendin dat we bezig zijn en verder niemand, bij schoonouders staat ook altijd een fles open voor me dus wil geen scheve blikken.. Met name m'n schoonzusjes zijn heel goed in overal tekenen in zien, heb daar echt geen zin in.

@piscean hopelijk helpen de ijzertabletten!

Pffft @Meisje93 2/3x per dag :eek: Dat heb ik echt nooit gered geloof ik :roflmao: Moet ook wel zeggen dat libido steeds verder te zoeken is, het voelt steeds meer als een moetje in de vruchtbare dagen. Niet leuk... Hoop voor jou dat het echt raak is nu!

piscean vindt dit leuk.
  11. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Ik heb gewoon sinds juli al geen druppel alcohol meer gedronken. Zelfs in Italië afgelopen zomer niet (zelfs dus geen pasta-wijntje-ijsje). Ik kan me wel voorstellen dat ik in deze periode iets minder streng voor mezelf zou zijn geweest (rond Kerst/O&N) als mijn eisprong nog niet geweest was. Na eisprong sowieso niet meer dan.
    Ik hoor wel eens dat vrouwen zeggen als ze toch ongesteld zijn geworden: HUP AAN DE WIJN! Maar dan moet je juist niet gaan drinken voor de doorbloeding van je lichaam en baarmoeder. Alcohol droogt echt enorm uit.

Sorry maar roken ben ik wel echt heel fel op. Ik hoop wel dat je echt stopt als je zwanger bent hè?

Voor dit soort gevallen heb ik dus altijd een oud doosje anti-biotica liggen (uiteraard leeg) maar die haal ik altijd even tevoorschijn als ik de vraag krijg waarom ik niet drink. ;)

Ah wat rot meid. :( Het is wel echt heel belangrijk dat je naar je lijf luistert nu hè. Want anders bestaat er de kans dat dit blijvend is na je bevalling. En 27 weken is ook wel echt heel vroeg qua gevoel om al in de lappenmand te gaan liggen, maar ik hoop wel echt dat je je rust gaat nemen. Sterkte!

Zo leuk dit! Ik wil ook nog leren hoe je wagenspanners moet maken. Lijkt me echt heel tof!

er zit nu wel mooie oploop in meid, ik blijf voor je duimen dat het goed is!

12. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Slim die antibiotica Hahahaa

die

13. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @nurrie09 wat fijn dat de gyn dat zegt! En je test is ook mooi opgelopen. Hopen op het beste! Ik denk aan je

@Meisje93 je temp hoeft in principe niet te stijgen. Als hij maar niet daalt naar je basistemp. Mijn duimen draaien voor je :thumup:

@Saar82 balen meid! Maar nu ga jij en de beeb ff voor alles! Hopelijk heb je wat aan de fysio. Knuf!

@pietje1987 tnx meis :)

@TiToTam bummer! Laat ze dan maar idd met een aantrekkelijke aanbod komen.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam och hoop niet dat je je knaller gemist hebt!
    2x per dag testen is idd het beste.

haha nu doen we het geen 2-3x per dag hoor. ;)
    och dat is niet leuk nee, als het een moetje begint te worden.
    thnx. hoop ook dat het voor jou snel raak mag zijn.

@MimaMerel ik vind roken tijdens zwangerschap ook niet kunnen hoor
    daarom rook ik nu zo minimaal. deze week heb ik er bijv. 3/4 op.
    als ik zwanger mag zijn, stop ik er gelijk mee.

@Manana temp helaas weer gezakt.
    kan wel janken nu.
    toch naar ronde 7??

15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hahahaha nou de antibiotica truc trapt hier echt niemand in hoor! Dan kun je het net zo goed meteen vertellen!

Ik zeg dan meestal dat ik moet rijden (dan drink ik sowieso niet en dat weten de meesten). En sommige dingen ontwijk ik een week of wat als ik eenmaal echt zwanger ben..

16. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    #876 Joyce2013, 25 nov 2017
    Laatst bewerkt: 25 nov 2017
    Jeetje meiden jullie kletsen zo veel kan het niet meer bijhouden haha.

@Meisje93 oo nee dat hoop ik niet voor je, heb geen verstand van temperaturen dus ik duim gewoon nog voor je.

@nurrie09 wat een onzekerheid zeg, al vind ik je testen echt wel oplopen. Ik duim dat het toch een wonder is.

@TiToTam wat ontzetten balen van de baan, hopelijk komt er binnenkort nog iets anders leuks op je pad.

Hier net de uitslag van de NIPT en die was helemaal goed. Verder gaat alles ook goed tel de weken af naar de geslachtsbepaling.. wil opruimen en shoppen haha.

MimaMerel, pietje1987, Kelly84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hoi meiden net ziekenhuis geweest bij de gyn , op de echo was nog niet te zien ivm cyclus van 24-25-30 durven ze het nog niet echt te zeggen van hoe of wat weer bloed geprikt voor de waarders mijn baarmoederslijmvlies is wel vanaf dinsdag 0,5 gezakt was 8 nu 7,5 ze durven het niet met zekerheid te zeggen.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Joyce2013 fijn dat de nipt goed was! Wanneer heb je de echo?

@nurrie09 pff wat frustrerend allemaal zeg. Wanneer moet je nu weer naar de gyn?

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 we hebben 12 december de echo, laten het nog in een envelop doen en in de avond gaan we het via een ballon lek prikken met confettie er in bekend maken in het bijzijn van onze familie (ouders en (schoon)broer/zus)!

@nurrie09 en nog steeds in de onzekerheid jeetje wat frustrerend zeg. Inderdaad wanneer mag je nu weer?

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Nou heb er net heen gebeld en wat denk je ondanks vloeien vanaf dinsdag weer verdubbeld de waarders nu 35 vindt laag maar ja donderdag was 17.2 snap er niks meer van de gyneacoloog belt me straks nog terug en legt me het uit ik snap er echt geen ene kloten meer van .

Deel Deze Pagina